عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

وقتی بردیا توفولو بود

1391/12/9 17:04
نویسنده : مامانی
537 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه من

 

جوجه من

 

 

جوجه من

 

جوجه من

 

 

جوجه من

 

 

جوجه من

 

 

جوجه من

 

 

جوجه من

 

 

جوجه من

 

 

جوجه من

 

 

جوجه من

 

 

اولین قدم بردیا

 

 

جوجه من

 

 

جوجه من

 

 

پسر کاری

 

 

جوجه من

 

شکلک های محدثه

                                                                 

   
 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

علامه کوچولو
20 مهر 91 18:41
سلام عسیسکم ما بااین عکس خوشگلا تمام طول رشدتو در یه نظر دیدیم عالی بود
خاله حاتی بی ادب عزیزت!
20 مهر 91 18:59
توفولوی خاااااااااااااااااااااااااااله الهی که من قربون حرف زدنت بشم
سپیده
20 مهر 91 21:15
سلام . با تولد پروانه ای دخترم اپ هستم. خوشحال می شم یه یادگاری براش بنویسید. http://koodakeman91.niniweblog.com/ __$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤ ___$¤ __$¤
زهره مامان آریان جون
21 مهر 91 15:27
اون عکسی که پیش بند آشپزخونه داشت خیلی باحال بود.
مامان بردیا
22 مهر 91 14:16
الهی اینهمه عکس خوشمل کجا بودهاخی چقده ملوسی تو بردیا تو بغلم کلی گفته مامان چه نی نی ناز توپولویی











ارغوان
22 مهر 91 23:08
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
23 مهر 91 0:21
چه عکسای قشنگی عزیزم
مامان روژینا
25 مهر 91 14:44
ای جونم چه عکسای نازی داره این اقا بردیاااااااااااااا دست مامانیشم درد نکنه

*[hr
عمو محسن
2 آبان 91 16:16
چقد تو نازی :]X[hr

X:]X[hr