عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

برف

1391/12/9 16:58
نویسنده : مامانی
475 بازدید
اشتراک گذاری

پسری به عشق خودت که عاشق برفی وبلاگتو برفی کردم........خدا کنه وقتی بیدار شی خوشت بیاد.

اینم یه عکس از برف بازی پارسالت.....

 

 

برف بازی

 

                                           قلبماچماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان گلها
28 آذر 91 17:30
سلام وبلاگ زیبایی دارید ماشالا به آقا بردیا خدا براتون حفظش کنه خوشحال میشیم به کلبه گلهای زندگیمون سر بزنین
هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 20:14
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان بردیا
29 آذر 91 17:58
قربون برف بازیهات عزیزم
فهیمه مامان سینا
30 آذر 91 0:30
خوش به حالتون برف میبینید...اینجا از برف هیچ موقع خبری نیستدلم برا برف باریدنای مشهد تنگ شده
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
1 دی 91 1:11
یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست شب یلدا مبارک!
زهره مامان آریان
6 دی 91 1:37
وای چقدر برف خوش به حالتون. جای ما هم بازی کنید
الهام مامان علیرضا
17 خرداد 92 13:05
وای عزیزم امسال مشهد خیلی برف اومد و حسابی به شما بچه های مشهد خوش گذشت برعکس تهران که خبری از برف نبود می بوسمت عزیزم