عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

بردیا ... آدم برفی و...معجون

1392/10/19 16:43
نویسنده : مامانی
983 بازدید
اشتراک گذاری

پسر طلای من...

بابابایی این آدم برفی رو درست کردی.کلی ذوق داشتی واسه برف بازی و همون شبونه که برف شروع شد میگفتی بریم آدم برفی درست کنیم..

بردیا

بردیا

بردیا

اینم عزیزتــــــــــــــــــــــــــــرینم در حال درست کردن معجونش:

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

اینم عشـــــــــــــــــــــــــــق ورزشکارمن:

بردیا

بردیا

اینم دمنوش گل ختمی که بردیا عاشق رنگش شد:

بردیابردیا

اینم ساعت بابایی که پس از جنگ با ساعت من شکست خوردهوقت تمام

بردیا

اینم شاهزاده ی من تو حموم:

بردیا

اینم آرزوی من....خونه ی پدر بزرگم..

بردیا

به خاطر تــــــــــــــــــــــــــــــــــــو میزنه نبض وجودم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان یاسمن و محمد پارسا
19 دی 92 16:54
چه ادم برفی قشنگی نوش جونت عزیزم وای چه خونه رویائی ببین چه بلای سر ساعت اومده ای شیطون بلا
فدایی طاها
20 دی 92 2:42
سلام خوبی دلم واست تنگ شده کجایی
مامان بردیا
20 دی 92 19:53
عزیزم چه همه عکسای قشنگقربونت برم من کلی چقده تو برفا ناز شدی ما هم امسال برف دیدیم بالاخره
مامانی
20 دی 92 23:11
بردیای شیطون بلا چه آدم برفیه خوشتیپی ولی هر چی هم ناز باشه به خوشگلیه پسرمون نیست
مامان سجادجون
21 دی 92 0:24
مرحبا به مامان بامحبت که با وجود دلتنگیهاش /با قلم مهر خاطرات خوش فرزندش را به صفحه روزگار ترسیم می کندتا جاوانه بماند
مامان نازنین جون
21 دی 92 9:37
آدم برفیت خیلی قشنگ شده دعا کن اینجا هم برف بیاد تا ماه هم یک دل سیر برف بازی کنیمعزیزدلم همه ی عکسات قشنگه
مامان کوثری
21 دی 92 10:15
سلام خوبین وای چقدر عکس خونه پدر بزرگ خوشگله و رویایی شده خیلی عکس زیبایی هست ....ادم یاد فیلم ها میوفته........ماشاالله به بردیا جون که اینقده ورزشکاری معجون هم که درست میکنی چی شده حالا .......چه ادم برفی خوشکلی خسته نباشی حسابی لذت ببر از این هوای برفی
مامان راضیه
21 دی 92 11:59
به به چه عکسای زمستونی باحالی آفرین به بابای هنرمند آمد برفی قشنگی درست کردند دستشون درد نکنه خوش باشید همیشه
مامان عرفان
23 دی 92 0:23
سلام مامانی خوبی ؟؟؟؟؟؟؟ دلم برات تنگ شده . درگیر امتحانات عرفانم وقت نمیکنم بیام بهت سر بزنم . خیلیییییییییییییییی دوووستتون دارم .
نگار مامان بردیا
23 دی 92 8:28
دوستم یعنی نمیدونی با چه سختی بالاخره موفق شدم وبلاگتونو دانلود کنم.الهی همیشه شاد باشین.روی ماه بردیا جونمو میبوسم
مامان ایمان جون
23 دی 92 17:52
چه آدم برفی قشنگی , عجب کلاه باحالی داره این آدم برفی!!!!!!!! آخه این درسته که تا هفتاد کیلومتری مشهد برف بیاد و اینجا هیچی نیاد بردیا جون از اون معجونا برای منم درست میکنی؟؟؟حالا چی توش میریزی ؟؟؟به من که نمیدی بگو حداقل خودم درست کنم!!! واقعا خونه بابابزرگته؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی قشنگه , مثل خونه های توی کارتونا میمونه
مامان تارا و باربد
25 دی 92 10:22
این گلپسرتو ببوس به جای من چه عکسایی چه خونه با صفایی برا منم معجون درست می کنه بردیا طلایی
مامان بردیا شیطون
26 دی 92 15:13
افرین به این ورزشکار چه عکس زیبایی بود از کلبه پدر بزرگتون ...... ماشالا به این گل پسر با این کارایی که میکنه ادم نمیدونه چی بگه ساعت بابا رو چکار کردی
فاطمه(مامان متین)
26 دی 92 15:57
چه خونه زیبا و رویایی .وان بردیا جون مثل متین ولی وان متین رنگش سفیده
مینا1377
19 فروردین 93 19:24
وووووووووووووووای عزیزم.