عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

فرزند اول خانواده💖💖

1396/5/18 21:35
نویسنده : مامانی
650 بازدید
اشتراک گذاری
بردیا هستی جاودان من...
این هفته مصطفی جون مهمونت بود.حسابی بهت خوش گذشت.همش مشغول بازی و کارتون دیدن با هم بودین کلاساتم باهات اومد.کلاس شنا و فوتبال و شطرنج میری.عاشق فوتبالی.با اینکه چیز زیادی از فوتبالیستها نمی دونی ولی به خاطر قرار گرفتن توی جمع دوستات علاقمند شدی.گفتی لباس بارسلونا و مسی میخوای و عاشق کفشای فوتبالتی...قربون قد و بالات بشم که میخوای فوتبالیست بشی چون اونا راحت و زیاد پول در میارن
این هفته توی گروهها پر شده بود از اینکه روز جهانی فرزند اول خانوادست.ما هم که دنبال بهانه واسه جشن.برات کیک درست کردم و کادو و با مصطفی رفتیم کندو نوشیدنی مورد علاقه ات شیر انبه مخصوص.شبم پیتزا دستپخت مامانی
عشق منی تو ستاره من












اینجام مشغول گوجه چینی از باغچمون



حموم دوتایی





اینم کشوی خوراکی.چون بیست روز خوراکی بیرونی نخوردی جایزه گرفتی
پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)