عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

فرشته ای به زمین آمد...

1393/3/27 2:46
نویسنده : مامانی
693 بازدید
اشتراک گذاری

فراموش شدنی نیست جان مادر...لحظه ای که آمدی...چشمانت را دیدم...لب هایت را دیدم... صدایت را شنیدم...لحظه ای که آمدی،جهان مال من بود،در آغوش من بود... مادر شدنم مبارک شاه قلبم

" تولدت مبارک‏ "

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

رضوان
27 خرداد 93 20:23
دقیقا امروز یاد بردیا جونی کردم...و جالب اینکه امروز تولدشه... عسلم تولدت مبااااااارک...امیدورام 120 ساله بشی اقا گله
مامانی
پاسخ
ماهم دلمون تنگ بودا.ممنونم
مامان نازنین جون
28 خرداد 93 10:56
تولدت مبارک عزیززززززززززززززززم انشاا... تولد 120سالگیت رو جشن بگیریاینم کادوی منبوسسسسسسسسسسسسسس
مامانی
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
مامان ایمان جون
28 خرداد 93 18:40
من دیروز پیام تبریک تولد فرستاده بودم , چرا نرسیده ؟؟؟ حالا اشکال نداره , دوباره : یک آسمون پر از گلای یاس و میخک با صد تا دریا پر عشق و پولک یه قلب عاشق با یه حس بیقرار و کوچک فقط میخواد بهت بگه : بردیا جونی تولدت مبارک
مامانی
پاسخ
خیییییییییلی ممنون زن عمو جون
معصومه
29 خرداد 93 20:03
جونم عزیزم مبارکه آقا کوچولویییییییییییییییی ما هزار ماشالله به بزرگ شدنت و تولدت
مامان آروین
29 خرداد 93 20:49
عزییییییییییییییییییییزم تولدت مببببببببببببببببببارک ایشاللللللللللللللله 100000000 ساله بشی گل من صد تا گل و شاپرک بردیا جون تولدت مباااااااااااااااااااااااااارک
خاله حمیده
31 خرداد 93 7:59
عزیز خاله تولدت هزاران بار مبارک باشه,روز تولد از همیشه ماه تر شده بودی,فدات بشم عزیزجانم
بابا و مامان
31 خرداد 93 9:01
تولدت مبارک http://tafrihy.persiangig.com/Index/91/8/tavaloadet-Mobarak.jpg