عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

تولد هشت سالگی بردیا

1397/3/28 21:58
نویسنده : مامانی
431 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مادر... تولد هشت سالگیت مبارک.باورم نمیشه که هشت سال گذشته.چه لحظه هایی که با تو تجربه نکردم...حس مادری زیباترین حس جهان رو تو به من دادی زیبای من... چند روز پیش بهت گفتم برو یه لیست بنویس ببینم چی واسه تولدت دوست داری برات بخریم.رفتی تو اتاق و برگشتی و گفتی هر چی میخوام دارم.نمیدونی چقدر خوشحال شدم.این روزا که جام جهانی فوتبال هم در حال برگزاریه عشق اصلیت کریستین رونادوست.بدجوری عاشقشی و کیک تولدتم قراره با عکسش باشه. عاشق کتابی .دیشب دوساعت تو اتاقت کتاباتو دسته بندی میکردی.کتاب مورد عل اقه ات "تام گیتس"و برات از جیره کتاب هر ماه یه جلدش سفارش میدم.برای روز تولدت دوست داشتی که با علیرضا باشی.منم هماهنگ کردم و با هم رفتیم بیرون پارک و کندو و حسابی بهتون خوش گذشت...پسرم تو واقعا بهترین هدیه ی خدایی.ازش میخوام خودش نگهدارت باشه....

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 خرداد 97 22:00
تولدت مبارک اقا خشکله.جشنگلمحبت
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
28 خرداد 97 22:04
تولدش مبارکککک🎆🎁🎂🎈 انشاءالله 12000 ساله بشه🎆🎁🎂🎈 🎂🎂🎂🎂 🎁🎁🎁 🎆🎆 🎈
مامان صدرامامان صدرا
28 خرداد 97 23:10
تولدت مبارک عزیزمجشن
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
28 خرداد 97 23:30
تولدت مبارک جشن
مامان عفیفهمامان عفیفه
29 خرداد 97 0:23
سلام تولدش مبارکه میشه آخرین مطلب وبلاگ دخترمو پسند کنین ؟ ؟
عمه فروغعمه فروغ
30 خرداد 97 13:21
تولدش مبارک...خدا حفظش کنه
عمه فروغعمه فروغ
30 خرداد 97 13:24
تولدش مبارک