عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

دلم گرفته...

1392/4/28 21:04
نویسنده : مامانی
748 بازدید
اشتراک گذاری

شیشه ی عمر مامان...

این روزا دلم خیلی گرفته.هر چقدر سعی میکنم خوش باشم نمیشه.حالا خوبه که ماه رمضونه و سرمون با افطار و سحر و فیلمای بیخود تلوزیون گرمه... و اینقدر روزها دیر میگذرن.انگار صد ساله بابایی رو ندیدم در حالیکه الان پانزده روزه که رفته.خدا کنه این روزها زودتر تموم شه.واقعا سخته...مخصوصا واسه من که وقتی خونه ام و بابایی مدرسه یا بیرون ، نزدیک اومدنش مثل دخترای چهارده ساله قلبم تاپ تاپ میکنه..بابایی دوست داره که من احساساتمو کنترل کنم و مثل یه خانم صبور ومنطقی این روزهارو بگذرونم و منم همه ی سعیمو میکنم.ولی....سخت.

حتما با خودت فکر میکنی اینجا چه خبره که به من اینقدر سخت میگذره...نه عزیز مادر..اینجا خیلی خوبه .همه چی عالیه.اما واسه من ، بدون بابایی خود بهشت هم جهنمه....

 

حالا آقا پسر شیرین زبون مامان...

روزهای شما همچنان با شیرین کاریها و شیطونیهای مخصوص خودت و همینطور مهمونی رفتن و هرروز سر زدن به شالیزار میگذره.این روزا یه کم دلت هوای بابایی رو کرده.و صبح که بیدار میشی میگی باباییم کی میاد؟ ولی هنوز تنها نگرانیت اینه که ما برگردیم فریمان..حالا چند تا عکس:

اینجا لباس ورزشی دایی رو پوشیدی و حاتی و مامان جونو مجبور کردی که اونا هم بپوشن و با توبازی کنن.

بردیا

                  اینم عکست با آنیتا جون دختر دوست خوبم که بیست ساله با هم دوستیم:

بردیا

                                اینجا هم محو تماشای پلنگ صورتی به این شکل :

بردیا

این دوتا عکس هم تقدیم به بابایی...یادته باهم منتظر مینشستیم و نگاه میکردیم تا لحظه باز شدن این گلا رو ببینیم...

بردیابردیا

 

                                                                      

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

فاطی خاله
28 تیر 92 18:06
خاله جونی به ما که خییییییییییییییییییییییییلی داره خوش میگذره!!!!!!!!!!!!!!!!!! نه مگه؟؟؟؟؟؟؟؟ قوربون قیافت برم که روز به روز داری بیشتر شبیه من میشی
مامانی ارمیا وروجک
28 تیر 92 19:14
سلام.ارمیا جون به همراه پسرخاله ی گلش در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده با کدهای 603 و 713 .محبت کنید و این دو کد رو با فاصله به 20008080200ارسال کنید.ممنون از مهربونی تون. لینک عکسا: علی جون http://www.niniweblog.com/images/festival92/713.jpg ارمیا http://www.niniweblog.com/images/festival92/603.jpg
مامان آرش و آیناز
28 تیر 92 19:51
سلام خانمی خوبی عزیزم؟
روزهای سخت هم میگذره انشالله برمیگردی خونه پیش همسریت
فعلا تا میتونی خوش بگذرون با پسر گلت
الهی چه ناز شده با این لباس ورزشی دایی


ممنون از همدردیت عزیزم
مامان آرش و آیناز
28 تیر 92 19:53
خانمی این وب پسر خواهرمه سر بزنی خوشحال میشم
http://tahavali.blogfa.com/


چشم حتما گلم
می می
28 تیر 92 23:56

قربون هردوتون. می دونم که اونم دیگه طاقت گذروندن این روزای بیخود و طولانی و گرم رو نداره تا چشم هم بزنی میگذره . لحظه دیدار میرسه



ایشالا...
مامان امیررضا
29 تیر 92 2:29
سلام عزیزم
خوبی انشالله
زیاد غصه نخور یه کم تحمل کن و پیش مامان و بابات که هستی لذت ببر.مامان و بابا نعمتهای بزرگ خداوند هستند ای کاش مامان و بابای منم زنده بودن میرفتم کنارشون چند روزی با هم بودیم
ایشاللله زود زود برمیگردی خونتون
گل پسرتو ببوس فدات شم

عزیزم خدا مامان بابای شمارو رحمت کنه
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 تیر 92 3:00
الاهی فدای دل تنگت بابای کجای بابا زود بیا مامانی دلش تنگه
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 تیر 92 3:01
الاهی فدات اینطوری تلویزیون تماشا می کنی


خدانکنه خاله جون.
مامان بردیا
29 تیر 92 13:29
اخی چقده بابایی بردیا مهربون وخوبه که اینهمه دلت تنگ میشه براش هم خوشبحال شما هم خوشبحال باباییعزیز دلم چقده بامزه پلنگ صورتی نگاه میکنیهااره گیسوم بود میم رو جا انداختم اخی میدونستم شمال هستین اما کجا نمیدونستم دقیقا بعد نت هم که نداشتیم وگرنه حتما مزاحم میشدیم انشاالله سفر بعدیدوستتون داریم


مامان یاسمن و محمد پارسا
29 تیر 92 16:30
مامانی مگه می دونی تولد کیه
معصومه زن عموی بردیا
29 تیر 92 17:33
عزیزم ببخشید مزاحم شدم بردیای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه براتون زحمتی نیست کد 736 رو به شماره 20008080200 بفرستید ممنون میشم بوس هزار تا 736
مامان تارا و باربد
30 تیر 92 9:25
عزیز دلم دلتنگ نباش به زودی دوباره پیش هم خواهید بود از اوقاتت لذت ببر پسر بانکم نازنینتو ببوس به جای من


ابجی (آرمان)
30 تیر 92 15:58
خدا رو شکر که سرت گرمه عزیزکم. قربونت برم ایشااله بابات به زودی می یاد


راحله
30 تیر 92 16:08
آخی عزیزممممممم دوری خیلی سخته من یکی خیلی درکت میکنم چون خیلی دوری کشیدم از همسرم ولی بعد از مدتها دوری لحظه ی دیدار آی میچسبه! آی میچسبه!
انشالله این دوران هم راحت سپری شه و اذیت نشین
ماشالله به بردیای نانازکارتون تماشا کردنش خییییلی قشنگه

راست میگی دوستم منم منتظر همون لحظه ام.

بهاره مامان ونداد
31 تیر 92 1:49
عزیزم دوری از کسی که همه کست خیلی سخته ولی اگر چاره ای جز این نیست سعی کن راحت تر باشی و به خدت این قدر سخت نگیری دعا میکنم که این دوران سخت براتون زودتر تمام شه


ممنونم گلم..
مامان بردیا دوست بردیا
31 تیر 92 2:10
عزیزم دلتنگیت رو درک می کنم بابای بردیا منم شبها دیر میاد خیلی جاش تو خونه خالیه ولی طفلکی دوستم 15روزه بابایی بردیا رو ندیدی

آره واقعا جای خالیه یه مرد خوب تو خونه خیلی سخته

خدا برات آقا بردیا ی ناز و باهوش و بابای مهربونش رو حفظ کته

دوستم واقعا گل گفتی...بردیا جونو ببوس.
ღ مونا مامان امیرسام ღ
31 تیر 92 3:20
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید
اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.
تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم.
خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7

چشم گلم..
مامان نوژا
31 تیر 92 8:24
سلام عزیزم .دیگه کاری به جز صبوری نداری .سعی کن سرگرم باشید تا کمتر دوری رو احساس کنی

واقعا...
مامان بردیا قلقلی فلفلی
31 تیر 92 12:57
سلام عزیزم پسر نازی دارین

ما شما رو لینک کردیم...

ممنون
فرزانه مامان آرین مهر
31 تیر 92 17:11
سلام خوبیدبردیا جون خوبه .درکتون میکنم سخته ولی نه اینکه دیگه خودتون را اذیت کنید اون بنده خدا هم وقتی که میبینه شما ناراحتید که از فکرتون در نمیاد همیشه شرایط اونطوری که ما میخاهیم نیست موفقومحکم وپایدار باشید


ممنون عزیزم....حق با شماست.
زهرا گلی
1 مرداد 92 3:23
سلام
خوبید؟؟؟؟؟
دیگه ما رو تحویل نمیگیرید؟؟؟؟؟؟
چیزی شده؟؟؟
دلمون براتون تنگ شده خب
حتما بیا
منتظرم


اين چه حرفيه؟؟؟ چشم...
مهرنوش مامان مهزیار
1 مرداد 92 13:53
عزیزم این روزها رو خوش باش تا بری فریمان پیش آقای همسر.

راستی با افتخار لینک شدید.

ممنون...


مامان آرتین
2 مرداد 92 7:52
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
پسر گلت و ببوش

اومدم...
مامان ایدین
2 مرداد 92 9:43

خوشجله چقدر شیرین پلنگ نگاه میکنی


نازنین زهرا
2 مرداد 92 12:26


سلام خاله جون. خوبی؟

بردیا جون خوبه؟

خاله من آبجی آقا محمد(بابای زهرا گلی) هستم

اسمم نازنین زهراست

بابایی و داداشی برام یه وبلاگ درست کردن

اومدم ازتون دعوت کنم تشریف بیارید وبلاگم و با حظورتون خوشحالم کنید

بردیا جونو ببوسید



راستی با اجازتون لینکتون کردم




عزیزم آدرس وبتو نذاشتی...


رضوان مامان رادین
3 مرداد 92 0:33
خانوم گل چرا اینقدر اینروزا رو واسه خودت تلخ میکنی؟؟؟سعی کن از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری...خوش باشی خانومی


چشم دوست مهربونم
فاطی
3 مرداد 92 11:45
دوست
3 مرداد 92 11:46
چقد لباس دایی بهت میاد
الهام مامان علیرضا
3 مرداد 92 22:28
بردیا جون
خوب با دخترا خوش میگذرونی و یادی هم از بابات نمی کنی!
ایشالا همیشه دور و ورت شلوغ باشه عزیزم



آره واقعا...ممنون خاله جوون
پرهام ومامانش
3 مرداد 92 23:34
مامان حنانه زهرا
4 مرداد 92 5:01
بابای امیر
8 مرداد 92 11:52
با سلام و احترام و آرزوی قبولی طاعات
وب امیر مدتی است در سکون مانده و ممنون از شما که گاهی سری می زنید
مامان امیر که کلا بی خیال شده و بابایی هم که به خاطر حال خوش ماه خدا از نت فاصله گرفته
امید است دوری بردیا جون هم از بابایی جونش زیاد طول نکشه و همه بچه جونی ها به کنار والدینشون باشن
همواره پایدار باشید

ممنون...
مریم
10 مرداد 92 2:42
پسر نازی داری خداحفظ ش کنه براتون
به وبلاگ ما هم یه سری بزنید ممنون میشم


ممنونم...چشم.
مامان سجاد*ساجده
12 مرداد 92 17:23
سلام
چه پسر نازی داری
خدا حفظش کنه براتون
اون عکسی که لباس ورزشی دایی رو پوشیده خیلی قشنگ شده


ممنون گلم.لطف دارين.
آیلین
16 مرداد 92 15:57
سلامممممممممممممم چقد بزرک شدی ماشاالله نبینم قند عسل دیگه ناراحت باشه همیشه خنده رو لبای قشنگت باشه ایشاالله


ممنون خاله جون.