عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

بدون عنوان

1391/12/9 16:54
نویسنده : مامانی
327 بازدید
اشتراک گذاری

عشق رویایی من.....

گل نازم شکر خدا این مریضیه لعنتی تموم شد. دو روز تمام تب داشتی.ولی حالا خوب خوب شدی و دوباره شیطنتات شروع شده.خدا رو به خاطر تمام شیطونیهای تو شکر میکنم.پسرکم نمیدونی چقدر سخت بود که می دیدم بی حال روی پام می خوابی وهیچ حرفی نمی زنی.دلم واسه پرحرفیهات پر میزد...الهی هیچ بچه ای هیچ وقت مریض نشه.

اینم عکسای شیطونک من....

بردیا در تونل

 

 

اکروبات باز من

 

 

متفکر

 

 

مدل جدید دوچرخه سواری

 

 

اخمووو

 

 

1

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بردیا
11 آبان 91 12:25
عزیزم خدارو شکر که خوب شدی اگه بدونی مامانی چقده نگرانت بود میبینی مامانی وقتی مریض میشن وبیحال دلمون لک میزنه برا شیطنتهاشون الهی قربون اخمت برم با جذبه عکسهات خیلی قشنگن


ممنون عزیزم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
12 آبان 91 13:35
خدارو شکر که خوب شدی. چه عکسای قشنگی ماشالله
حاتی جوووووون
15 آبان 91 23:13
رو کن کلک ببینم از کمدم دیگه کش رفتی؟!!! قربون اون صورت ماهت بشم من الهی پسری یه من
خاله حاتی
15 آبان 91 23:18
این بچه چرا این قدر نازه آخه خدای من؟!!