عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

عکسای ناز پسر ناز مامانی

1391/12/9 17:01
نویسنده : مامانی
1,415 بازدید
اشتراک گذاری

 

 /

الهی مادر فدای اون لبخند شیرینت بشه-

niniweblog.com

 

 

یادته از مهد که اومدی گفتی مامان این گله باز شده ؟ چه قدر ازش خوشت اومد؟

niniweblog.com

 

 

پارک فومن با دایی علی. تاب بازی با خاله حاتی یادته؟

niniweblog.com

 

موزه میراث روستایی گیلان عكسي که خاله فاطی ازت انداخته

niniweblog.com

 

گوگولی مامان!!!!

niniweblog.com

 

بردیا و درخت

 

قوربون قد و بالات بشم که درخت بزرگ و بغل کردی و باهاش حرف می زدی

niniweblog.com

 

قصه

قصه سیندرلا برا خاله فاطی!!!

niniweblog.com

 

کوه

دشت غرقاب زار نازنین مامان

niniweblog.com

 

جنگل ابر

جنگل ابر ، ابرک من...

niniweblog.com

 

تلفنی با خاله حاتی

تلفنی با خاله فاطی

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دوست
30 تیر 91 0:13
چه عکس های نازی چه پسرنازی
دوست
30 تیر 91 0:14
چه وبلاگ نازی چه پسر نازی
بابای امیر
31 تیر 91 19:46
با سلام و عرض احترام و عرض تهنیت به مناسبت فرارسیدن ماه پرفیض و برکت رمضان خدمت شما و خانواده محترم . ماشالله حسابی آقا شده گل پسر بهتر بود زودتر اینا خاطرات بردیا جونو وبلاگی می کردین، ضمناً بعضی از عکس ها خیلی بی کیفیت است و قابل رؤیت نیست، با افتخار به جمع دوستان امیر اضافه شدید باشد که این دوستی پایدار باشد
نازنین
3 مرداد 91 1:28
ماشالا خدا واستون نگهش داره اقابردیارو
مامان روژینا
5 مرداد 91 15:26
وایییییییی چه گل پسر نازی هزار تا بوس برای اقا بردیا عزیزم مرسی از نظری که تو وبلاگ روژینا دادی من با افتخار وبلاگ گل پسرتون و لینک کردم


مرسی.امیدوارم دوستای خوبی باشیم.
مامان بردیا
5 مرداد 91 19:48
سلام دوست عزیز از اینکه به ما سر زدین ممنونم با افتخار .کمال میل بردیا با شما دوست میشه منم شمارو لینک میکنم از دیدار مجددتون خرسند میشم
شمام پسر نازی دارین بخصوصعکس با حوله خیلی نازه


مرسی عزیزم.