عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

امید جانم ز سفر باز آمد...

1392/5/15 19:11
نویسنده : مامانی
447 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی اومد...

ما خوشحالیم...

بردیا خوشحاله...

                                               

خدایا شکرت...خدایا ممنونیم که باباییمونو سالم به ما رسوندی...خدایا سایه ی بابایی هارو همیشه رو سر خونوادشون نگه دار...خدایا به زندگی همه ی نی نی ها شادی و سلامتی بده...


                                       خدایا متشکریم....                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان ایمان جون
15 مرداد 92 19:45
عزیزم یه سر برو خصـــــــــــــــــوصـــــــــــــییییی


ای شیطون بلا
بتی مامی ناتان
16 مرداد 92 1:09
من هم با این خصوصی دادن خخخخخخخ
برو خصوصی
راستی چشم ودلت روشن همیشه خوش باشین عزیزم



فرزانه مامان آرین مهر
16 مرداد 92 8:55
تبریک میگم خدا را شکر .ایشالله همیشه خوشحال باشین


معصومه زن عموی بردیا
16 مرداد 92 11:32
عزیزم ممنونم که بهم سر میزنی سر به هوایی یودن من رو ببخش که دیر به دیر میام فدات بسلامتی ایشالله همیشه سالم و شاد و عاشق کنار هم باشید و نی نی ناز رو با هم زیر سایه خدا بزرگ کنید آمین
آدرس وبلاگ هامو داری که نی نی نازدار و آشپزی سر بزن

خواهش میکنم...چشم الان میام.
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 مرداد 92 18:26
خوش باشی مامان به همراه همسر مهربونتونو بردیای خوشگلم
دکتر شیوا سروری
16 مرداد 92 22:02
سلام عزیزم با دانستنی های آنلاین روابط جنسی در خدمت شما هستیم و ÷اسخگویی سوالات شما میتونید ایمیل وبلاگ رو ادد کنید تاپاسخگویی سوالات شما باشیم با تشکر shivasarvari56@yahoo.com
مامان آرینا مو فرفری
17 مرداد 92 5:59
چشمتون روشن. پیشاپیش عیدتون مبارک.
ریحانه(مامان پارسا)
17 مرداد 92 9:29
بالاخره لحظه دیدار رسید و همسریتون اومد چشمتون روشن خانم خانما.
مامان عرفان
17 مرداد 92 11:22
عزيزم پيشاپيش عيدت مبارك
مامان عرفان
17 مرداد 92 11:23
عزيزم تبريكات من را هم پذيرا باش . پايان شب سيه سپيد است
مامان خونه
17 مرداد 92 11:38
ایشالله همیشه شاد و خوشحال باشید
مامان آبتین
17 مرداد 92 14:36
چشمتون روشن خانمی
مامان سید عرشیا
17 مرداد 92 15:08
انشاله همیشه سایه بابا مامانت بالای سرت باشه بردیا کوچولو.
مامان حنانه زهرا
17 مرداد 92 16:09
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران پیشاپیش عیدتون مبارک گلم
مامان حنانه زهرا
17 مرداد 92 16:09
خداروشکر گلم ایشالله همیشه پش هم باشین
مامان امیررضا
17 مرداد 92 18:58
چشمات روشن خانومی
زهره مامان آریان
18 مرداد 92 0:59
چشمتون روشن.خدا رو شکر که دلتنگی هاتون برطرف شد.
اما امان ازین حس کنجکاوی که هی اصرار می کنه بپرسم بابایی کجا بود؟ شوخی کردم.
بردیایی نازم رو ببوس


ما شمالیم ...بابایی خونه ی خودمون فریمان بود.
زهره مامان آریان
18 مرداد 92 1:00
نماز روزه هاتون قبول. عیدتون مبارک التماس دعا....
پرهام ومامانش
19 مرداد 92 1:13
خدایا عید است و دلم خانه ویرانه، بیا / این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا یک ماه تمام مهیمانت بودیم / یک روز به مهمانی این خانه بیا عید فطر بر شما مبارک.
مامان راضیه
19 مرداد 92 23:55
به به چشمتون روشن خانوم خانوما


دلتون روشن.
مامان عرفان
20 مرداد 92 8:59
حسابي سرت شلوغ شده ها عزيزم .
مامان تارا و باربد
20 مرداد 92 18:50
چشمت روشن عزیزم
سینا
21 مرداد 92 9:12
اینجورکه معلومه خودت بیشتر دلتنگ بابای بردیا بودی تا خود بردیا!!!!


خوب فهمیدیا
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 مرداد 92 20:25
عزیزم خصوصی


خانمي با اين رمزي كه دادي باز نميشه.يه فكري برام بكن
مامان کوثری
26 مرداد 92 10:20
ای کلک بالاخره موقع وصال شد چشمت روشن عزیزم


مریم
26 مرداد 92 15:01
تبریک میگم بهتون
امیدوارم همیشه لب تون خندون و دلتون شاد باشه


ممنونم...
مامامن علی مرتضی
27 مرداد 92 0:10
سلام عزیزم خوبین؟بردیا جان خوبه؟نه بابا قهر چیه باور کن وقت نمیکنم وتا میام وب زودی میرم سراغ وب اشپزی های مامانم ودارم برای خودم دفتر اشپزی میدرستم.عکسا مث همیشه جون دار بودن خوشحالم که شوهرت به سلامت اومدن ولی من متوجه نشدم اون شهری که رفته بود کجا هست؟

رفته بود خونه خودمون...فريمان