عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

فاطی خاله...

1392/6/13 16:27
نویسنده : مامانی
1,008 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک مهربون نازنینم...

روزایی که خونه ی مامان جون بودیم،بیشتر وقتتو کنار فاطی خاله بودی.بد جور بهش وابسته شدی و الان که دوریم صبح که بیدار میشی مدام صداش میکنی....یه روز شنیدم با خودت میگفتی: طفلک فاطی خاله ام...توی شمال جا گذاشتیمش...خاله هم خیلی دوستت داره.البته خاله حاتی و بقیه هم خیلی دوستت دارن...خیلی زیاد...ولی فاطی خاله جور دیگه ایه...هرگز طاقت نداره سرت داد بکشه یا دعوات کنه یا چیز ی بخوای و بهت نده...واسه همین بعضیها بهش میگن خاله خ..ه....البته به شوخی....

خلاصه مادری....فاطی خاله واست خیلی عزیزه.توی پست قبلی هم که آه و ناله هاشو خوندی...امیدوارم بتونم به قولی که بهش دادم عمل کنم....

فاطی خاله دوستت دارم

  بردیا و خاله

عکسای جدیدتون همه بی حجاب بودچشمک

خاله جووووووووووووونم این گل تقدیم به تو:

بردیا

دل بردیا هم خیلی براتون تنگ شده.برای همه...مدام از شما حرف میزنه...

این پستو که دیده میگه نکنه خاله حاتیم غصه بخوره.چرا از من و حاتی عکس نگرفتی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان حسام كوچولو
13 شهریور 92 17:24
اي جان انشالله كه بزرگ ميشه و محبتاي همه رو جبران مي كنه
فاطی خاله
13 شهریور 92 17:43
خدایا این چه پستی بود اخه؟ بغض گلوم و گرفته خدای من چه عکسی فدای کوچولوگیت بشم من میبوسمت خاله جون دسته گلت که واسم درست کردی تو کمدمه خاله جون من عااااااااااااچقتم

مرسی خاله مهربون...قول بده غصه نخوری.این هفته باید طرازت به 8000برسه ها...
مهرشاد
13 شهریور 92 17:43
مامان سیاوش
13 شهریور 92 17:44
عزیز دلم غصه نخور
فاطی خاله
13 شهریور 92 17:48
خواهر جان بترکی بیست بار این پست و خوندم راستی این کلاهه! چقدر کوچوله خداااااااااا
مریم
13 شهریور 92 22:51
گل برایه بردیا جونی و مامانی مهربونش
رومینا آبجی آرمان
14 شهریور 92 1:15
الهی قربونت بشم بردیا جونم که اینقدر مهربونی. خیلی هم خوشگلی من خیلی ازت خوشم میاد بنظرم تو یکی از خوشگل ترین پسرایی عزیزکم
معصومه
14 شهریور 92 8:17
گل پسری شدی ناز پسری شده خاله فدات میبوسمت ایشالله بازم بری و خونواده مادری رو ببینی عزیزم
الهام مامان علیرضا
14 شهریور 92 11:01
عزیزم دلتنگ نباش بازم میری پیش فاطی خاله
بهادر
14 شهریور 92 16:25
مينا
14 شهریور 92 16:26
فرزانه مامان آرین مهر
14 شهریور 92 18:23
سلام خوبید پست قبل رو که خوندم کلی گریه کردم یاد خودمو خواهرام وآرین مهر دوری از خانواده افتادم .خدا همسرتون وبردیا جونو براتون حفظ کنه
خاله حاتی
14 شهریور 92 21:56
بله که خاله حاتی غصه می خوره
حالا چون خالا حاتی کولی بازی در نمی یاره یعنی بردیا رو کمتر دوست داره
اصلن تو چی می فهمی خاله یعنی چی؟!!!!!! که میگی خاله فاطی جور دیگه ایه ؟ هان؟
جواب بده چرا از ما عکس ننداختی
می خوای همین جا یه سری از واقعیت هارو افشا کنم؟!!!!!!!1


هاهاها....
مامان بردیا
15 شهریور 92 16:50
ماچ]عزیزم امیدوارم خدا خاله حاتی رو برات سالم وسلامت نگه داره غصه نخور زود زود بازم همدیگرو میبینین
بهاره مامان ونداد
15 شهریور 92 17:37
وای الهی چقدر دردناک بوده جدایی حالا ونداد خاله نداره ولی بدجور به عمه اش یا به قول خودش مریم جون وابسته است اونم هر دفعه میره تهران ما همین مشکلات رو داریم
فاطي خاله
15 شهریور 92 19:57
اتل متل يه مورچه قدم ميزد توكوچه اومد يه كفش ولگرد پاي اونو لگد كرد مورچه پاشكسته راه نميره نشسته با برگي پاش و بسته مورچه جونم توماهي عيب نداره سياهي خوب بشه پات الهي عشق با استعداد من اين و ياد بگير بدجور به خوندنت مياد
مامان حنانه زهرا
16 شهریور 92 6:55
عشقه دیگه آدمو دیوونه میکنه.من که اشک توچشام جمع میشه اخه خواهر منم ازم دوره عزیزم
مامان سلماز
17 شهریور 92 1:21
الهیچه خاله های مهربونی داری بردیا جون قدرشونو بدون
مامان عرفان
17 شهریور 92 9:44
عزيزم خوب بچه راست ميگه چرا با خاله حاتي اش عكس ننداختي ؟؟
مامان عرفان
17 شهریور 92 9:44
كلاهت منو كشته خاله . عزيزم
مامان عرفان
17 شهریور 92 9:45
مامان عرفان
17 شهریور 92 9:45
برديا جون قيافه ات در ايت عكس خيلي ناز شده .
زهره مامان آریان
17 شهریور 92 22:49
چه خاله خوبی داره که اینقدر دوستش داره.
مریم
20 شهریور 92 18:05
الهی غصه نخورکوچولویه دوست داشتنیه من
قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
26 شهریور 92 13:39
سلام گلم بخاطر تاخیر ببخشید... در خمتم رمز بفرست تا امشب ورش میدارم