عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

درد دل 26

1392/10/8 16:33
نویسنده : مامانی
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شيشه ي عمر مامان...

نمي دونم اين روزا زندگي ما دچار رخوت و روزمرگي شده يا ذهن من براي يافتن سوژه خيلي منفعل شده.چون هيچ مطلب جديدي براي نوشتن ندارم.دوست دارم مطالبم براي تو پراز هيجان و اتفاقهاي تازه باشه ولي ذهنم ياري نميكنه.نمي دونم چرا من هميشه ي خدا عذاب وجدان دارم.قبلا كه مهد ميرفتي هميشه وجدانم در عذاب بود كه : بچه مو كم ميبينم.توي خونه كنارهم نيستيم و ....الانم كه توي خونه اي و خوب ميخوابي و خوب ميخوري دايم عذاب وجدان دارم كه: وقت بچه ام داره هدر ميره و چيزي ياد نميگيره و همش مشغول كارتون ديدنه...نمي دونم از دست اين وجدان دايما فعال چه كنم؟؟متفکر

اين مدام كارتون ديدنتم برام معضلي شده.وقتي تو غرق كارتونا ميشي، من عذاب ميكشم.دوست ندارم كه خيلي پاي كامپيوتر باشي از طرفي هم اونقدر بازي بلد نيستم و انرژي ندارم كه بتونم سرگرمت كنم و خوشحال باشيم.نمي دونم چيكار كنم.تو همش عاشق بازيهاي حركتي و سختي و منم به علت پادرد بدي كه دارم نمي تونم خيلي همراهيت كنم و از اين بابت رنج ميبرمگریهبابايي هم كه دستش تو گچه و درس داره و اصلا وقت آزاد نداره.البته برات كم نميذاره و خيلي باهات بازي ميكنه ولي براي تو كافي نيست...

برديا

 

الان داره يادم مياد: اين هفته با خانم مختاري و حميده جان رفتيم استخر.خيلي خوش گذشت.كلي خنديديم و خوش گذرونديم.خيالم از بابت تو هم راحت بود چون با بابايي مشغول درست كردن چراغ و آژير براي ماشين پليست بودين و اصلا متوجه نبود من نبودين.صبح جمعه هم به پيشنهاد بابايي باز با خانم مختاري و حميده و خانوادشون بوديم.صبحانه به صرف كله پاچه.خيلي خيلي خوش گذشت و نهارشم رفتيم خونه ي خانم مختاري به صرف يه عدس پلوي عالي.ما سه تا خيلي با هم جوريم و وباهم خيلي بهمون خوش ميگذره و همش دنبال بهانه ايم كه بيشتر باهم باشيم.شامم ميخواستيم كه سر حميده جونم هوار بشيم كه ديگه شوهرا همراهي نكردنخجالت...

سوال شما از من.همين الان : من خيلي با شخصيتم؟؟؟؟؟؟؟؟جاااااااااانمقلبقلب

من..اما...بس دلم تنگ است...و هر سازي كه ميبينم بد آهنگ است...

♣ عكس ربطي به موضوع نداره.ربطش به دلتنگي منه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

مامان نازنین جون
8 دی 92 16:39
سلام عزیزم همیشه به گردش؟شما که کله وپاچه خور نبودی
مامان نازنین جون
8 دی 92 16:41
انشاالله هرچه زودتر خانواده ت رو ببینی ودلتنگیت برطرف بشه
مامان نازنین جون
8 دی 92 16:44
بردیای باشخصیت رو هم از طرف من ببوووووووووووووووووووووووووووووسش
فاطمه(مامان متین)
8 دی 92 22:00
خصوصی
مامان کارن
9 دی 92 9:03
ای قربون این پسر باشخصیت برم من - این هفته تعطیلی داریم ها می تونی بری یه سر بزنی به خانواده
محمد جهرمی
9 دی 92 9:33
سلام امیدوارم همیشه خوش باشید . من هم همین مشکل دارم چی تو وبلاگ بنویسم ؟؟؟؟؟
مامان تارا و باربد
9 دی 92 11:17
سلام عزیزم خوبی سرحالی امیدوارم از همه لحظه هات لذت ببری بچه ها عاشق کارتون هستند کاریش نمیشه کرد امیدوارم درد پات خوب خوب بشه خوش بگذره با دوستان عزیز و امیدوارم ساز دلت بدآهنگ نباشه هیچ وقت
مامان حنانه زهرا
9 دی 92 17:01
وای عزیزم منم اینقد دلتنگ خونوادم هستم که نگو.الان 3ماهه ندیدمشون
بابای امیر
10 دی 92 17:05
با سلام و احترام امید هست هیچ موقع دلتنگ و گرفته نباشید چون وقتی خانم خونه گرفته باشه خونه رو جهنم می کنه برا همه البته شما که از خجالت روزمرگی با تفریح و گردش درآمدید با پست های جدید به روزیم همواره پایدار باشید
مامانی درسا
11 دی 92 12:48
عزیزم همیشه خوش باشی و وجودت سرشار از انرژی عزیر م ...... من مطمئنم بهترینها رو برای پسر گلمون میخوای وسواس داری چون میخوای همه چی عالی باشه از وجودت مایه بذاری ..... نگران نباش بچه های امروز اینقده باهوش هستن که خودشون برای یادگیری دست به کار بشن ..... امیدوارم دیگه دلتنگ نبینمت دوستم
فرزانه مامان آرین مهر
12 دی 92 0:05
سلام مامانی مهربون قربون دلت برم قرار نیست که هی عذاب وجدان داشته باشی سعیت رو بکن اما نه اینکه دیگه در موردش فکر کنی یک جایی خوندم مادر کافی باشید نه مادر نمونه .در مورد کارتون وکامپیوتر هم فکر کنم مشکل همه بچه های حالاست فقط براش ساعت تعیین کنید میبوسم بردیای عزیزرو
خاله شیما
12 دی 92 12:45
سلام به مامان بردیا جون. ماشالله. میشه با هم تبادل لینک کنیم؟ خوشحال میشم بیاین و به وبلاگ امیرکوچولوی ما هم سر بزنین و نظر بدین. ممنون
مامانی
پاسخ
سلام خانمی...باکمال میل...ولی وبتون باز نمیشه.دوباره آدری بدین
خاله شیما
12 دی 92 12:46
ببخشید فراموش کردم ادرس سایت امیرکوچولومون بدم.
سارا مامان محمدرضا
13 دی 92 2:36
ایشالله همیشه شاد باشی عزیزمممممم.
معصومه
13 دی 92 17:24
عزیز جوووووونم خوبم انشالله رفتم سونو اومدم پست جدید میذارم براتون عشقمو ببوس
مامان عرفان
13 دی 92 19:05
عزیزم پس همدردیم . منم خاله نیستم یه روز خاله میشیم . اما من تا آخر عمرم عمه نخواهم شد.
مامان کوثری
14 دی 92 17:30
سلام خوبید بردیا جون خوبه عزیزم همه دچار روز مرگی میشن این طبیعیه ولی خدا نکنه توش بمونیم پس سعی کن خودت و ذهنت رو آزاد کنی که این اتفاق داعمی نشه برات البته خودم از همه بدترم خوش باشین همیشه همین که دوست و آشنا کنارتونن خودش نعمت بزرگیه من که الان 9 سال هست تو بیرجندم هنوز کسی و برای دوستی و رفت و آماد پیدا نکردم نه که نخوام نه ولی نمیدونم چرا نشده و .....
مامان عرفان
15 دی 92 17:43
دلتنگیتو نبینم عزیزم
مامان عرفان
15 دی 92 17:43
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 دی 92 10:03
الاهی مامان ایشالاه دلتنگی از دلت بره و جاش و شادی و خوشحالی بگیره
CItUhCQcktNztTrUdYOBvvpS9-tGo5dzaMQZQRh01tkglUqgDzAfIFEVBwac2jN_
17 دی 92 14:19
اینهمه اتفاق افتاده میگه روز مرگی!!!! منم خیلی نگران کارتون دیدن کسرا میشدم واسه همین با چند تا قانون کنترلش کردم! قبل از ناهار تلویزیون نه! بعد از شام هم تلویزیون نه! بینش میشه 3 تا 4 ساعت که تو این مدت همه اش رو هم نگاه نمیکنه گاهی دو ساعت! شاید بشه با یه سری قانون البته نه یهویی ولی کم کم عادتشُ کم کنی! اما اما اما به قول مامانم تلویزیون در این دنیا کم خطر ترین وسیله است خیلی نگران بچه ها نباشید! من یه دختر دایی دارم خیلی خیلی باهوشه الان 6 سالش 3000 تا سی دی داشت! باورت میشه 3 هزارتا!!!!!!!!! اصلا و ابدا هم در روحیه اش تاثیر بدی نداشت پس عذاب وجدان نداشته باش و راحت زندگی کن! اگرم خیلی ناراحت بچه ای یه کوچولو دیگه بیـــــــــــــــــار که با هم بازی کنن و بچه تنها نباشه آقا بردیا شما، هم خیلی با شخصیتی هم خیلی آقا هم خیلی دوست داشتنی هم خیلی مودب و گل و...... موفق و خوب باشید و لحظه هاتون پر از آرامش
بهاره مامان ونداد
18 دی 92 0:50
مرسی دوست عزیزم که همیشه با وجود کمرنگ بودن ما همیشه به فکر مایی مامانی عزیزم این مشکل منم هست اتفاقا توی فکرم که یه پست با همین مضمون بزارم دیگه خودم دارم از دست خودم وعذاب وجدانام خسته میشم همیشه به شادی باشید دوست خوبم اون بردیای نانازی رو هم از طرف من یه بوس محکم کن
ERdcWGsD0biOwyullog14y98oCti7Wn2q0zqgyPUpww.
18 دی 92 12:43
سلام عزیزممممممم مامانی خوشکللل چه عکس نازی.... همیشه به مهمونی و استخر و کله پاچه
مامان آرینا
18 دی 92 15:23
عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشی و بهترین ها برای شما رقم بخوره .