عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

وبلاگ بردیا یک ساله شد...

1392/3/25 15:10
نویسنده : مامانی
507 بازدید
اشتراک گذاری

گل همیشه بهارم..

امروز وبلاگت یکساله شد..چقد زود یک سال گذشت...یک سال شیرین و پر از شور و شادی و هیجان در کنار تو...یه عالمه دوست خوب و مهربون پیدا کردیم که هر روز به ما سر میزنن و نظراتشون رو برامون به یادگار میذارن.از همشون ممنونم.وبرای سلامتی و موفقیت نی نی هاشون دعا میکنم...

بهترینها رو برات آرزو میکنم.عزیزترینم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عرفان خان و مامان زهره
25 خرداد 92 15:39
سلام به بردیای عزیزم و مامانی نازش ممنون که به ما سر میزنید و خوشحالمون می کنید عزیزای دل " یکسالگی وبلاگ بردیا جون خاله مبارک " انشاله 1000 ساله بشید هم خودت و هم وبلاگ ناز و پراحساست عزیزم
زهرا مامان ایلیا
25 خرداد 92 17:24
سلام عزیزم پست سالگرد ازدواجم کامل نیست رمزشو بعدا بهت میدم رمز پست گرفتن پوشکم بیا خصوصی بهت بدم ببخشید دیر شد
الهام مامان علیرضا
25 خرداد 92 19:32
مبارکه عزیزم مامانی خسته نباشی ایشالا همیشه خاطرات خوشتونو بنویسید.
مامان عرفان
26 خرداد 92 13:22
تولد وبلاگت مبارك باشه عزيزم
مامان ایمان جون
26 خرداد 92 15:50
تولد تولد تولد وبلاگ بردیایی مبارک
مامان حسین جون
27 خرداد 92 7:42
هورااااااااااااااااا تولدت ستاره بارون *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★ 
مامان تارا و باربد
27 خرداد 92 10:06
تولد وبلاگ زیباتون مبارک امیدوارم همیشه خاطرات شیرین زندگیتون رو بنویسید