عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

به من بگین داداش بردیا...

1394/7/29 20:15
نویسنده : مامانی
637 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام شیرین تر از عسلم

بی مقدمه برم سر اصل مطلب که همون اتفاق مهمه.چون هم طاقت خودم کمه هم دوستامون.

سیزده مهر خانواده سه نفره ما چهار نفره شد و " آقا بهراد" چشمای نازشو به دنیا باز کرد.خدارو شکر که هر دو وروجکمون سالم و سرحالن امیدوارم که صالح هم باشن.

از دوران بارداریم ,بعلت نبود نت چیزی نتونستم بنویسم واسه همین همه چیز موند واسه الان که شانزده روز از تولد بهرادم میگذره.

شما آقا بردیای عسلی من فعلا که خیلی خوب با حضور این جوجه کنار اومدی و خیلی دوسش داری و هیچ بهانه و اذیتی نداری ولی خب همه میگن بهراد که بزرگتر و شیرین تر بشه حسودیهای تو شروع میشه.اما من میدونم که تو حسودی نمیکنی.تو مثل بابات فوق العاده مهربونی و اصلا حسودی و نامهربونی تو قلبت راه نداره.منم شش دانگ حواسم به تو هست که خدای نکرده احساس کمبود نکنی.

مامانجون و حاتی خاله خیلی واسه ما زحمت کشیدن.حاتی فقط به خاطر تو اومد که وقتی میرم بیمارستان کنارت باشه و این روزها بیشتر از من هواتو داشت.ایشالا خودش نی نی بیاره براش جبران کنیم.

چند روز پیش مهدت جلسه بود.مثل همیشه به داشتنت افتخار کردم.مربیت کلی ازت تعریف کرد.گفت : هرچیزی که باید به بقیه ده بار بگم به بردیا یه بار میگم میفهمه گوش میده.مامانی عاشقته.قربونت بشم که هرجا پا میذاری عاشقت میشن.میفرستمت سوپر که برام خرید کنی.خانم صاحب مغازه دلش ضعف میره برات بسکه مودب و آقایی.هرجا وارد میشی سلامت زودتر از خودت میرسه.خدارو به خاطر داشتن ماهی مثل تو شاکرم...

پر حرفی بسه بریم سراغ عکسای داداشا..

پسندها (7)

نظرات (7)

آلیز
2 آبان 94 16:15
انواع شال و کلاه دخترانه و پسرانه ، عروسک و ...... مادران خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر
مامان ایمان و کیان
4 آبان 94 16:03
ایشالا قدمش پر خیر و برکت باشه براتون و خوشبختی و سعادت گل پسراتو ببینی جاری عزیز
زهرا مامان ایلیا جون
13 آبان 94 4:15
عززززی دلم قدم نو رسیده مبارک باشه ایشالا که قدمش خیر باشه هر دو سالم و صالح باشن انشالله
مامان لیدا
15 آبان 94 20:25
ای جااانم خدا حفظ کنه این کوچولوهای شیرینو ماشالا به آقا بردیا که مراقب داداش کوچولوشه مامانی قدم بهراد جون مبارک باشه
فاطی خاله
17 آبان 94 14:07
میبوسم جفتتون و عشقای من
مامان گل پسر
21 آبان 94 8:12
قدم نو رسيده مباااااااااااااااااااااااااااااااااارك
مامانی
پاسخ
مامان گل پسر
21 آبان 94 8:12
برديا جون تبريك ميگم كه داداش شدي