عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

ما شمالیم...

1393/4/18 18:35
نویسنده : مامانی
860 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز همیشگی مامانی...

نمیدونم دقیقا چند روزه که شمالیم.عصر یه روز خیلی گرم تابستونی من و شما با بابایی و مادر جون و عمع عاطفه و عمو مصطفی و امیر علی جــــــــــــون خداحافظی کردیم و با اتوبوس راهی سرزمین مادر شدیم...از دلبریهای فراوانت توی اتوبوس و دوستایی که پیدا کردی و تمام ماجراهایی خصوصیمونو براشون تعریف کردی...میگذرم و میرسم به اشکهایی که واسه بابایی ریختی و ریختم و به خاطر تو مجبور شدم بغضمو بخورم تا تو غصه نخوری...کلا توی راه خیلی آقا بودی و با اینکه اولین بار بود دوتایی مسافرت میکردیم ولی جز جای خالیه بابایی چیزی اذیتمون نکرد....

چند تا نکته :

یه اتفاق خیلی خیلی خوب داره میفته که بعد عید فطر میام و مینویسم....

دلمون خیلی خیلی خیلی واسه بابایی جونی تنگ شده و بردیا روزی ده بار گوشیو میاره و میگه به باباییم زنگ بزن.صد روز شده ندیدمش!!!!!!!!

دوست جوونیا خیلی خیلی ناراحتم و شرمندتونم که نمیتونم به وبهای قشنگتون بیام و مطالب زیباتونو بخونم...دعا کنین ایشالا به زودی از شرمندگیتون در میام

دیگه بردیا به روایت تصاویر...

این روزیه که با هم رفتیم کتابخونه و پسرکم حسابی ذوق زده بود:

بردیا

بردیا

اینم شمال و آبتنیهای هر روز بردیایی:

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

اینم تولد ریحانه جون که ما کاملا بیخبر بودیم و یهو بعد افطار زن عموم کیک اورد و بردیا هم برامون تولدتولد خوند و کلی خوش گذشت.ریحانه دختر عمو حسین منه و خیلی بردیا رو دوست داره....امکانات محدود بود و عکس بهتری نداشتم بذارم:

بردیا

عشق من آرامش زندگی تو آرزوی لحظه لحظه ی زندگی منه

بردیا

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامانی كسرا
20 تیر 93 12:20
عزيزم جاي بابايي سبز انشالله هميشه به سفر و خوشي
مامان کارن
21 تیر 93 8:33
به به خوش بگذره بردیا جونی خوش بگذره مامانی
مامان سجادجون
21 تیر 93 11:07
خوش به حال بردیا می رودسوی شمال با اون مامان مهربان خوش باش قندعسل کنارخانواده[
مامان عرفان
21 تیر 93 11:51
سلام عزيزم . دلم براتوون تنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگ شده
مامان بردیا
22 تیر 93 17:58
خداروشکر خوش میگذره جای مارو هم خالی کنین اب تنیت رو قربون گل پسر
رضوان مامان رادین
25 تیر 93 16:50
وااای شمال خوش به حالتون..دلم برای دریااا خیلی تنگ شده...خوش بگذره خانومی...چه عاالی منتظر خبر خوشتون هستیم
مامان عرفان
29 تیر 93 11:41
پس چه وقت برميگرديد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
کیانازی
31 تیر 93 2:24
سلام ممنون میشم به وبلاگ ما سر بزنید. اگر دوست دارید کوچولوی نازتون عروسک نمدی داشته باشه در خدمتم میتونید عکس دلخواهتون رو به من میل بزنید تا درست کنم.
بابا و مامان
2 مرداد 93 12:06
فرزانه مامان آرین مهر
2 مرداد 93 12:08
سلام با تاخیر تولد بردیا جون رو تبریک میگم ایشالله که 120 سالگیشو جشن بگیریدشمال در کنار خانواده خوش بگذره وایشالله مثل پارسال مامانی هی بهونه بابایی رو نگیره
بانو
13 مرداد 93 11:27
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مونا اجی
11 شهریور 93 11:04
سلام اجی جون سلام بردیا جونم مرسی عزیزم پسل تو خوشمل تره
مامانی
پاسخ
لطف داری مهربونم