عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

بردیا نقاش میشود...

1391/12/5 19:56
نویسنده : مامانی
399 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان...

دیشب کلی با هم بازی کردیم.بعدش رفتی و دفتر و مداد رنگیهاتو آوردی و گفتی چه جوری دایره بکشم0119.gif.من یکی واست کشیدم و تو هم بلا فاصله مثل خودم کشیدی.کلی ذوووووووق کردم.36_1_13.gifخیلی حس خوبی بود.خودتم با افتخار به شادی من میخندیدی.Bravoبعدش گفتم بیا خورشید بکشیم.خیلی استقبال کردی و خیلی استعداد نشون دادی.خلاصه که...حظ کردم از این نقاشیهات.باید یه جایزه واسه ماه خودم بگیرم36_15_4.gif

اینم عکس اولین نقاشی پسرکم

خورشید بردیا

 

ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان امیرعلی
28 دی 91 20:07
وای عزیزم ماشالله چه هنرمندیه خیلی خوشگل کشیده
مامان روژینا
29 دی 91 0:07
افرین بردیا جووووووووووووووووونم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
30 دی 91 1:19
سلام من اومدم با 2 تا پست جدید خوشحال می شم بهم سر بزنید
مامان بردیا
30 دی 91 9:20
,خیلی نقاشیش قشنگ بود افرین به بردیای نازم
عرفان خان
1 بهمن 91 12:17
سلام بردیاجونم ... جناب آقای نقاش باشی ... وبلاگ نازی داریا ... دست مامان نازت درد نکنه ... خودتم که از خوشگلی حرف نداری!!!!
میای با هم دوست شیم ... پس لطفا لینکم کن و خبر بده تا لینکت کنم ... البته اگه مایلی با هم دوست شیما ؟؟؟؟؟؟



با کمال میل
عرفان خان
2 بهمن 91 9:39
سلام عزیزدلم ... با افاخار لینکت کردم ... بامید دیدارهای بعدی
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
5 بهمن 91 1:49
پیکاسوی من چه نقاشی قشنگی
زهره مامان آریان
7 بهمن 91 1:36
آفرین به بردیای هنرمندمون منم روزی چند تا خورشیدخانوم می کشم.اما آریان هنوز نمیتونه مثه من بکشه.یه چیزای تخیلی می کشه و روشون سم میذاره..
فهیمه مامان سینا
9 بهمن 91 1:23
آفرین عجب خورشید خوشگلی