عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

از همه جا...

1393/7/7 18:44
نویسنده : مامانی
895 بازدید
اشتراک گذاری

بردیا

سلام به عشق مامان،عزیز دلم ، همــــــــــــه  ی وجودم ،شیرینترین شیرینی دنیای من بـــــــــــــــــــــردیای من.الهی مامان قربونت بره.الهی مامان فدات بشه.بازم مدرسه ها باز شده و شما نصف روز بی مامانی و باز وجدان مامان شدیدا میدرده...دیشب روی دستم خوابیدی و پاهاتو دورم حلقه کردی تا صبح نتونم برم مدرسه و مجبور شم تا شب کنارت بخوابم...الهی من فدای تو بشم نفسم.تو خیلی خوب منو درک میکنی ولی گاهی وقتا احساس میکنم جز من هیچ کس توی قلبت نیست.البته هیچ جای تردید نیست که تو عاشق بابایی هستی ولی توی این سن انگار وابستگی و مهرت به من خیلی بیشتر از قبله و منم که ...همش خسته و غائب..البته نسبت به شغلهای دیگه ساعت کاری من خیلی کمتره و زمان بیشتری با توام ولی چیکارکنم با این وجدان بیش فعالخندونک

با هزار و یک بدبختی و تلاشهای فراوان مدیر و معاون و خاله حمیده بالاخره سرویسم جور شد و از فردا ایشالا راحت میرم مدرسه.امسال هجده تا دختر دارم.همه باهم حرف میزنن و یکصدا خانم خانم میکنن.خیلی درسخونتر و باهوش تر و با کلاس تر از دخترای سالهای قبلن و یکسره سوال میکنن.از کلاس که میام بیرون دیگه نای حرف زدن ندارم.تمام انرژیمو میگیرن....خدا امسالو به خیر کنه...

خانم خلاصی از شنبه اومدن و منم کوله پشتیتو بستم برات با دفتر و مداد و ماژیک و مداد رنگی و خوراکی که با خانم خلاصی مدرسه بازی کنی و من که میرم مدرسه تو هم بری...

هفته قبل عمه عاطفه با امیر علی جـــــــــــــــــــون اینجا بودن که خیلی خیلی بهمون مخصوصا به تو خوش گذشت و کلی ماجرا داشتیم که واسمون خاطره شدچشمک

جمعه قبل امتحان پیش سطح ژیمناستیک داشتی و شما سربلند از اولین امتحان زندگیت گذشتی.روز اتمحان چندنفر داور از مشهد و شهرهای دیگه اومده بودن.جو خیلی سنگین بود و من حسابی دلشوره داشتم و فکر میکردم نتونی جلوی اونا فنهارو اجرا کنی.اما وقتی اسمت رو صدا کردن مثل مرد بلند شدی و رفتی و تمام فنهایی که ازت خواستن درست و دقیق انجام دادی و مدرک پیش سطح رو گرفتی.از اون روز مربیت میگه: بردیا قهرمان آینده ی کلاسمه.ایشالا...

مامان جوووون تمام دنیا میدونن که تو تمام دنیای منی.برای شاد بودنت هرکاری میکنم....

بردیا

بردیا

اینجا پسرم منو کشیده و خودشم توی شکممبغل

بردیا

وقتی شمال بودیم یه سفره یه روزه رفتیم خلخال.اینم عکساش:

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

نام تو اگرچه بهترین سرود زندگیست، من تو را به خلوت خدایی خیال خویش،

بهترین بهترین من خطاب میکنم...

بهترین بهـــــــــــــــــــــــــــــــترین من

پسندها (6)

نظرات (29)

مامان سمانه
16 مهر 93 23:32
,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ `’•,,•’` هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است . روز کودک مبارک . . .
مامان ایمان و کیان
19 مهر 93 14:10
باریکلا آقا بردیای ژیمناستیک کار , مامانی دیگه بردیا جوووووووووون واسه خودش مردی شده , نگرانی بی مورده عکسای خلخال خیلی قشنگه مخصوصا عکس اولی تو و بردیا , خوشمان آمدددددددددددددددددددد ایشالا همیشه به گردش و تفریح و شمال ل ل ل ل رفتن
مامانی ماهان جون
20 مهر 93 9:30
سلاااااااااااام بردیا جون و مامانی خوب و یه در میان غایب و حاظر
مامانی ماهان جون
20 مهر 93 9:31
آخی قربونت برم بردیا جونی که اینهمه دلتنگ مامانی میشی و هر طوریه میخواستی مامان مدرسه نره
مامانی ماهان جون
20 مهر 93 9:32
خخخخخخخخخخخخ وجدان بیش فعالت تو معدم گیر کرد سر صبحیمنم هر روز هر روز بساط وجدان درد دارم
مامانی ماهان جون
20 مهر 93 9:34
مبارکه خاله جونی سر بلندی از امتحان پیش سطح ژیمناستیکایشالله قهرمانی عزیزززززززززززززم
مامانی ماهان جون
20 مهر 93 9:36
قربونت برم بردیا با اون نقاشی خودت تو شیکم مامانی..مامان خانومی خواهر زادم سارینام یه اینجوری نقاشی از خودش و مامانش کشیده یعنی فجیع سانسوریاااااا..یه روز پستشو میزارم میگم بیای ببینی چی کار کرده
مامانی ماهان جون
20 مهر 93 9:37
همیشه به خوشی و سلامتی و سفررررررررررر
مامانی ماهان جون
20 مهر 93 9:38
چه عکسهای دو نفره با حالــــــــــــــــــــی..عشقتون مستداااااااام
عمه عاطفه جوووووووون
20 مهر 93 23:16
خاطره که زیاد داشتیم چون غیر از من وپسرم یه مهمون کوچولو هم داشتین. بگــــــــــــــــــــم!!!
مامان کارن( رزیتا )
22 مهر 93 8:34
چه نقاشی بانکمی کشیدی بردیا جون
مامانی ماهان جون
28 مهر 93 10:50
اعععععععععععععععع من اینجا کامنت گذاشته بودم کوشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بانو
28 مهر 93 13:22
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
انیس
30 مهر 93 12:44
خدا حفظ کنه این شازده پسرو مامانی خودتو اذیت نکن و خدا رو شکر کن اگه جای من بودی چه می کردی بعد از 4 می رسم خونه و واقعا نای هیچی رو ندارم روزها و لحظه هاتون شاد و پر آرامش
بانو
5 آبان 93 13:18
سلام ورزش های مناسب کودکان کدامند؟ www.banoo.ir/post/1236 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامانی ماهان جون
11 آبان 93 9:47
سلام ،فرا رسیدن روزهای حق علیه باطل و خون بر شمشیر به شما دوست عزیزم و خانواده محترم تسلیت باد.،به حق و حرمت این ماه عزیز از شفاعت شدگان ابا عبدالله قرار بگیریم.آمین
ملیحه
15 آبان 93 10:34
سلام وبتون عالیه با افتخار لینک شدید
مامانی ماهان جون
19 آبان 93 11:11
سلااااااااااااااام بردیا جون و مامانی ،،نگرانتونیم کجایین شمااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!1
فاطی خاله
28 آبان 93 12:02
ادم میاد یه شب خوابیده بودم خسته و داغون و لهیده بودم همچین که گرم گرم خواب بود چشام یهو خیال کردم یکی کرد صدام صدا کی بود؟ چی بود؟ چی شد؟ کجا رفت؟ تمام فکر و ذکر من دنبال اون صدا رفت نزدیک اومد جلوی چشمم ایستاد نگاه من به سر و وضعش افتاد نه غول و اژدها، نه دیو زرد(!) بود صاحب اون صدا یه گیله مرد بود لباسای محلی قشنگمون تنش بود عطر برنج و چایی رو شلوار و پیرهنش بود آخ که چقدر صداش گرم و قشنگ بود دلم واسه زبان خوب مادری چه تنگ بود بهش نگاه کردم و گفتم : سلام میشه به من بگید من الان کجام؟ دستُ بلند کرد یه قاپاس زد به من گفت :گیلکی ره، گیلکی گب بزن! تی اصلیت تَرَ فراموش نَبه امی زبان مادری نمیره، خاموش نَبه تا دور بوبوستی تو از اَ حوالی میگی مَرا تی گب نمی شه حالی؟!
فاطی خاله
28 آبان 93 12:03
تی زاکَ یاد دیهی لهجه ی فارسی هَسَ بوبوست گیلکی بی کلاسی؟ نسل جدید در اَمی مورد چی گه؟ آیندگانِ هویت پس چی به؟ چِره باید کاری کودن اشتباه نا ببه گیلکِ اصالت تباه؟ هَ خاکِ گیلان امی پِر و ماره گیلکی هم امی پیله براره برار مگر برارَ از بین بره؟ به عاقبت فکر بوکودی هی ذره؟ به روزی که گیلکی از بین بشه؟ جواب آینده یَ پس کی دِهه؟ زبان گیلکی می افتخاره از امی تاریخ ایتا یادگاره تاریخی که پُر از دلاوران بو میرزا کوچک ایرانِ قهرمان بو شیون اَمی شاعرِ شاعران بو محمودِ نامجو پیله پهلوان بو شوت زه ئی سیروس جه میانِ میدان هَلهَلِ شادی شویی تا آسمان زیست شناسی پِر، امی دوکتور بهزاد اَشَنه روح همه دانه شادِ شاد گیلان هَ امروزم ایسه پر غرور چِره هَسَ باید بیشیم راهِ دور؟ سمیعی و رضا و اکبرزاده نمونه کم نیه ، خیلی زیاده صبح به اگر نام ببرم تک تکَ اوشان که سربلند کونید گیلکَ اوشان که گیلکانه افتخارید مایه ی عزت امی دیارید تو هم بیا با هم همه دست به دست امی گیلانَ چکونیم بی شکست بیا اَمی زبانَ حرمت بَنیم کوچی زاکانَ گیلکی یاد بَدیم حفظ بوکونیم اصالت و فرهنگَ اَ نسلِ رو نَنیم اَ لکّه ننگَ فردا زاکان نیگید امی پِر و مار هیچی جه تاریخ نَنَیید یادگار با هم اراده بوکونیم چه راحت دینگ دینگ دینگ... صدای زنگ ساعت! پریدم از خواب، نه نه نه! ، ویریشتم می تختِ رو ایبچه ذره بینیشتم اَنه گبان می دیلِ رو بینیشته حساب ساعت از می دست جیویشته بیدم اونه گبان همه طلا بو قیمتی بو، همتای کیمیا بو ( به یاد شیون...) خودم بوگفتم ایتا جمله به من: " تو گیلکی ره، گیلکی گب بزن..." بابک نجفی
فاطی خاله
28 آبان 93 12:03
تو چقدرررررررررررررررررررررر شییییییییییییییییییییریییییییییییییییییینیییییییییییییییی بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
فاطی خاله
28 آبان 93 12:04
این دل ÷ر میکشد به سوی تووووووووووووووووووووووووووو
فاطی خاله
5 آذر 93 11:39
فاطی خاله
5 آذر 93 11:40
مامانت بده خاله کشت من و عکس جدید نذاشت
فاطی خاله
5 آذر 93 11:41
چه عکسای گرفتمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
فاطی خاله
5 آذر 93 11:42
الهی خاله فدای خندت بشه : سنس سو وی یوروم
فاطی خاله
11 آذر 93 11:48
نظرای من کوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
مادر بزرگ
15 اردیبهشت 94 16:56
........♥###########♥. ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ .............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ ......................................♥ .....................................♥ ...................................♥ .................................♥ ..............................♥ ...........................♥ .........................♥ ......................♥ ..................♥ .............♥ .........♥ ......♥ ....♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ ..........♥ .........♥ .........♥ ..........♥ ..............♥ ...................♥ ..........................♥ ..............................♥ .................................♥ .................................♥ ..............................♥ .........................♥ ......................♥ ..................♥ .............♥ .........♥ ......♥ ....♥ آپــــــــــــــــم عزیزم
وکیل ملکی
19 مرداد 94 10:58
سلام وبتون عالیه به ما هم سربزنید ممنون http://www.gorohevokalayeiran.ir/