عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

تولد 9 سالگی بردیای من

1398/3/29 14:44
نویسنده : مامانی
414 بازدید
اشتراک گذاری
سلام بردیای من
پریروز تولد تو بود...بهترین روز زندگی من...روز شیرین مادر شدنم.هیچ وقت اولین لحظه ای که دیدمت فراموشم نمیشه.اون دستای کوچولوت که به طرفم دراز میشد و اون چشمای نازنینت که موقع شیر خوردن بهم دوخته میشد...عزیزترینم تولدت بهترین و شادترین روز منه...مبارکمون
امسال بالاخره تونیستیم تولدت شمال باشیم.خونه مامانجون.واسه تولدت دوستاتو دعوت کردی و بیصبرانه منتظر بودی تا بیان و چون دوستاتم اینجا خونه ی مادربزرگاشونه همش نگران بودی که نیان...ولی بالخره سه چهارتاشون اومدن و تولد خوبی شد و خیلی بهت خوش گذشت...
امسال شدیدا تب فوتبال و پرسپولیس و البته کریستین رونالدو داری.ما هم این دوتا تم رو قاطی کردیم و تولدتو گرفتیم که خیلی دوست داشتی.میگفتی بعد از این همیشه تولدامو اینجا بگیرین.کادوهاتم همش فوتبالی بود.ازت پرسیدم چی واسه کادو دوست داری گفتی هر چیزی باشه منو خوشحال میکنه....و این حرفت خیلی منو خوشحال کرد...دوستت دارم دردانه ی من.همه ی هستی من...تو هوایی واسه من...












پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)