عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

مسابقه

1391/12/9 16:52
نویسنده : مامانی
310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.......

دوست عزیزم فهیمه جون,مامان سینا منو به این مسابقه دعوت کردن :هدفمون از درست کردن وبلاگ واسه نی نی هامون......من خیلی اهل مسابقه نیستم اما.....

مثل بیشترمامانا منم هدفی جز ثبت خاطرات پسرکم نداشتم.دلم میخواد پسرم وقتی بزرگ میشه با خوندن این خاطرات,بدونه که چقدر برام مهم بوده.من با خودم فکر کردم تا وقتی پسرم بزرگ بشه,دیگه کتاب خوندن به معنی امروزی رواج نداره و آدما تمام نیازهاشونو از طریق اینترنت برطرف میکنن,پس بهتره منم واسه پسرم توی این فضای مجازی یادگاری بزارم.(آخه تا یک سالگیه بردیا واسش توی دفتر مینوشتم).....

منم این سه دوست عزیز رو به مسابقه دعوت میکنم:

زهره مامان آریان جون

مامان بردیا(بردیای من قشنگه....)

مامان مریم مامان علی مرتضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان کوثری
2 اسفند 91 5:53
سلام گلم ممنونم از لطفی که کردی و تقویم ها رو تو وبت نشون دادی شرمنده کردی
مشکلی نداره اگر نمی تونید برام شارژ همراه اول بفرستید





خواهر فرناز
2 اسفند 91 9:20
سلام گلم
ببخشید مزاحم شدم
میخوستم بدونم ممنون میشم برام بنویسید



مامان کوثری
2 اسفند 91 13:32
ممنونم عزیزم شارژ شد
زهره مامان آریان
2 اسفند 91 23:34
سلام عزیزم.این چه مسابقه ایه؟می شه توضیح بدی برام.من که چیزی سر در نیاوردم. در هر صورت ممنون که به یادم بودی. بردیایی گلم رو ببوس
مامان علی مرتضی
3 اسفند 91 16:37
سلام مامان بردیای عزیز خوبین؟چ خبر؟ممنونم که منو ب این مسابقه دعوت کردین،چ طوری شرکت کنم ؟کجا برم؟بوسسسسس واسه بردیا جونم
فهیمه مامان سینا
5 اسفند 91 16:43
سلام کوتاه نوشتی ولی کامل بودو قشنگ