عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

درد دل 21

1392/5/14 0:48
نویسنده : مامانی
910 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل پسر مادر...

خبر داری مامانی....

لحظه ی دیدار نزدیک است...باز من دیوانه ام ،مستم...باز میلرزد دلم ، دستم......

 

خوشحال میشم ادامه رو بخونید

بابایی جونی سه شنبه صبح ساعت نه و نیم بلیط داره و تا ساعت یک میرسه پیشمون.خدا رو شکر روزگار جدایی و دلتنگی مون داره تموم میشه....و ...شما همچنان نگران برگشتن به فریمانی...

یطونی میکنی و حسابی سرت شلوغ پلوغه...البته متاسفانه یه کم حرفای بد هم یاد گرفتی و من مدام دارم دعوات میکنم و از این بابت حسابی ناراحتم.الان یککی دو روزه که تصمیم گرفتم خیلی بهت حساس نشم و تو هم تقریبا بهتر شدی.دیشب که دعوات کردم دستاتو روبه آسمون گرفتی و میگی : خدای این مامانی رو هم ببر فریمان من راحت شم.بعدشم به من نگاه میکنی و میگی: خدایا این که هنوز اینجاستهیپنوتیزممیخوای منم نباشم که فرمانرواییت کاملا مطلق بشه دیگه

کارای این روزای شما:

چند روز پیش با هم دوتا دونه باقالی کاشتیم.نمی دونی چه قیافه ای گرفته بودی.انگار داری مهمترین کار دنیا رو انجام میدی.هر روز بهشون آب دادی و الانم در اومدن.ببین:

بردیابردیا

اینم از ( آ) های خوشگل روزگاره...این چوب هارو گذاشتی کنار هم و میگی مامانی آ ساختم :

بردیا

 

 

این عکس نقاشیهاته.واقعا سورپرایزم کردی.روح کشیدی.خودت یه دفعه ماژیک برداشتی و گفتی میخوام روح بکشم.خیلی نازه مگه نه؟؟؟؟

بردیا

بردیا

اینم عکسای آب بازیت...البته باید بگم گل بازی.این چاله رو برات درست کردم که بازی کنی.بعدش خاله فاطی اومد و برات پل درست کرد و دور چاهت سنگ چیدی.خیلی خوشگل شد و خیلی کیف کردی.متاسفانه عکساش حذف شد.

بردیا

بردیابردیا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

می می
13 مرداد 92 23:07
مامان فاطمه کوچولو
13 مرداد 92 23:26
خیلی زیبا بود. خدا حفظش کنه
ابجی (آرمان)
14 مرداد 92 1:15
خدا رو شکر . ایشااله بابات به سلامتی بیاد پیشت عزیزم


ممنون خوشگل خانم.
مامان مهدیار
14 مرداد 92 1:32
سلام بردیا جون

میگم خیلی خوشبحالته ها آخه باباییت داره میاد خشگلم
ایشالله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید

الهی خاله فدای نقاشی خکشلت بشم
خیلی ناز کشیدی خاله جون آفرین
مامانی خیلی خوب کاری میکنی که فضا رو برای گل بازی بردیا فراهم میکنی
گل بازی و خاک بازی برای کنجکاوی و هوش بچه ها خیلی خوبه
کاش منم همچین شرایطی داشتم تا مهدیارمم گل بازی میکرد
بردیا جونو ببوسید

ممنون خاله جون.آره.بردیا هر چند روز یه بار توی گل و خاک غوطه ور میشه.شما هم میتونین توی خونه یه جایی واسه مهدیار درست کنین یا از این گلهای بهداشتی براش بخرین..شمام مهدیار جونم ببوسین
مامان فاطمه کوچولو
14 مرداد 92 4:41
خدا نکنه عزیزم. آره واقعا مردم و زنده شدم
متشکرم از حضورتون مامان خانوم


فرزانه مامان آرین مهر
14 مرداد 92 8:19
خدارا شکر که دیگه جداییتون به سر میاد .وای کلی به دعای بردیا خندیدم شیطون چه حرفهایی میزنه ومیبوسمش.


ممنون گلم....میبینی تورو خدا
مامان تارا و باربد
14 مرداد 92 10:20
سلام عزیزم حالتون خوبه امیدوارم هر چه زودتر دلتنگی هاتون تموم بشه
پسر شیطون گلتو می بوسم واقعا که این بچه ها عاشق گل بازی هستند موفق و پاینده باشی دوست مهربونم


سلام خاله جون.آره واقعا عاشق...
مامان خونه
14 مرداد 92 14:32
عاشق روح کشیدنش سدم


رضوان مامان رادین
14 مرداد 92 17:02
خانومی خیلی خوشحال شدم آخه همسری داره میاد و شما زا دلتنگی در میاید
ایشالله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید...
اما فکر نکنم بردیا خوشحال باشه از برگشتن به شهرتون...
من که هر موقع میخوام از اراک برگردم اصلااااااااااا خوشحال نیستم


ممنون مهربون....منم از برگشتن بدم میاد..
مامان بردیا
14 مرداد 92 17:10
قروبنت برم بردیای نازم در مورد حرف آ عالی بودمردم از خنده بردیا هم همیشه دعا میکنه من نباشمتا راحت خونه مامان جونش ادامه حیات بده
خوشحالم دلتنگیت سر اومد روزهای خوب رو براتون ارزومندم


آره منم کیف کردم.از دست این شیطونا
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 مرداد 92 19:36
خصوصی
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 مرداد 92 19:41
عجب شیطونی شدی
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 مرداد 92 19:42
ایشالاه همیشه کنار هم خوش و سلامت باشید


ممنون
آیدا
14 مرداد 92 23:39
وای چه روح های وحشتناکی!!!!!!
مامانی کسرا
15 مرداد 92 1:22
ممنونم که به ما سر زدید
به جمع دوستای ما خوش آمدین


ریحانه(مامان پارسا)
15 مرداد 92 9:22
خدا رو شکر خانم که دیگه از دلتنگی درمیای پیشاپیش چشمتون روشن
وای که از دست این گل پسری با این همه شیطونی های البته شیرین


فاطمه(مامان متین)
15 مرداد 92 9:22
من با افتخار لینکتون کردم .گل پسرتون مثل اسمش خوشگله .


بتی مامی ناتان
15 مرداد 92 14:29
سلام عزیزم فدای شیرین زبونیهات
خوشحالم دوباره دور هم جمع میشین
چشمت روشن عزیزم
خصوصییییییییی چک بشههههه


مرسی خانمی...دلت روشن
مامان مانی
15 مرداد 92 16:07
خدا رو شکر که دوران فراقتون به پایان رسید
بابا کلی اشک آلودمون نمودی دختر ماشاا... خودت مامانیا
الهی قربون پسری برم با این همه استعدادش بوووووووووووووس


خدا نکنه خاله جون...ممنون
مامان ماهان نفسی
15 مرداد 92 17:25
خدا حفظش کن چه شیرین زبونه ماشالله


ممنونم...
مامان ایمان جون
15 مرداد 92 19:47
خدایا چقدر جالبب بود
یعنی من و تو از دست این پسرای با احساسمون باید سر به کوه و بیابون بذاریم
نقاشیاتم خیلی قشنگه بردیا جووووووووونی


آره گلم...واقعا.ایمان جونو ببوس
مریم
16 مرداد 92 0:19
خدا رو شکر همسرتون به سلامتی میان
حالا یه عکس از بردیا و بابایی ش بندازید تا ببینیم پسرتون اینقد خوشگله به کی رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


چشم
مهسا-مامی بردیا
17 مرداد 92 14:38
عزسزم چقدر خوشحالم که بابای بردیا بر می گرده پیشتون واقعا دوری خیلی سخته.عکسای بردیا عسل خیلی ناز بودن چقدر جالب بود که گل بازی کرده برای بچه ها لازمه
الهام مامان علیرضا
20 مرداد 92 18:23
پسرمون هنرمنده ماشاله

کشاورزی و نقاشی و ...
آفرین بردیا جونم
مامانی عید بر شما هم مبارک
ببخش این مدت گرفتار تبلیغات این مسابقۀ .... بودم نتونستم بهتون سر بزنم



خواهش میشه خاله جوون
مامان آرتین
20 مرداد 92 23:01
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدی
ماشالله به نقاش کوچولوی بازیگوش و شیرین زبون.از طرف من پیکاسو رو ببوس

در رابطه با حرف زشت زدن پسر گلتم یه پیشنهاد دارم:
باید بیخیال بشی و زیاد حساسیت نداشته باشی یه جایی خوندم برای بر طرف کردن مشکلات رفتاری نباید سربه سر بچه گذاشت و باید طوری رفتار کنی که انگار این حرف و نشنیدی و دیگران هم باید بگی که مانند تو رفتار کنن و انگار نه انگار که این حرف و شنیدن

از پیشنهادت ممنونم گلم.منم همین تصمیمو دارم.
پرهام ومامانش
21 مرداد 92 0:40



بابای امیر
21 مرداد 92 23:32
با سلام و احترام
خوشحال از اینکه فراق به پایان رسید و سبزی رویید و ارواح نقش گشیدندو آب ها گل گشتند
ماشالله به بردیا جون که اینهمهههههه استعداد رو باهم یکجا داره
همواره پایدار باشید

متشکرم.