عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

برديام برگشت خونشون ...

1392/6/9 20:22
نویسنده : مامانی
479 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق خاله امروز ظهر رفتي و براي ما انگار چند سال گذشته اخه چرا انقدر شيرين و دوست داشتني شدي؟ كه نشه ازت دل كند .خاله جون از صبح كه پاشدي گفتي اخ جون! خداحافظ شما!!!!! ولي اخراش به من و خاله حاتي ميگفتي شمام بياين با من بريم همينجا بشينين اخر سر هم داد ميزدي وميگفتي هفته بعد ميبينمتون . واي خدايا خاله بودن اينجوريه پس مادر شدن چيه؟ واي كه ديگه تحمل ندارم بخاطر شغل مامان و بابات و راه دور خونتون  سهم من از ديدن شيرين ترين موجود كوچولوم  هرسال عيد باشه و دو ماه ونيمه تابستون ناراحت  و خلاصه خسته شدم از رفتنات و حرف زدن با تلفن و دلم لك ميزنه واسه پشت سرهم فاطي خاله گفتنات و هيچ كدوم از عكسات جاي خاليت و پر نميكنن امروز هممون كلي گريه كرديم و اصلن حوصله هيچكاري رو نداريم. اه خاله جون نميشد نري؟ هنوز هيچي نشده چندبار من و مامانت با هم تلفني حرف زديم الهي دورت بگردم كه مامانت گفت يه دختر قد بلند و ديدي و گفتي  ماماني اون فاطي خالست؟ مامانيت گفته نه پسرم  :پس شبيه فاطي خالست؟ : اره  : برم بغلش كنم بوسش كنم؟   گریه  الهي فاطي خاله برات بميره عشق خاله من دلم واست تنگه مامانت بهم قول داده ابان مياي با اينكه پيشينه خوبي نداره اما دلم و خوش ميكنم به روزشماري تا ابان...      زندگيم فداي چشمات...                                                                            لازم نيست پرنده باشم همين كه بخندي بال درمي اورم...               مگه ميشه بدون اين خنده هات زندگي كرد...                                                                                                              اخرين عكسي كه ازت گرفتم :من ميميرم برات...                                                                                                                                                                                                   پي نوشت:عشق من بيشتر از تموم ستاره هاي اسمون دوستت دارم خاله مواظب تختت هست!ماچ                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (29)

مامان یاسمن و محمد پارسا
9 شهریور 92 0:17
غصه نخور خاله جون این روزها مثل برق و باد می گذره چه عکسهای قشنگی از بردیا جون گرفتی
ماماني كسرا
9 شهریور 92 12:10
كسرا هم از خانواده دوره هم خودش خيلي دلتنگه همون اونا و جالب اينكه اصلا فراموش نميكنه از بس خاله ها و عمه ها و... مهربونن به خدا
شادی
9 شهریور 92 12:38
اخیه خاله جون غصه نخور
مهرنوش مامان مهزیار
9 شهریور 92 12:58
عزیزم خاله بودنم دست کمی از مادر بودن نداره. انشاا... مامانی سر قولش میمونه و آبان بردیا جون رو خواهید دید.
خاله سنا، کیمیا و سبحان
9 شهریور 92 17:01
ایشالله سلامت باشه همیشه ولی خدایی یهویی دلم ریخت! آخه موضوعش منو ترسوند! بردیام رفت! به خدا خیلی چیزهای قشنگتر میشد نوشت
مامان سياوش
9 شهریور 92 20:29
الهي اكشال نداره خاله جون
ساغر و مامانش
9 شهریور 92 20:50
نازي چه پست قشنگي خاله جون چه پسري نازي ناراحت نباش خدا مواظبش باشه
مهرشاد
9 شهریور 92 20:51
ا؟ برديا رفت؟ اشكال نداره ابان مياد ديگه
بانو
9 شهریور 92 20:52
خيلي پست قشنگي بود
دخترخاله
9 شهریور 92 20:52
اخي خدا پشت و پناهشون
زهرايي
9 شهریور 92 20:53
اووووووووووووووه اشكم درامدااااا
مامان تينا
9 شهریور 92 20:54
اي جان جه خاله مهربوني غصه نخور خاله جوني
مامان عرفان
10 شهریور 92 12:55
به به چه عكسهايي
مامان آبتین
10 شهریور 92 13:41
خاله جون ناراحت نباش بردیا هرجا که بره بازهم به یادتون هست
مامان حنانه زهرا
10 شهریور 92 16:03
این کوچولوها تموم زندگی مان.بدون خندشون زندگیمون مردست خدا خودت حفظشون کن
ابجی (آرمان)
10 شهریور 92 18:11
چه خاله ی خوبی.
مامان بابای الیسا
11 شهریور 92 1:06
ایییییییییییییییییییییییییی جانم
مامان دوفرشته
11 شهریور 92 14:51
آخی غصه نخورعزیزم ایشالله آبان میادپیشتون خداحفظش کنه
مامانی درسا
12 شهریور 92 3:26
عزیزم انشاالله بزودی دوباره همو میبینید ...... خداوند بردیا جونو براتون نگه داره
رضوان مامان رادین
12 شهریور 92 15:28
چقدر غریت و دوری از عزیزان سخته...درکتون میکنم
راحله
13 شهریور 92 7:57
آخیییییییی خاله جون غصه نخوررررر چقدر خاله خوبه هاااا کاشکی پسر منم یه خاله مهربون مثل شما داشت
خاله حاتی
13 شهریور 92 12:06
خب دل منم برا دبیام تنگ شده...
معصومه
14 شهریور 92 8:19
عزیزم غربت خیلی سخته منم توی تهران غریبم اما ناچاریم واسه خاطر زندگیمون تظاهر به خوشی کنیم خداروشکر گل پسرت باهاته خدا حافظش باشه
الهام مامان علیرضا
14 شهریور 92 11:00
به خوبی و خوشی بردیا جونم
مامان بردیا
15 شهریور 92 16:53
خاله فاطمه مهربون خوشبحال بردیا همچین خاله ای داره زود بازم همدیگرو میبینین غصه نخور جدایی ووصل جزیی از زندگی ما ادمهاست
بهاره مامان ونداد
15 شهریور 92 17:35
مامان حنانه زهرا
16 شهریور 92 6:57
اپم گلم میگما چرامن تا نگم اپم پیشم نمیاین؟
مامان نوژا
16 شهریور 92 7:33
خاله شدن حس خیلی خوبیه
مامان سلماز
17 شهریور 92 1:19
عزیزم دوری سخته ولی خب دیگه چکار میشه کرد انشالله آبان بردیا جون رو میبینی