عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

بابایی

1392/3/1 20:37
نویسنده : مامانی
422 بازدید
اشتراک گذاری

 پدر ای چراغ خونه ! مرد دریا ، مرد بارون .....

با تو زندگی یه باغه ، بی تو سرده مثل زندون .....

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها ....

هنوزم اگه نگیری ، دستامو می افتم از پا...

ایمان دارم بهترین پدر دنیا هستی و خواهی بود برای بردیا

همانطور که بهترینی برای مـــن...

عزیزترینم ؛ دوستت داریم . . .

من و بردیا عاشقانه تا دنیا دنیاست دوستت داریم . . عاشقتم..

عشق همیشگی من..

چنان کوهی سترگ پیوسته پناهگاهم بودی..

وهمواره مثل خورشید به زندگیمان گرمی بخشیدی...

از رنجی که به بهانه خوشبختی مان تحمل میکنی شرمنده ام...

همیشه دوستت دارم...

پدر مهربانم...

  با یك دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم

و پیشانی بر خاك می گذارم و خداوند را شكر می كنم كه...

فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم.

پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم...

پسرک شیرینم...

اگر بدانی

چه کسی،کشتی زندگی را

از میان موج های سهمگین روزگار

به ساحل آرام رویاهایت

رسانده است؟

پدرت” را می پرستی . . .

روز خودتـ ـ مرد کوچکم ـ و روز پدرت مبارک


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ایمان جون
2 خرداد 92 11:57
واااااااای مامانی چه کردی؟ هم متنهاو هم عکسها خیییلی قشنگن روز خودت و باباجونت مبارک بردیا جوووووووووونی
بابای ارشیا
2 خرداد 92 21:02
بابای مهربون بردیا خان روزت مبارک به جوراب راضی نشی ها روز زن یادت بیاد چه مظلومانه راهی جواهرفروشیمون کردن ولی نه اون ناز پسر و داری میدونم هیچی کم نداری خداوند جمع تون رو گرمتر و پراز شادی و برکت کند
فهیمه مامان سینا
3 خرداد 92 1:30
خاله حاتي بي ادب عزيزش!!
3 خرداد 92 14:55
خوش بخت باشه خواهرم... روز آقا كاظم و برديا مبارك!!!
رضوان مامان رادین
3 خرداد 92 18:17
چه پست زیبایی..روز بابایی بردیا جونی مبارک
فهیمه مامان سینا
4 خرداد 92 4:09
اون عکسش که پاشو بالا برده چه قشنگه ... ایشالا همیشه شاد باشین و سلامت
متین من
4 خرداد 92 15:37
پدر شاید پشتش پر نباشه ولی پشت و پناه خیلی هاست؛ درود بر همه ی پدرها و روزشون مبارک
عسل
6 خرداد 92 22:32
من هفت تا نظر تو وب شوق امموزشم میخوام میدی ؟ ادرسش :www.asaljj.niniweblog.com
مامان کیان کوچولو
18 خرداد 92 0:25
سلام عزیزم ممنون از حضورتوون هزار ماشالله بردیا جون نازه .. معلومه که پسر خوبی هم هست .. تعدادی از پست هاتونو خوندم ووو بعد میام و سر فرصت بیشتر باهاتوون آشنا میشم .. تبادل لینک هم ok عزیزم