عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

این روزها...

1396/5/2 14:19
نویسنده : مامانی
247 بازدید
اشتراک گذاری
سلام شیرین عسلهای من
بردیا و بهراد من
این روزها دارن تند تند میگذرن و من همش استرس دارم.نمی دونم چرا اینجوریم وقتی خیلی همه چی آروم و خوبه احساس میکنم یهو اتفاق بدی قراره بیفته....خودمون و خوشبختیمون رو به خدای مهربونمون میسپارم...
این روزها بردیایی با کلاس فوتبال و شطرنج مشغوله و بهراد هم عاشق کتاب شده.یکسره باید براش بخونیم.عشق دیگرشم همچنان عمو پورنگه.باید یه پستم مخصوص کلماتی که میگه بذارم.
خودمم دارم جنگ و صلح میخونم بابایی هم همش مشغول سایت مدرسه و خود مدرسه است.خلاصه که تابستون خیلی تند داره میگذره.بردیا با چند تا پسر تو کوچه دوست شده و عصرا میره بازی.به زور فرستادیمش همش میگفت بی ادبن حرف زشت میزنن.داره از باباش وُرد یاد میگره خیلی هم علاقه منده....
خدایا خودت مواظبمون باش..


فوتبالیست خوشگلم.دورت بگردم



جیگرم داره ماکارونی مورد علاقشو میخوره





دارن کارتون میبینن و سیب زمینی میخورن



جمعه و بیرون شهر و آب بازی





اینم دسبنداشون



بردیا واسه بهراد کتاب میخونه





بهرادم دم در نشسته بازی داداش رو نگاه میکنه


پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی کسرا
5 مرداد 96 12:29
خدا حفظشون کنهایشالله همیشه شاد و سلامت باشن
مامانی گیتا جون و برديا جون
8 مرداد 96 11:09
خدا جفت شما گل پسرای ناز نازی رو واسه مامان و بابا حفظ کنه