عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

آرزوی بردیای من...

1391/12/9 16:52
نویسنده : مامانی
399 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم.....

ماه آسمونم.. ....

دیشب وقت خواب بعد از اینکه حسابی بغلم کردی و بوسیدی،چشمای نازتو بستی که بخوابی،یه دفعه به من نگاه کردی و با یه لحن خیلی خاص گفتی: مامانی کاشکی عمو پورنگ بیاد خونه ما......

عزیزترینم دلم برای این آرزوی شیرینت سرشار از شیرینی شد.نمی دونم حال اون لحظه ام رو چه جوری بنویسم....

.

.

.♥♥این آرزوی گل گلکم در این راستا شکل گرفته که چند وقته بابایی براش دی وی دی های عمو پورنگ خریده و جیگر مامان روزی دو سه ساعت مشغول نگاه کردنه.البته با مامانیش

 

 

پسرم توی دنیا شیرین تر و زیبا تر از تو واسه مامان و بابا نیست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

فاطی
8 اسفند 91 19:57
جانممممممم.فدای ارزو کردنت بشم من
فاطی
8 اسفند 91 19:58
عشق منی تو.جون منی تو
ناهید جوونی
8 اسفند 91 19:59
فدای این پسر بشم من.خب مامانی عمو رو دعوتش کن دیگه
مامان ایمان جون
9 اسفند 91 16:56
آخی الهی بگردم.ایشالله به آرزوت برسی بردیاجووووووووون.
romina
9 اسفند 91 21:23
عزیزم قربون اون آرزوی قشنگت


ممنون عزیزم
مامان کیارش
9 اسفند 91 21:45
خوش به حال عمو پورنگ
زهره مامان آریان
12 اسفند 91 16:05
چقدر بچه ها پاکن و آرزوهاشون شیرین.قربونت بشم