عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

فقط عكس...برديا و لاكپشتش در شاليزار

1392/5/26 13:05
نویسنده : مامانی
937 بازدید
اشتراک گذاری

           فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

برديا

 

خوشحال میشم ادامه رو ببينید

برديا

برديا

برديا

برد يا

برديا

برديا

برديا

برديا

برديا

برديا

برديا

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (47)

مامان ریحانه
25 مرداد 92 17:21
سلام گلم میشه متحرک کردن تصویر رو به من هم یاد بدید



چشمممممممم
فرزانه مامان آرین مهر
25 مرداد 92 18:11
سلام قربون بردیا جون برم با لاک پشتش .لااقل یه عکسی از خودتون میگذاشتین که ببینیمتون


ممنون خانمي...توي پست تولد برديا هستا..
فاطي خاله
25 مرداد 92 19:56
اي جاااااااااااااااااااااااااااااااااان خاله فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات بشه همه ي عكسات و خودم گرفتمااااااا . عااااااااااااااااااااااااااچقتم چقدر عكسمون ناااااااااااااااااااااااااازه چقدر شبيه مني اخه


مامان آرش و آیناز
25 مرداد 92 20:24
عزیزم چه ژستی هم گرفته پسری
قربون این پسری ناز با این خنده خوشکلش


مامان راضیه
25 مرداد 92 23:14
به به
بردیا جون خاله چه کیفی می کنی توی این طبیعت به این زیبایی
خوش به حالت
شاد باشی همیشه
و چه خوبه که اینقدر خوب از حیوون خونگیت نگهداری می کنی
اذیتش نکنی ها

اون حیون خونگی نبود گلم...همونجا زندگی میکرد و میکنه...
رضوان مامان رادین
25 مرداد 92 23:30
ای جونم پسرمون حسابی بازی کرده هااااااااا...لاک پشت تشوووووووو


مامان ریحانه
26 مرداد 92 0:53
سلام خانم گلم با تشکر از راهنمایت من تازه کار وخودم یاد گرفتم اگه اشکالی دیدید راهنماییم کنید روی پسر گلت رو ببوس




کارت عالیه


مامان ریحانه
26 مرداد 92 1:20
سلام گلم ببخش از کدوم سایت برای اپلود عکس استفادهمیکنی عکسهای من غیر فعال شده


من، توی همین نی نی وبلاگ دیگه...
بهاره مامان ونداد
26 مرداد 92 1:21
وای معلومه خیلی داره شادی میکنه هیچ فکر کردی چه طوری میخوای بردیا رو بر گردونی خونه فکر کنم حسابی اذیتت کنه دوست خوبم ولی هر جا که هستید خوش باشید


آخ گفتی...واقعا سخته...
مامان نوژا
26 مرداد 92 7:59
عزیزمیییییی


مامان سپهر
26 مرداد 92 8:00
از ديدن وبلاگ قشنگ و پراز ذوقتون خيلي لذت ميبرم،دلتون پرازاميد و شادي


مامان عرفان
26 مرداد 92 8:33
ممنون عزيزم . ايشالا مراسم فارغ التحصيلي و دومادي برديا جوووووووون .


مامان کوثری
26 مرداد 92 10:19
بردیا جون انجا داری کلی صفا میکنی ها همیشه انشاالله خنده های نازت رو لبات باشه
عید فطر با تاخیر به شما هم تبریک میگم عزیزم


مامان بردیا شیطون
26 مرداد 92 10:49
ای جووووووووووووووونم
مامانی یه ماچ از این پسر خوش خندت بکن


مامان ایمان جون
26 مرداد 92 12:21
چه حالی میکنی بردیا جون اونجا,خوش بگذره بهت
چه لاک پشتیییییییی , خوبه بردیا جونی نمیترسه!!!!
عکس بردیا با فاطمه هم خیلی قشنگه,چه خنده ای , از ته ته دلشه.ای جانممممممممممممم



آره زن عمو جون بردیای ما شجاعه...
راحله
26 مرداد 92 15:01
ای جوووووووووونم بردیای خوش خنده ی خوشمزه
منم عاشق لاک پشتم خیلی هم لاک پشت ندیده هستم
مامان خانومی منو وسوسه کردی آپ کنم پس بیا پیشم ببین چه زود آپ کردم


آفرین دختر گلمممممممممم....اومدم...
راحله
26 مرداد 92 16:34
مامان بردیا جون من دامپزشکم(داوخانه دارم).شما چی؟
راستی من وقتی هوراد 3 ساله شه احتمالا با خودم میبرمش سر کار...ولی الان خیلی زوده

وای چه جالب...من معلمم.
مامان الی
26 مرداد 92 17:11
سلام مامان بردیا جون
ای جوووم بردیا که عاشق گردش و طبیعت است همیشه سلامت و شاد باشه این پسر گل



ممنونم عزیزم...
مامان مانی
27 مرداد 92 2:52
عزیزمی پسری
خیلی عکسات نازو قشنگه خوبه که از لاکپشت نمیترسی


مامان عرفان
27 مرداد 92 8:32
به به آقا برديا چه عكسهاي نازي در شاليزار انداختي . عزيزم ايشالا هميشه خوش و خندون باشي .


مامان حنانه زهرا
27 مرداد 92 13:59
ای جونم بردیای ناز
مامانی هوا مه الود بود؟عکسا؟؟؟؟


نه گلم...دوربينم همراهم نبود با يه گوشي بي كيفيت انداختم...
مامان امیررضا
27 مرداد 92 15:09
عزیزم امیررضا رو هم بفرستم تو شالیزار کمکت کنه
خیلی ناز شذی فدات شم
راستی خانومی منم میخوام عکسای امیررضا متحرک بشه
یادم میدی


ممنون دوست خوبم...چشم.
مامان ایمان جون
27 مرداد 92 22:16
سلام عزیزم
اول اینکه دستت درد نکنه ,ممنون از زحمتی که کشیدی
دوم اینکه من گذاشتم تو اسکریپت ها ولی نشون نداد
سوم اینکه اگه زحمتی نیست خودت هر دو تا رو بذار
فقط برای جاری عزیزم

خواهش ميكنم...چشمممممممم
مامان نیایش
27 مرداد 92 22:45
همیشه به شادی با افتخار لینکت کردم


ممنون...شما هم لينك شديد.
ღ مونا مامان امیرسام ღ
28 مرداد 92 2:04
همیشه به گردش و شادی
چه جای باصفایی
اای جان چقدر خوبه که از لاک پشته نترسیدی بردیا کوچولو


آره خاله جون بردیامون خیلی شجاعه
فاطمه
28 مرداد 92 2:10
عزیم حسابی بهش خوش گذشته ایشالله همیشه خوش باشه.


مامان حسام كوچولو
28 مرداد 92 9:01
حسابي خوش مي گذرونيا
من كه حسوديم شد


خب شمام بفرمایین خاله جون
مامان عرفان
28 مرداد 92 11:46
منم


گلی
مامان آبتین
28 مرداد 92 13:03
عزیزم کاش منم با شما اونجا بودم من عاشق طبیعتم خوش به خالتون


ای جان...آره گلم کاش بودی
مامان بابای الیسا
28 مرداد 92 15:52
قربون این پسر خش خنده که حسابی داره بهش خوش میگذره بشم همیشه شاد باشی عزیزم


مامانی کسرا
28 مرداد 92 16:04
چه خووووشی گذرونده
انشالله همیشه به گردش وتفریح


ممنوووووووووون
مامان بردیا شیطون
28 مرداد 92 20:04
ممنون مامان بردیا جون

لطف کردی
اینم یه بوس واسه بردیا جون شما


مریم
28 مرداد 92 21:47
عزیزم چه عکسایه نازی انداختی
چه لاک پشت بامزه ای
چه پاقا پسر خوشگلی


مامان سید عرشیا
28 مرداد 92 22:29
عکسای جالبی شده تو این طبیعت سبز .ای جانم چه قدر هم قشنگ می خندی بردیا خان . انشاله که همیشه لبت خندون باشه و سایه پدر و مادرت بالای سرت


مامانی
29 مرداد 92 5:59
ای جونم چقدر پسرمون شجاع هستش ماشاالله ژستاشو برم عزیییزززززززززم
این گلمواسه ی مامان گل پسر


ممنونم عزيزم
مامان رونیا و رومینا
29 مرداد 92 11:24
به نام صاحب شانس « با عشق هم چیزممکن است.» موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید. این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود. یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشی واقعا شرمندم برا منم فرستادن مجبورم بفرستم...
مامان کیان کوچولو
29 مرداد 92 16:58
ای جاااانم
سارا مامان محمدرضا
29 مرداد 92 17:23
همیشه شاد باشی بردیا گلی
منم آپم


ممنون...اومدم.
مامان مهدیار
29 مرداد 92 19:28
ای جااااااااان
بردیای عزیز مارو ببین

چقدر لاک پشتت قشنگه بردیا جون

بردیا جون همه ی عکسات خکشله
دست مامانی درد نکنه

مامانی میشه بپرسم اینجا که انقدر با صفای کجاست؟


اينجا شاليزار ما در گورابزرمخ از روستاهاي صومعه سراست گلم...
مهناز مامان ترلان کوچولو
29 مرداد 92 20:22
عزیزم ممنونم که به ما سر زدی بردیا جون رو ببوس خوشگل خاله بازم پیش ما بیا
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 مرداد 92 17:39
مامانی لطفا خصوصی
مامان بردیا
1 شهریور 92 20:37
اخی چه عکسهای قشنگی یه حس خوبی به این روزهای بردیا دارم طبیعت ازادی بازی لذت چقدر بهش خوش میگذره خوشبحالش کلی ببوسش


آره گلم.خدارو شکر حسابی کیف میکنه.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 شهریور 92 1:08
سلام عزیزم خوبی ممنونم که بهم سر زدی عزیز دلم راستی شما اهل کجابودید

برای من بردیا جونم ببوس


خوااهش ميكن خانمي...صومعه سرا.
فاطمه(مامان متین)
4 شهریور 92 10:55
بردیا جون انشاالله همیشه در کنار مامان و بابا خوش باشی


الهام مامان علیرضا
4 شهریور 92 12:20
عزیزم فدات که اینقدر نترسی شما
من که اصلا دلم نمیخواد به لاکپشت دست بزنم
البته فکر نکنی من می ترسم آآآآآ
عکس آخری خیلی ناز شده خاله جونم



آره بابا خاله ي ما شجاعن...
مامان نیایش
4 شهریور 92 13:03
سلام وبلاگ قشنگی داری با افتخار لینکت کردم


ممنونم...شماهم لينك شديد.
نازنین
5 شهریور 92 1:49
چه گل پسر دوست داشتنیو نازی دارین. خدا براتون نگهش داره. خوشحال میشیم اگه به ماهم سر بزنید.