عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

بردیای ورزشکار من....

1393/2/12 20:34
نویسنده : مامانی
754 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام از اعماق قلبم به سلطان یگانه ی قلبم....

یه سلام گرم و صمیمی هم به دوستان عزیزم...

پسرک نازنینم این روزا حسابی ورزشکار شدی.میری کلاش ژیمناستیک.خیلی هم علاقه و استعداد داری.چند جلسه ای میشه که رفتی و منم همش توی سالن میشینم و تماشات میکنم.دختر و پسر باهمین و تقریبا هم سن و سال.چیزی که برام جالب بود اینه که دست چپ و راستتو خوب میشناسی بدون اینکه خیلی باهات کار کرده باشیم.و وقتی مربیت میگه روی دست راست یا روی دست چپ بدون اشتباه انجام میدی.الان یاد گرفتی خودتو سرسر و غنچه و سبد کنی و بالانس رو هم داری تمرین میکنی.من که خیلی راضیم و هر بار که مربی با صدای بلند تشویقت میکنه گل از گلم میشکفهراضیالهی فدای تو بشم.قربون قلب با محبتت بشم که از محبت عالم و آدم بی نیازم میکنیبوس

بردیا

بردیا

بردیا

آقا بردیای من...با پسر همسایه مون هم حسابی دوست شدی.اسمش علیرضاست و پسر خوبیه و حسابی با هم خوشین و وقتی میاد پیشت تمام خونه رو بهم میریزین.خوشحالم و این واقعا خوش شانسی بود که همسایه کناریمون یه پسر هم سن شما داشته باشه...همیشه هم جمع کردن اتاق شما با بابایی طفلکیه!!!!!!!!!!!!

بردیا

بردیا

بردیا

اینم نقاشیهای ناز پسریم که علاقه ی چندانی به کشیدن نداره اما اگه دست به کار بشه شاهکار میکنهراضیراضی

بردیا

بردیا

ابرها به آسمان تکیه می کنند
درختان به زمین
و من به مهربانی 
توبوس

پسندها (1)

نظرات (16)

مامان کارن
13 اردیبهشت 93 11:59
آفرین به این ورزشکار واقعا جای خوشحالی داره که بردیا جون یه همبازی پیدا کرده واسه خودش خوش بحالش
مامان کارن
13 اردیبهشت 93 12:00
نقاشیهاشو ببین خدایاااااا خیلی قشنگ کشیدی
رضوان مامان رادین
14 اردیبهشت 93 1:45
جااانم بردیای ورزشکاااار...چه نقاشی های خوشملی اقای هنرمند
مامان تارا و باربد
14 اردیبهشت 93 12:19
آفرین به گل پسر با استعدادمون
بابا و مامان
14 اردیبهشت 93 16:53
افرین پسر ورزشکار مامان
الهام مامان علیرضا
14 اردیبهشت 93 18:31
واقعا بی اینترنتی بد دردیه عزیزم خصوصا برای ما که خیلی وابسته اش هستیم ایشالا به زودی رو به راه بشه روز و هفتۀ معلم رو بهتون تبریک میگم و براتون آرزوی سلامتی می کنم آفرین به بردیای ورزشکار
مامان نازنین جون
14 اردیبهشت 93 23:37
سلام عزیزززززم روزت مبارک آفرین به آقابردیای ورزشکارچی شد خواهر اینترنت تون وصل شد عایاااااااااااااااااااااا
مامان عرفان
15 اردیبهشت 93 8:20
منم خععععععلي دوستتون دارم .
مامان عرفان
15 اردیبهشت 93 8:20
همبازي برديا جون همسايه است . چه خووووووووووووب
مامان بردیا شیطون
15 اردیبهشت 93 16:24
قربون این ورزشکار خوش تیپ بشم..... چه نقاشیای قشنگی...... افرین
مامان بردیا شیطون
15 اردیبهشت 93 16:24
,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’` ،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒▒▒▒¨€¨€¨€▒¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€ ,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’` -----------♥ ---------♥ --------♥ -------♥ -----♥ ---♥ --♥
فرزانه مامان آرین مهر
16 اردیبهشت 93 7:08
وای بردیا جون رو با این لباس خوشگل .ورزشکار کوچولو میبوسمتماشاالله که دست چپ وراست رو هم تشخیص میدی وچه خوب که همبازی داری
مامانی
17 اردیبهشت 93 13:32
سلام گلم .ببخشید دیراومدم.بلا نبینین مادرم مریض بود رفته بودم دیدنش ماشالله بردیای نازخودم.منم ازبچگی عاشق بازی وورزش بودم یادش بخیر. خداییش خیلی خوبه نزدیک دریاهستین
مامان مانی
18 اردیبهشت 93 2:03
سلام به ناز پسری بابا ورزشکار کوچولو بووووووووووووووووووووووووس نقاشیش رو ببین چه نازه آفرین بردیا جونم
مامان بردیا
18 اردیبهشت 93 8:30
افرین خسته نباشه گل پسر ورزشکار کوچولوی من جالبه اونجا تو این سن ژیمناستیک قبول میکنن اینجا گفتن زیر 4سال ونیم نه عضله هاشون میسوزه پس حقیقت نداره؟
راحله
21 اردیبهشت 93 8:31
عزیزم چقدر ناز شده با لباس ورزشش خیلی چهره ی معصوم و نازی دارهنقاشیشم که عاالیه! افرین به ورزشکار هنرمند