عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

درد دل 1

1392/3/25 15:03
نویسنده : مامانی
527 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم توالان ٢ ساله شدی . تا حالا خاطراتتو توی یه دفتر نوشتم.از لحظه ی اولی که فهمیدم توی وجودم هستی تا الان. اما امروز تصمیم گرفتم این وبلاگو برات درست کنم و خاطراتتو اینجا بنویسم.هر چی باشه تو همین الانشم کلی اهل کامپیوتریچشمک.......مامانی تو تازگیها خیلی بلا شدی.مثل بلبل حرف می زنی.هر چی منو بابایی میگیم فوری تکرار میکنی.یه عالمه جمله های خوشگل میگی.مثل: بابا درس تمومه؟؟ مامانی اینارو شستی؟؟ بزنیم به برق نوشن میشه.ماچ.....

بیشتر جمله هات سوالیه یکسره هم میپرسی : این شیه؟اینا شیه؟

فدات بشم عشق منقلب

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)