عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

بردیای شمالی

1391/12/9 17:01
نویسنده : مامانی
329 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیز تر از جانم

این هفته خیلی بهت خوش گذشت.دوبار رفتیم دریا.کلی شنا کردیSkipping stones

کلی هم با ماسه ها بازی کردیSand castleمیگفتی من ماهی شدم.توی آب تورو می چرخوندم و حسابی کیف می کردی.عاشششششششقتم ماهی من

یه شبم رفتیم پارک و خیییلی بازی کردی.با هم تاب سوار شدیم و سرسره بازی کردیم. تو عاشق پارکی.همش میری پشت فرمون ماشین میشینی میگی بریم پارک

Seesawپسرک من دیگه حسابی شمالی شدی.درار میخوری.ماهی شورو زیتون میخوری.میری توی باغ واسه خودت گوجه و خیار میچینی.عاشق حلزون و سنجاقک و.... هستی.بیچاره ها از دستت آسایش ندارن .کلی برات منبر میریم که اذیتشون نکنی ولی......امروز بابایی برات یه حلزون پیدا کرد.یه عالم ذوق کردی.

عشق مامانی،بردیایی من این شعرو خودت واسه حلزون گفتی:

حلزون،حلزون

نترس بیا بیرون

سرتو بیار بیرون

من دوستت دارم آخه!!

در ادامه عکسای آقا بردیایی

بردیا و حلزونش

 

بردیا و حلزونش

بردیای شمالی

بردیا

بردیا در ساحل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

کوچولو
5 مرداد 91 20:51
به به گل پسر.خوش بگزرون.کیف کن .کاش ماهم شمال مامان جون داشتیم
زهره مامان آریان
6 مرداد 91 1:51
سلام ماشالله چه پسر با نمکی دارید
چطور حلزون تو دست گرفته وروجک.
راستی کجای شمالید.اخه ما بابلسری هستیم.>


ممنون.من گیلانیم.صومعه سرا
مامان امیر
10 مرداد 91 9:55
سلام عزیزم
ممنون که به ما سر زدید خیلی خوشحالمون کردید.
فدای این گل پسر که حلزون ها رو اینطور خوشگل نگاه میکنه.عزیزم ان شاء الله همیشه شاد و خوشحال باشی.


ممنون عززززززززززیزم
lمامان بردیا
12 مرداد 91 20:20
آخی قربون پسمل شمالیمون بشم منمگه شمال زندگی میکنین؟مشهد نیستین؟بردیا که مشهد متولد شده نه؟


ممنون.من گيلانيم.باباي برديا مشهديه.ما مشهد زندگي ميكنيم.الان اومديم مهموني