عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

درد دل 24

1392/8/24 22:52
نویسنده : مامانی
630 بازدید
اشتراک گذاری

پرنده ی کوچک من...گل زیبای من...

عشق ماندگار من...بردیای شیرین زبون من...

سلام.چطوری؟ امیدوارم چرخ روزگار بر وفق مراد تو بچرخه.این روزهای من و بابا پر شده از شیرین زبونیهای تو ،از مهربونیهای تو و از سوالهای پی در پی تو.روزی هزار بار منو بابایی رو میبوسی شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــکو مدام اصرار داری که بهت نگاه کنیم.هرچیزی که میخوای تعریف کنی باید کامل توی صورتت نگاه کنیم و هیچ کاری هم نکنیم.از صبح تا شب هم مشغول تعریف کردن داستانهای عجیب و غریبی.هر شب ، به قول خودت ، ده تا خواب میبینی و تا شب تعریف کردنشون طول میکشه.خوابهاتم که تموم میشه از زمانی که بزرگ بودی و من و بابایی کوچیک بودیم برامون حرف میزنی

اون وقتا که من بزرگ بودم،یه روز یه خانومه به من زنگ زد،من بهش گفتم که اشتباه گرفتی.بعد عصبانی شدم و شمشیرمو برداشتم و دنبالش کردم.بعد یه موتور قرض گرفتم و دنبالش کردم.موتورم خراب شد یه ماشین آتیشی پیدا کردم و بالاخره دستگیرش کردم و بردمش دادگاه و قاضی شدم و انداختمش زندان...هنوزم زندانه...

دیشب خواب دیدم با باباجون رفتم ماهیگیری.من ده تا ماهی خیــــــــــلی بزرگ گرفتم .باباجون سه تا ماهی کوچولو...شما و بابا و فاطی و مامان جون هم همراهم بودینا...

بازیهاتم همچنان دزد وپلیسه و من دزد وشما پلیس و...تازگیها هم امام علی میشی و من دزدم و با شمشیر خیـــــــــــــلی تیزت فرق سرمو نصف میکنی...و یا امام حسین میشی و تمام دشمنها رو که من باشم، میکشی...

خیلی خیلی نسبت به باباجونت حساسی و کسی نباید درباره ی ایشون حرفی بزنه که حسابی به شما برمیخوره.یه روزمادر جون برای بابایی درباره آقای پیری صحبت میکردن که مرده وبابایی به یادش نمی آورد.مادرجون گفتن : همون که موهاش سفید بود وموتور داشت...وشما سریع رفتی جلوی مادرجون ودست به کمرزدی وگفتی : مادر جون! باباجون منو گفتین؟؟؟؟؟کلی همه به این قیاست خندیدیم...

هرجا که میریم, یا تلفن که زنگ میزنه , فوری خودتو اینجوری معرفی میکنی: بردیا پلیس هستم, قهرمان دنیا...فدات بشم من...

این روزا برای رفتن به مهد خیلی منو اذیت میکنی.هفته صبح که بابایی میبردت ,خیلی راحت بدون گریه و خیلی سرحال میری...اما هفته ظهر که من سات یازده میبرمت, دلمو با حرفات خون میکنی.منم که حساس!!!!!!!!!!!!!!! تا شب دیگه افسرده ام...

من اصلا از مامانایی که بچه هاشونو میبرن مهد متنفرم!!!

من از مهد کودک خسته شدم!!!

من بچه های جدیدودوست ندارم!!!

منوبا خودت ببر دیگه!!!

من همین جا تنهای تنها میمونم تا باباییم بیاد!!!

خب یه پرستار قوی برام پیدا کن که من توی خونه بمونم اونم مواظبم باشه!!!

بهت میگم:مامانی" متنفرم" یعنی چی؟؟ میگی:یعنی اصلا اصلا دوست نداشتن

نمیدونم چیکار کنم....غیر این اذیتها دیگه هیچ اذیتی نداری...واقعا یه پسرنمونه ای.همونی که من میخواستم.بینهایت مهربونو با احساسی ولی در عین حال خشن ومردانه رفتار میکنی.خیلی مؤدبی و هرجا که میریم ، مهمونی ها ، خونه ی همکارام و جاهای دیگه ، باعث افتخارمنی.هر بچه ای که بیاد خونمون در نهایت سخاوت اجازه میدی که با اسباب بازیهات بازی کنه.ولی به بعضی از وسایلت حساسی و اونارو به کسی نمیدی.مثلا دیشب که شهریار میخواست لب تابتو برداره گفتی : نه شهریارجون.اجازه نیست.آخه لبتابم خیلی خیلی حساسه.من از این رفتارت خوشم میاد.از اینکه برای خودت محدوده ای داری که کسی رو بهش راه نمیدی و از اینکه کاملا تسلیم نیستی یا کاملا غالب...

تازگیها به بابا اسفنجی و مستر بین و پاندای کونگ فو کار و عمو پورنگ معتاد شدی.دارم اول رو خودم و بعد روی تو کار میکنم تا بتونی ترک کنی.میگم اول رو خودم چون با کوچکترین گریه و بغض تو تسلیم میشم و طاقت مقاومت در برابر ناراحتی تورو ندارم.می دونم که خیلی بده.واسه همین تو ترکم....

خدایا پاره ی تنم رو خوشبخت و سربلند و سلامت و شاد نگه دار.....

 

сердце این رنگبندی متن کار خود آقا بردیا پلیسه.....

اینم گلکم در ظهر عاشورا:

بردیا

بردیا

اینجا هم به من گفتی که اگه با من بازی نکنی منم میرم میخوابم.بعدم رفتی پتو آوردی و اینجوری خودتو به خواب زدی...دورت بگردم شیرینم

بردیا

اینجا هم دوتا گل من مشغول گردو بازی:

بردیا

بردیا

تو زنــــــــــــــــــــــدگی منــــــــــــــــــــــــــي

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (31)

مامان عرفان
25 آبان 92 8:00
آفرين برديا جان كه باعث افتخار ماماني .
مامان عرفان
25 آبان 92 8:00
رنگبندي هم عاليه . پسر خوش سليقه .
مامان عرفان
25 آبان 92 8:03
آقا پليس ، قهرمان دنيا : ايشالا به آرزوهات برسي .
مامان عرفان
25 آبان 92 8:04
هر وقت اون ماهي ها را كه گرفتي كباب كردي منو هم دعوت كن بيام خاله .
مامان بردیا شیطون
25 آبان 92 15:26
ای جانم قربونت برم عزاداریت قبول زنجیر زن کوچواوووووووووووووووووووو خب قهرمان دنیا....خوبی؟؟؟؟؟ چرا مهد رو دوست نداری عسلم..... عاشق اداهات و حرفاتم
مامان بردیا شیطون
25 آبان 92 15:27
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
مامان ایمان جون
25 آبان 92 16:27
ای جااااااااااااااااانم, تو خواب رفتن و تعریف کردنش به عموش رفته دیگه چه ذهن خلاقی خوش به حال آقاجونش,چه نوه ی پشتیبانی داره عزاداریات قبول باشه بردیا جووووووووووونی
مامان ایمان
25 آبان 92 18:02
ای جانمممممممم عزاداریات هم قبول باشه فسقلییییییییییی
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 آبان 92 18:37
چه خوابهای خوشگلی می بینی بردیا جونم فدات بشم من که اینقده نازی عزاداریهات قبول عزیز دلم زنجیر زن کوچولوی من
رضوان مامان رادین
25 آبان 92 18:44
ماشا... این پسر شیرین زبونو باید درسته خوردش
عمه عاطفه جووون
25 آبان 92 23:41
سلام عزیزم.خدا برات نگهش داره. بردیا جووووووووووووووون خیلی دوست دارم...
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
26 آبان 92 1:43
الهی قربونت برم ... ایشالا حسین نگهدارتــــــ باشه عزیزم ...
سارا مامان محمدرضا
26 آبان 92 9:57
وای بردیا جون تو چقدر نازی و حرفای بامزه میزنی. خوابات هم مثه خودت بامزه هستن آقا پلیس قهرمان. عاشققق شیرین زبونیاتم. خوش به حال مامانت چه کیفی میکنه. برو خصوصی
راحله
26 آبان 92 12:47
وااااااااااااای خدا کلللی خندیدم به داستانهاش و خوابهاش جالبیش اینه همشم شما دشمنی و باید کشته شی قهرمان دنیا وای که چقدر شیرین زبونه
مامان بردیا شیطون
26 آبان 92 16:01
_______________________________________________¶¶ ______________________________________________¶¶¶¶ ____________________________________________¶¶¶¶¶¶¶ __________________________________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________________________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶_____¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶___¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶_¶¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶__¶__¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶_____¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶ ¶________¶¶¶________¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
مامان آبتین
26 آبان 92 17:51
هزار ماشاا... آبتینم مثل بردیاست مرتب در حال قصه گفتن و تعریف خواب و این چیزهاست عزیزم رنگ آمیزیشم عالیه + عکسهاش چقدر قشنگ گردوهارو چیده !!!!!!!!!
مامان آرتین
27 آبان 92 0:30
چه ذهن خلاقی داری بردیا جون.آفرین به تو پسر مهربون و باهوش که باعث افتخار مامانی عزا داریت قبول پسر گلم.امام حسین پشت و پناهت مامانی بردیا جونو ببووووووووووووووووووووس
مامانی درسا
27 آبان 92 2:18
بردیا گلی عزاداریت قبول درگاه الهی عزیزم ما رو هم دعا کن ...... همیشه سلامت باشی گل پسر راستی فک کنم خواب ماهی ( ثروت ) باشه ....... عزیزمی دوستت دارم
مامان عرفان
27 آبان 92 8:01
برديا جون در گردو بازي حتما كه برنده شدي . آفرين .
مامان سپهر
27 آبان 92 14:07
خداحفظش كنه اين كوچولوي بااحساس و دوست داشتني رو و البته مامان خوبشو
مامان بردیا شیطون
27 آبان 92 22:58
قربون بردیا ناز برم من
مامان بابای الیسا
28 آبان 92 14:44
مامان ایمان
28 آبان 92 15:11
ستاره های آسمانی من
28 آبان 92 18:58
سلام الهی قربون این گل پسر مهربون و شیرین زبون عزاداریت قبول باشه عزیزم رنگ بندی هم عالی انشالله امام حسین پشت و پناهت باشه بردیا جونم
الهام مامان علیرضا
28 آبان 92 19:14
عزاداریت قبول عزیزم گردو بازی خیلی خوبه ادامه بده بردیا جونم
مامان کارن
29 آبان 92 9:58
قربونت برم من با این خوابا و داستانایی که تعریف می کنی من عاشق حرف زدن و خیال پردازی بچه هام اگه پیشش باشم می خورمش
معصومه
29 آبان 92 17:08
تبارک الله به این گله نازه من
مامان عرفان
3 آذر 92 10:32
`¶¶¢¢o$¶¶´´´´´´´´´`¶¶¶¶ø¶¶¶ ¶¢¢ø¶¶¶ø´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶ø¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ¶¶¶´´´`´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ o´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o o´´´´´´´¶ø´´´´´´´´´¶ø```´´´o o`´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶```´´o o`´´´´¶¶¶¶´´´`´´´´´¶¶¶¶``´`o ´o`´´´¶¶¶¶`´`´´´´´´¶¶¶¶``´o ´´o`´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶``¶¶¶¶``o ´´´o´´´¶¶¶´´´´¶¶´``¶¶¶``o ´´´¶¶¶´´¶¶`´´´´´´´´¶¶`´´`¶¶¶ ´`¶¶¢¶¶¶´´´```¶¶¶´´`´´¶¶¶o¢¶¶ ´¶¢7ooo¶¶¶¶¶¶`´´´`¶¶¶¶¶¶$o¢¢¶¶ ¶$oooø¶´´´´´´`¶¶¶```´´´´´¶¢oø¶ ¶¶ooø¶´´´´´´´´`¶`´`´´´´´´¶ø7o¶ ¶¶¶¶¶ø``´´´´´´´´´´´´´´´´`¢¶ø¶¶ ¶¶¶¶¶ø``´´´`´´`U`´´´´`¢¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶ø```´´```R´´´´´``Y¶¶¶¶` ´´¶¶¶¶¶¶`´`´´`CUTE´´´´o¶¶$oo¶ ´´ø¶¶¶¶¶¶¶ø`´´´```´´ø¶¶$øo¢¢¶¶ ´¶¶øo¢øø¶¶¶$¶`´´´´¶`¶øoo¢o¢¢¢$¶ `¶o¢¢¢øøø$¶´´`¶ø¶```¶¶ø¢ooo¢øø¶ `¶¢¢¢øø$¶¶¶´´´´``´```¶¶¶¶¶¶øø$¶ ´`¶¶¶¶¶¶¶¶`´``````´´´´¶¶¶¶¶¶¶
الهام مامان علیرضا
4 آذر 92 13:21
قالب جدید مبارک خیلی قشنگه
مامان حنانه زهرا
5 آذر 92 17:36
اولین سایت تخصصی قالب کودک...لی لی تـم
6 آذر 92 12:46
سلام عزیزم.............. بالابرتون اگه رفته فقط کافیه برین تو تنظیمات و جای کلمه boofy بنویسید lilitheme بالا میاد........ببخشید بخاطر جابجایی بود... ضمنا لوگوی منو حذف کنیدتا براتون مشکلی ایجاد نکنم مدیریت داره وبلاگهایی لوگو تبلیغاتی گذاشتن رو مسدود میکنه.... دخملی شکلک منم به همین خاطر مسدود شد با هزار خواهش بازش کردن