عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

آخر هفته ما...

1391/12/9 16:52
نویسنده : مامانی
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز ترینم

                 نفسم

                      عمرم

                             زندگیم

اون هفته مادر جون مشهد نبودن.ماهم خیلی دلمون گرفت .خونه موندیم و جایی نرفتیم.اما خیلی بهمون خوش گذشت.پنج شنبه از صبح تا شب من وشما با هم بازی کردیم.خونه رو تمیز کردیم.غذای خوشمزه پختیم و کلی کیف کردیم.اولش چند تا کاغد به دیوار چسبوندیم تا شما هنرمندیهاتو رو دیوار نشون بدی

نقاش کوچولو ابر

این ماهو ببین.من عاشقشم...

اماهماه

این..........حاتیه(خا له)....

حاتی

اینجا دیگه مداد سیاه بدجنس اومدو نقاشیه مارو خراب کرد.طبق یه کتاب داستان که درباره مداد رنگیهاست و مداد سیاه میاد نقاشی مدادارو خراب میکنه,تمام نقاشیهای شما هم توسط مداد سیاه خراب میشه

مداد سیاهمداد سیاه

بعدش نخود لوبیا آوردم ویه پارچه پهن کردم که راحت اونا رو ریختی و قیف وسبد آوردی و حال کردی

بازیییییی

بعد ماشین به قول خودت جرثقیل باری رو آوردی و نخودا رو بار کردی

بازی

بعد که بابایی از باشگاه اومدن به این باری مورد علاقه تون پرداختین و این خونه خوشگلو درست کردین که با یه تکون خراب شد هردو کلی براش غصه خوردین و بعد دو تا آدم آهنی وحشتناک!!!

خونهآدم آهنی

جمعه صبح هم تا از خواب بیدار شدی اول میلک توی رختخوابعاشق میلک

بعدشم : انقدر هوا عالی و بهاری بود که رفتیم تو حیاط روفرشی پهن کردیم.چیپس و تخمه و چایی خوردیم.بابایی آتیش درست کرد و یه کبا ب عالی برامون درست کرد و همونجا تو حیاط نهار خوردیم و بازی کردیم.بعدشم خوابیدیم.پیکنیک

 

 

                                                                           اینم عصر جمعه که برات پل درست کردم و کلی بازی کردیپل...                                                                     فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

فاطی
5 اسفند 91 10:12
…*..lovelovelove….* ..*.lovelovelovelove…*…............*….*….* .*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….* *..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* *.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* .*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…* ..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…* …*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…* …..*….lovelovelovelovelovelovelov…* ……..*….lovelovelovelovelovelo…* ………..*….lovelovelovelove…* ……………*…lovelovelo….* ………………*..lovelo
فاطی
5 اسفند 91 10:16
_________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
فاطی
5 اسفند 91 10:18
°°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
ناهید جوونی
5 اسفند 91 10:24
فداش بشم چه چشمای نازی داره پسرتون
جوجه
5 اسفند 91 10:25
خاله حاتی
5 اسفند 91 12:20
الهیییییی که من قربون قد و بالات بشم جوووووون من

الهی فدات بشم که این قد من و خوشگل کشیدی

مامانش دیدی اول من و کشید؟!!!!!!!


خدا نکنه خاله جوونی
فهیمه مامان سینا
5 اسفند 91 16:52
انشاالله همیشه تعطیل باشین و 3تایی با هم خوش بگذرونین مثل همیشه
عجب نقاش ماهری هم هست ها
عکس دومی موتور سواریش هم خیلی خوشمل بود


ممنونم عزیزم
مامان کوثری
6 اسفند 91 8:15
سلام گلم عکس های که فرستادی اسم پسرعموی بردیا چی هست بعدشم عکس ها کیفیت نداره عیبی نداره با همون وضع طراحی کنم؟
علی
6 اسفند 91 19:52
سلام
وب جالبی بود...
منتظر خاطرات جالب تر آقا بردیا هستم.


ممنون
آبجی(آرمان)
6 اسفند 91 20:00
عزیز دلم تو چه قدر بامزه ای من همان طور که شما گفتید شما رو لینک کردم. من آبجی 12 ساله ی آرمانم . فکر کنم نمی دونستید عزیزم تو همیشه به وبلاگ (آرمان بهترین هدیه ی زندگی من ) بیا و منم قول می دم بیام به وبلاگت و نظر بدم


حتما عزیزم
ابجی (آرمان)
6 اسفند 91 20:11
عزیزکم ممنونم که داداش منو لینک کردی
مامان کوثری
7 اسفند 91 10:18
سلام عزیزم ممنونم اومدی وبلا دخترم منم شما رو با افتخار لینک کردم بردیا جون رو ببوس
مامان بردیا
7 اسفند 91 23:43
قربونت برم کلی بهت خوش گذشته دیگه همیشه خوش باشی عزیزکم
مامان روژِینا
7 اسفند 91 23:59
وااااااااااااااای چقدر خوبه که تونستی یه روز کامل با پسمل خوشگلت کلی کیف کنی خوش به حال مامانای خونه دار که همیشه پیش نی نی هاشونن کلی با اون حیاط و هوای خوب و چیپس و چایی و کباب کیف کردم و کلی هم حسرت خوردم که تو اپارتمان زندگی می کنم خوش به حالتوووووووووووووون مامانی ببوس عشق منو
انار
8 اسفند 91 10:18
ای جانم!بگردمت!یه خیلی زیاد بوووووووس

یه بوس اضافه هم واسه خاله حاتی بوس


منم بوس
مامان کیارش
9 اسفند 91 21:47
می خوای ماهیت رو بیاری تو دریای ما بندازی گلم؟
زهره مامان آریان
12 اسفند 91 16:04
چه جمعه خوبی.
معلومه که کلی خوش گذشته
راستی بابت اشتباهم عذرمی خوام.من به جای مامان بردیاجون نوشتم پارسا که به محض اینکه دیدم اصلاح کردم.

خواهش میکنم خانمی.فکر کردم منو یادت رفته