عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

پسر کو ندارد نشان از پدر...

1393/6/19 12:09
نویسنده : مامانی
795 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقای کوچولوی من...آرامش من...امید من...دنیای من...بردیای من...

جونم واست بگه که از وقتی ما توی خونه ی جدید ساکن شدیم،تقریبا هفته ای نبوده که یکی از کارگرای ساختمون،برق کشی ،نجاری،نصابی به صرف نهار یا چای یا هندونه مهمونمون نباشه.ما جز اولین ساکنین مجتمع بودیم و واسه همین وقتی اومدیم کارگر و مهندس توی ساختمون زیاد بود.بابایی مهربونتم به محض اینکه کسی رو میبینه که داره کار میکنه سریع میاد و میگه: چایی داریم؟هندونه داریم..و اگه سر ظهر باشه هم: بنده خدا باید بره ساندویچی.گفتم نهارت با ما...البته منم شکایتی ندارم چون اون یه لقمه به جایی نمیرسه و تازه برکت خونمون زیاد هم میشه و بابای خودمم همین اخلاقو داره و حتی رفتگرها و گداها هم بی چای و نهار از در خونه ی ما رد نمیشدن...اما نکته ی جالب اینکه توی وروجک هم به بابا و بابا بزرگت رفتی .در خونه رو باز میکنی و تمام بچه های همسایه رو از بزرگ و کوچیک و دختر و پسر دعوت میکنی به اتاقت و فوری هم میای پیش من که مامانی یه چیزی بیار بخوریم.ومن موندم که اینها برای بازی آمدن یا خوردن...

دیروز یک آقایی اومدن که دستگیره در بالکن رو درست کنن.بابایی هم مشغول صحبت تلفنی با استادش بود و نمیتونست بیاد بیرون و من چه لذتی بردم که دیدم شما دقیقا ادای بابایی رو در میاری.دستاتو پشت سرت گذاشتی و کنار آقاهه ایستادی و باهش صحبت میکنی و نظر میدی.چند دقیقه بعدم اومدی از توی کابینت ظرف سوهان رو برداشتی و بردی بهش تعارف کردی.آقاهه برنداشت و شما با اصرار تعارف میکردی و میگفتی : بردارین قابل نداره....نفسم الهی من قربونت برم .دورت بگردم که باعث افتخارمنی...

حالا چندتا عکس از ماه من..

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

با خمیر بازی بستنی قیفی درست کردی:

بردیا

تمرینای ریاضی که برات مینویسم و عاشق حل کردنشی:

  بردیا

اینجاهم محو تماشای تلویزیون:


بردیا

تو بهترین منی...تو جاودانه ای...تو فقط مال منی...پسرک شیرینم

پسندها (7)

نظرات (20)

مامان حلما
21 شهریور 93 15:13
ماشالله به این پسر ... ماشالله لینکتون میکنم عزیزم
عمه عاطفه جوووووووون
21 شهریور 93 17:52
قربونش برم که به عمش رفته...
زهره مامان عرفان جون
22 شهریور 93 1:44
سلام منزل نو مبارک ایشالا همیشه شادی باشه براتون توی خونه جدید مامانی و بردیا گل آفرین به این پسر ناز و مهربون دوستتون داریم
مامانی ماهان جون
22 شهریور 93 13:46
سلااااااام بردیا جون و مامان خوووووووبش
مامانی
پاسخ
مامانی ماهان جون
22 شهریور 93 13:46
به به به خونه جدید مبارککککککککککک..ایشالله توش خیری و شادی داشته باشین
مامانی ماهان جون
22 شهریور 93 13:47
خخخخخخخخخخ آقای همسری آرنولد،دهقان ،پطروسی داریناااااااااااا...دمش گرم،و روزیش پر برکت
مامانی ماهان جون
22 شهریور 93 13:48
ای قربون پسر با سخاااااااوتمون بشمممممممممممممممم
مامانی ماهان جون
22 شهریور 93 13:49
خاله مهمونوازیتو کیف کردم یه سر باید بیام خونتووووننننننننننن
مامانی ماهان جون
22 شهریور 93 13:49
عکسهاتم ناز نازن خوشگل خان..فقط بپا از رو درخت نیفتی خطرناکه
فهیمه
22 شهریور 93 17:09
وای ماشالا به بردیا جونی چه بزرگ شده دوباره ماشاالله ماشاالله
فهیمه
22 شهریور 93 17:10
عزیزم خصوصی رمزو فرستادم
مامان گل پسر
23 شهریور 93 10:10
خصوصي
مامان گل پسر
23 شهریور 93 10:11
سلام عزيزم خوبي ؟؟؟ چيكار ميكنيد؟ برديا جونم چطوره ؟؟؟؟
زهرا مامان ایلیا جون
23 شهریور 93 17:45
عزیزم خصوصی لطفا
بانو
24 شهریور 93 14:06
سلام نبایدهای تخم مرغ در بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1036 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان نازنین جون
25 شهریور 93 16:50
آفرین به آقا بردیا که اینقدر مهمون نوازه واجب شد یه سر بیایم خونتون
مامانی
پاسخ
قدمتون روی چشم
مامان الهام
25 شهریور 93 22:38
___‡8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†8¶¶¶8‡‡†††††††††††††††††† ___†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡† ____‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888‡‡‡‡‡‡ ____‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡8¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ _____†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡8‡‡‡88‡‡‡‡‡88‡‡‡‡‡‡¶¶¶¶¶¶¶8‡† ____††‡‡‡88888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡88‡8888‡‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8††† ____‡¶¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888¶¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡††† ___†¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡†††‡‡‡88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8¶¶‡‡†‡†††† ____8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††††††‡88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††††† ____†¶¶888888¶¶¶¶8††††††††††‡‡‡‡†888‡‡‡‡‡‡†‡†††††††† _____‡¶8888888¶¶¶¶†††††††††‡††††‡†‡‡‡†‡†††††††‡††††† _______¶¶¶888¶¶¶¶¶‡††††††‡†††††††††††††††††††††††††† ________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡††††††††††††††††‡‡‡‡††††††††††††† _________¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡††††††††††††‡‡‡‡‡‡††††††††††† __________8¶¶¶¶88‡†††††‡‡‡†††††††††‡‡‡‡‡‡††††††††††† ___________¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡††††††††‡‡‡‡‡‡‡‡†††††††††† ___________‡‡‡‡‡‡††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††‡†† ___________‡††‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††† ___________‡†‡‡‡‡†‡‡‡††††‡‡†††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡††† ___________‡‡‡‡‡‡8‡8‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†† ___________‡‡‡8888¶8¶¶‡¶¶¶‡†‡88‡‡†††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ ___________‡88888¶¶¶¶¶¶¶¶88‡‡‡‡††‡†‡‡††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ ___________‡8¶88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡†††‡††‡††‡‡††8¶88‡‡‡‡‡ ____________‡¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††‡†††††††††‡‡‡¶¶¶88‡‡ _____________†¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡‡‡†‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶†‡‡‡‡ _______________¶¶¶¶¶¶¶¶‡¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶888‡††8‡88†††‡‡‡‡ ________________†¶¶¶¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡‡††‡‡88‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡ ___________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡8888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ ____________________‡¶¶¶¶¶¶†8‡‡88‡8888888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ _____________________†8¶¶¶¶88888¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡††† ______________________†‡¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡8888
مونا اجی
26 شهریور 93 12:03
الزامی رو ادم میبینه میترسه نزاره نظرشو تایید نکنن سلام بردیا جون نیفتی از درخت داداشی جونم اخ کاش اونجا بودم دلم تنگتونه بردیا خوشمل بوووووووووووووووووس یه دنیا خونه هم مبارکه مامانی و بابایی خسته نباشید بستی خمیری رو میدی به من ؟
مامانی
پاسخ
سلام اجی جونممنون که پیش مون میای.نظرتو واسه بردیا میخونم کلی کیف میکنه
مامان کارن( رزیتا )
8 مهر 93 8:34
قربون این پسر مهربون و مهمون نوازم بشم من
وکیل کانادا
19 مرداد 94 10:59
سلام وبتون عالیه به ما هم سربزنید ممنون http://www.gorohevokalayeiran.ir/