عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

عصرهای تابستان منو بهرادم

1398/4/24 14:07
نویسنده : مامانی
462 بازدید
اشتراک گذاری
بهراد مهربونم...
این روزها ماه های اخر سه سالگیتو میگذرونی.بی نهایت مهربون و دلچسبی.البته یه کمی هم قلدریهر روز عصر داداشی و بابایی میرن پارک جنگلی والیبال بازی میکنن و شما پیش من میمونی و میگی می خوام مواظب مامانم باشم.مامان فدات بشه مهربونترین بچه ی دنیا.تو حیاط خلوت برات ماسه ریختیم و عصرها اونجا بازی میکنی بعدشم دوچرخه سواری و آب بازی تو حیاط.مدام هم میگی چقدر خوش میگذره دوتایی.الانم تو حوضی و یکسره صدام میکنی.گاهی وقتا از بس صدام میزنی و از پرحرفی هات سردرد میگیرم ولی بازم خدارو شکر میکنم که هستی سالمی و باهوشی....عاشقتم...خوشحالم که تو رو به دنیا آوردم...بی تو خانوادمون خانواده نبود....







پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)