عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

ما اومديم...

1394/6/19 16:01
نویسنده : مامانی
583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام....سلام

شيرين عسل من، شاه پسر من، بردياي من...

دوستاي گل و مهربونم...

واااااااااااي چقدر نبوديماااا.چقدر دلم تنگ شده بود.چه اتفاقايي توي اين مدت افتاده و من ننوشتم.فكر نميكردم تلفن و اينترنت گرفتن توي اين خونه اينقدر طول بكشه.بهر حال تموم شد و ما از امروز كاملا فعال و پر انرژي با شما هستيم... برديا جونم، شما ديگه ماشالا مردي شدي واسه خودت.ديروز براي پيش 2 ثبت نامت كردم و ايشالا از چهار مهر بايد بري سر كلاس.با اينكه من و تو خاطره خوبي از مهد كودك نداريم ، ولي خوشبختانه تو خيلي ذوق داري نمي دونم تا آخر همينجور ميموني يا نه.مهد شادي.جاي قشنگي بود و مربي هاي خوبي هم داشت.اميدوارم بهترين لحظه هارو اونجا بگذروني جان دلم.

از تولدت دو ماه و بيست و سه روز ميگذره و من نتونستم اينجا بهت تبريك بگم.اما يه جشن كوچولو و خوشگل واست گرفتيم.كيكت رو خودت انتخاب كردي و خيلي دوسش داشتي

يك ماه شمال بوديم كه خيلي زود گذشت.عاشق دريا شده بودي و وقتي پات مي رسيد لب دريا نميدونستي چيكار كني .ماسه بازي يا شنا يا ...

از بس كه حرف زياد دارم نمي دونم كدومو بنويسم.فعلا همينا بسه.چندتا عكس ازت بذارم تا دوستامونم ببينن شما چقدر بزرگ شدي ماشالا

niniweblog.com

برديا

 

 

پسندها (3)

نظرات (7)

مامان گل پسر
23 شهریور 94 11:52
سلام دوست خوب و مهربون و قديمي خووووووووووودم . خوش اومدين . خوشحال شدم از حضور دوباره تون
مامانی
پاسخ
ممنونم عزيزم.اميدوارم بازم مثل قبل دوستاي خوبي باشيم
الهام
26 شهریور 94 11:09
سلام عزیزم خیلی خوش اومدید تولد بردیا جون هم مبارک باشه
مامانی
پاسخ
خيلي ممنونم خانمي
مامانی کسرا
27 شهریور 94 14:55
سلام، خوشحالم که برگشتید از آخرین پستی که گذاشتید بیشتر از هشت ماه میگذره خدارو شکر که خوش بودید امیدوارم همیشه سالم و شاد باشید
مامانی
پاسخ
مامان ایمان و کیان
28 شهریور 94 16:06
خوش اومدی جاری عزیزززززززززز چه عکسای قشنگی , خوش باشین
مامانی
پاسخ
فداي تو
مامان نازنین جون
29 شهریور 94 10:28
سلام عزیززززم بابا چه عجبتولد بردیا جون هم مبارک باشه انشاا... جشن 120سالگیش
مامانی
پاسخ
پگاه مامان آرتين
30 شهریور 94 9:13
سلام عزيزم.خوش اومديد. منم دريارودوست دارم ،شن بازيم كه نگو.عزيزم هميشه خوش باشيد .ماماني .بش حق بده ديگه
مامانی
پاسخ
زینب (مادر آرتین)
15 مهر 94 21:33
بردیا جووووووون تولدت مبارک .
مامانی
پاسخ