عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

بردیا...

1397/11/2 22:01
نویسنده : مامانی
284 بازدید
اشتراک گذاری
بردیای زیبای من...
فردا جشن قرآن دارید...اخه تو کی کلاس سومی شدی قلب جان...الان داری ضرب حفظ میکنی.برات دفتر ضرب درست کردم که خیلی دوستش داری.هر شب با هم تمرین ضرب میکنیم که برات خیلی جذابه و دوست داری.این روزا یه کم بلا شدی.ورد زبونت شده باهات قهرم....البته قهر نمیکنی فقط میگی...تو اللن دیگه بعترین کمک من هستی.همین چند روز پیش من و بابایی ضمن خدمت داشتیم که بابایی مدرس بود و باید هردو میرفتیم.تو دو روز پشت سر هم از بهراد نگهداری کردی اونم به نحو احسن.هر روز چهار ساعت تنها بودین.رابطه ات با بهراد که بی نظیره.تو بهترین داداش بزرگ دنیایی دنیای من...
عاشقتم.....
بردیا...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)