عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

بدون عنوان

1397/1/15 1:31
نویسنده : مامانی
373 بازدید
اشتراک گذاری


امسال سال تحویل خونه مادر جون بودیم.لحظه سال تحویل خیلی خوب بود و حسابی خوش گذشت.بهراد دو روز قبلش خیلی مریض بود و چند بار بردیمش دکتر ولی شکر خدا موقع سال تحویل حالش خوب شد.ساعت یک شب بلیط قطار داشتیم چون ماشینمونو فروختیم.شما خیلی هیجان داشتین واسه قطار سواری.کلی هم بهتون خوش گذشت.فقط آخراش یه کم از انتظار خسته شدین.من دیگه برم بهراد جونمو بخوابونم.بعدا میام
























سفرنامه عید 97
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)