عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

تولد آقا کوچولو...بهراد

1395/8/13 16:48
نویسنده : مامانی
350 بازدید
اشتراک گذاری

بهراد شیرین من...

سیزده مهر تولد یک سالگیت رو کنار عمو شفیعی خاله مینا و شهریاز و همایون نازنین جشن گرفتیم.چقدر زود یک سال گذشت.تو با اومدنت زندگی مارو شیرین تر کردی جان دلم.از خوبیها و شیرینیهات هر چی بگم کم گفتم.فوق العاده آروم و صبوری.گل ناز من وجود نازنینت تا الان هیچ زحمتی برای من نداشته.توی این مورد برعکس بردیا بودی چون بردیا جونم خیلی نق نقو و گریون بودخندونک

یک هفته مونده به یک سالگیت راه افتادی درست مثل داداش بردیا.الان هفت تا دندون داری و بلدی بگی دادا , ماما ,م م , ب بو... و یه سری دیگه از همین صداها.شدیدا قلدری و امکان نداره کسی بتونه بهت زور بگه.یکسره هم کنترل دستته و اشاره میکنی که برات آهنگ بیاریم.عاشق کلیپ های عمو پورنگ و کلیپ جام جهانی نانسی هستی بازم درست مثل داداشتعجب خانم خلاصی عزیز ما هم از اول مهر اومدن و صبح ها که ما سه تا مدرسه ایم نگهدار شما هستن.شکر خدا رابطه ات باهاشون خوبه و آرامش داری.الهی همیشه همین طور باشه.رابطه شما و داداش بردیا هم که عالی.شکر خدا هیچ مشکلی حسادتی یا دوایی تا الان که رخ نداده.

Image result for ‫شکلک تولدت مبارک‬‎

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)