عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

عکسای این روزا

1397/11/2 21:50
نویسنده : مامانی
268 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها عصرهای قشنگی با هم داریم.بابایی شیفت ظهرن و داداش بردیا هم عصرها کلاس داره.من و شما تنها میمونیم و با هم تو حیاط چایی میخوریم.و شجریان گوش میدیم.شما عاشق اهنگ غوغای عشقبازانی و منم عاشق شور و هیجان شما.گاهی هم من حافظ میخونم و شما ساکت گوش میدی و چون لحنم برات عجیبه میپرسی :مامانی چرا نماز میخونی؟؟؟با هم صدای پرنده ها و باد رو گوش میدیم و کیف میکنیم.خلاصه که شکر خدا که شما رو به ما داد عشق جان.زندگی جان

عکسهای خوشگلای من

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)