عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

تولد بهترین بابای دنیا...

1392/5/31 13:23
نویسنده : مامانی
525 بازدید
اشتراک گذاری

 پسر طلای من...

فردا تولد بابایی جونه.ما هم مثل هر سال براش کادو و کیک گرفتیم و قراره فردا جشن بگیریم.

عزیز ترینم ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم

و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که ما را با یکدیگر آشنا کرد

آرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مشترکمان

در کنار فرزندمان عاشقانه و صادقانه به پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار باشیم . . .

همسر خوبم، جان به ذهنم سپرده ام که غیر از تو به کسی فکر نکنم

به چشمانم یاد داده ام که جز تو نبیند

و در سالروز تولدت هدیه ام برای تو قلبی است که تا ابد به عشق تو می تپد . . .

خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی

زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا

روز تولدت را از صمیم قلب تبریک میگویم...

بابایی جووون تولدت مبارک

 

 

 

 

دوم شهریور، تولد ایمان جون پسر عموی بردیا جوووونمه...از اینجا تولد  این ماه پسر رو به خودش و مامان بابای مهربونش تبریک میگم.وبراش بهترینهارو آرزو میکنم.

ایمان جون تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان ایمان جون
31 مرداد 92 14:06
مبارک , مبارک, مبارکککککککک
تولد عشق عزیزت و برادرزاده ی عزیزشهر دو تا مبارک باشه
ایشالا تولد100000000000000سالگیشون
چقدر حیف که برای تولد ایمان نیستی
و..... عزیزم ممنون که به یاد ایمان عزیزم بودی
بردیا جونییییی رو ببوس


ممنون خانمی...خواهش میکنم.قابل نداشت...آره واقعا حیف.منتظر عکساشم.
مامان حسام كوچولو
31 مرداد 92 16:07
تولد همسر مهربونت و پسر برادرش مبارك انشالله كه هميشه شاد باشيد و خندان


ممنون از لطف شما.
مامان مهدیار
31 مرداد 92 17:44
سلام مامانی
تولد همسرتون رو بهتون تبریک میگم

و همینطور تولد ایمان جون رو

ایشاله همیشه خوش وسلامت باشن

بردیای عزیز ما رو ببوس خانمی


ممنون از لطف شما.
مامان سجاد*ساجده
31 مرداد 92 19:20
تولد بابای بردیا مبارک همیشه سایش بالای سرتون باشه الهی تولد ایمان جون هم مبارک ایشالله 120 ساله بشی
مامان ایمان جون
31 مرداد 92 22:17
جاری جووووووووووونی دستت درد نکنه بابت لوگوی ایمان و بردیا
خیلی قشنگ شده بازم ممنون


مامان بابای الیسا
1 شهریور 92 15:17
سلام به مامانی مهربون و پسر دوست داشتنیش تولد همسر عزیزتو بهت تبریک میگم و امیدوارم سالهای سال در کنار هم جشن بگیریدو شاد باشید بردیا جونمو از طرف من بببوسیدش


خیلی ممنونم.
مامان بردیا
1 شهریور 92 20:34
منم تبریک میگم انیدوارم با عشق جاویدتون رندگی جاوید در کنار هم داشته باشین


رضوان مامان رادین
1 شهریور 92 20:59
تولد همسری مبارک


حسین نادری
1 شهریور 92 23:28
لطفا از وبلاگ من هم بازدید فرمایید و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با نام بهترین ها لینک کنید و به من اطلاع دهید که شما را با چه نامی لینک کنم.
مامان ایدین
2 شهریور 92 0:33
تولدشون مبارک باشه ایشالا صد سال در کنار هم با خوبی و خوشی زندگی کنین


ممنونم خانمي.
مامان راضیه
2 شهریور 92 0:50
مبارک باشه هم تولد بابای مهربون هم تولد ایمان جون
ایشالا 120 ساله بشید


خيييييلي ممنون.
مامان آینازوآرش
2 شهریور 92 1:58
تولد همسری مبارک انشالله همیشه سالم و تندرست باشن و سایشون بالا سرتون باشه
تولد ایمان جون هم مبارک عزیزم انشالله 120ساله بشی


خيييييييييلي ممنون.
محمد جهرمي
2 شهریور 92 8:16
سلام منهم تبريك عرض مي كنيم اميدوارم هميشه در كنار هم خوب و خوش باشيد برايتان بهترين ها را آرزو مي كنم


lمتشكرم...
مامان یاسمن و محمد پارسا
2 شهریور 92 12:10
تولدت مبارک بابای


ممنون گلم.
✿♥✿ محمدپارسا ✿♥✿
2 شهریور 92 12:55
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا سالیان سال باهم باشید و خوش و خرم زندگی کنید
ممنون که به ما سر زدید و همچنین بابت تبریکتون هم ممنون


خواهش ميكنم....ممنون.
مریم
2 شهریور 92 13:54
تولد تولد ت.لدت مبارک


عرفان خان و مامان زهره
2 شهریور 92 18:09
سلام به همه مامانای عزیز و دوستای خوبم جدیدا یه طرحی از طرف یکی از دوستان پیاده شده که فوق العاده راحته و مفید برای یاد و شاد کردن عزیزایی که دیگه بینمون نیستن. یه گروه 30نفره تشکیل میدیم و هر نفر یه عزیزش رو ثبت نام میکنه (نام مرحومه / مرحومه + نام پدرش) بعد از تکمیل گروه یه برنامه براتون ارسال میشه که ماهانه هر نفر باید 1جزء قران و 1روز کامل نماز قضا و 1نماز آیات برای عزیزی که اسمش ذکر شده بجا بیاره. خوبیش اینه که 1ماه برای انجام اعمال فوق العاده کوتاه و ساده فرصت داریم. منتظرتون هستم عزیزای دل
بابای امیر
2 شهریور 92 23:11
با سلام و احترام
یه عالمه مبارک تولد اول بابایی مهربان بردیا جان و فامیل وابسته
باشه همیشه به شادی و تولد و گرامیداشت بهترین های زندگی
همواره پایدار باشید


مامان علی مرتضی
2 شهریور 92 23:50
سلااااااااااااام چطورین؟چه خبر؟به به تولد بابایی مبارک باشه انشالله سالهای سال سایشون بالا سرتون باشه
تولد تولد تولدش مبارک
منو نگا چ هیجانی دارم


متشکرم
مامان سید عرشیا
3 شهریور 92 0:12
تولد تولد، تولد بابایی مبارک بردیا جون. تولد پسر عمو جونت هم مبارک باشه. انشاله سالیان سال سایه بابایی و مامانی بالای سرت باشه
راستی تو هم کادو برای بابایی خریدی؟؟ ؟؟


ممنونم خانمی
فرزانه مامان آرین مهر
3 شهریور 92 9:22
تولدشون مبارک .


مامان حمید کوچولو
3 شهریور 92 10:45
بردیا جون تولد بابایی رو به تو ومامان مهربونت تبریک میگم

ایشالا سایه پدر مستدام باشه


متشکرم گلم
مامان آبتین
3 شهریور 92 20:39
عزیزم تولد همسر گلت مبارک انشاءا.. صدو بیست سالگیشو جشن بگیرین


ممنونم خانمی.
سارا مامان محمدرضا
4 شهریور 92 4:41
تولد شوهرتون و ایمان خان مبارک باشه. ایشالله همیشه با هم شاد باشید.
آپم بدددددددددددددو بیامنتظرتم.


الهام مامان علیرضا
4 شهریور 92 12:17
به به چه تولد بازاری شده اینجا
تبریک میگم تولد بابایی و ایمان جون و
ایشالا همیشه در کنار هم خوشبخت باشید و عشقتون پایدار باشه



مامان آینازوآرش
4 شهریور 92 15:17
مامان بردیا شیطون
4 شهریور 92 15:26
تولد بابایی و تولد پسر عموت مبارک عزیزم




ممنونم...
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 شهریور 92 4:55
سلام عزیزم تولود بازاری راه انداختی بدتر از من مبارک باشه هوراااا دنیا با شهریوری هااا چه شود الهی همیشه شاد باشی و خندون
مامان حنانه زهرا
7 شهریور 92 11:42
تبریک میگم عزیزم.ایشالله درکنارهم همیشه سالم وسلامت باشین