عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

بردیای دوچرخه ســـــــــــوار من...

1392/6/27 21:43
نویسنده : مامانی
570 بازدید
اشتراک گذاری

ناز تپـــــــــــلم....

عشق دلــــــــــــــــــم ...

سلام به روی ماهت.خوبی نازدونه ی من؟ایشالا که خوبی.تو انقدر مهربون و گلی که مطمئنم الان که مرد بزرگی شدی هم ،خوبی...یعنی حال خوبی داری.مامانی بدجوری عاشقتم.عاشق حرفهای بزرگتر از سنت،عاشق خنده های از ته دلت به اتفاقهای ساده ، عاشق نگاه فیلسوفانه ات به همه چیرای دور و برت و....خلاصه همه جوره عاشقتم...

دیروز یه روز عالی بود.بابایی که میخواست بره والیبال ،من وشما رو گذاشت پارک جنگلی.اولین بار بود که با دوچرخه اومدی بیرون.اولش خیلی نگران بودم که تنهایی از پست بر نیام و نتونم درست مواظبت باشم.ولی شما انقدر حرف گوش کن و آقا بودی که حظ کردم.به قول خودت ،حتی یه بارم به من "نه" نگفتی.تمام دور پارک جنگلی رو دوچرخه سواری کردی.وقتی رسیدیم به قسمت تاب و سرسره ها،گفتی که " من اصلا نمیخوام از دوچرخه ام پیاده بشم" وقتی فرمون آبی رو به یادت آوردم گفتی " فقط یه سر به فرمون جونم میزنم".قربونت برم خیلی دوچرخه ات دوست داری.و حالا کاملا یاد گرفتی رکاب بزنی.این دوچرخه رو وقتی یک سال و نیمه بودی باباجون برات گرفتن.وتو هم اصلا ازش خسته نمیشی....

اینم برات بگم که توی پارک منو کشتی از بس حرف زدی و سوال پرسیدی.محور تمام سوالتتم قوی شدن  و ضعیف شدنه: مامانی الان که خیلی تند رکاب میزنم خیلی بزرگم؟؟ خیلی قوی ام؟؟اگه سیب بخورم قوی میشم؟؟سیب بیشتر قویم میکنه یا خیار؟؟ شکلات زیاد بخورم ضعیف میشم یا قوی؟؟من قوی ترم یا شهریار؟؟پاهام قویتره یا دستام؟؟و البته :

این چه درختیه؟؟اینجا چرا آب داره؟؟اون آقاهه چرا نگاهم میکنه؟؟به نظرم اون خانوما دارن میگن چه پسر قوی ای!!!!!

واینم درخواست جنابعالی: مامانی میدونی من چی میخوام؟؟ یه پسر کوچولو میخوام که دقیقا شکل خودم باشه.اسمشم باشه " مثل بردیا" تا هرچی خودم بلدم بهش یاد بدم!!!!

"ناز تپل" و عشق دل" ترکیباتیست که بردیا جان ساخته و من وپدرش را با این کلمات مورد لطف قرار میدهد!

دوستای خوبم یه اتفاقی داره میفته.خواهش میکنم دعا کنین تا پست بعدیم یه خبر خوب باشه.دوستتون دارم.

حالا بریم سراغ عکسات:

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

عاشقتـــــــــــم  پســــــــــر طـــــــــــلای من....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مامان بابای الیسا
27 شهریور 92 22:13
بردیا جونم دیگه برا خودت مردی شدی تازه قوی هم هستی خاله چه عکسهایی چه جای قشنگی و چه پسر نازنینی عکسهلت عالییییییییییییییی شد
معصومه
27 شهریور 92 22:53
عزیزم پسره قشنگم الهی دوماد شی خاله نانازم بحق محمد و آل محمد خدا از شر چشم بد نگهدارت باشه
مادام
27 شهریور 92 23:47
قابلی نداشت گلم......... نه ...........حتما اشتباه حذف شد پیشم.. منم ممنون میشم بزاریش
فاطمه(مامان متین)
27 شهریور 92 23:58
بردیا جون چقدر ناز شدی
مامان آرتین
28 شهریور 92 0:41
واااااااای چه دوچرخه نازیچه پسر قوی هستی تو خاله کل پارک و دوچرخه سواری کردیعکسهات عالییییییییییییییی شدن مخصوصاً آخریش
ابجی (آرمان)
28 شهریور 92 0:55
عزیز دلم ایشالله همیشه و هر جا که هستی بهت خوش بگذره. خیلییییییییی نازی عسیزمم
سارا مامان محمدرضا
28 شهریور 92 1:02
چه منظره زیبایی. چه جای قشنگی زندگی میکنید! به به. بردیا جون چه قشنگ دوچرخه سواری میکنی. آفرین. راستی مامانی یه چیزی بگم؟ نمیدونم چرا ولی احساسم اینه که خبر خوش شما بارداریتونه. درسته؟ ایشالله هرچی دوست دارید واستون اتفاق بیوفته.
نه عزیزم...این که خبر خوب نیست!!!!
زهره مامان آریان
28 شهریور 92 7:44
بابا بایسیکل ران آفرین راستی چقدر خیابونش قشنگه .رویاییه خوب مامانی یه مثل بردیا برا بردیا جونمون بیار دیگه
مامان سپهر
28 شهریور 92 8:45
عكسات خيلي قشنگ بودن پسر قوي به وبلاگ سپهرمنم سربزن
مامان عرفان
28 شهریور 92 8:49
خانومي ايشالا اتفاق خوب برات ميفته و در پست جديد ميذاري و ما هم به خوشحالي شما خوشحال ميشيم .
مامان عرفان
28 شهریور 92 8:49
به به پارك جنگلي تان چقدر قشنگه
مامان عرفان
28 شهریور 92 8:50
آفرين آقا برديا كه اينقدر خوب دوچرخه سواري مي كني و دستت باباجون درد نكنه كه اين دوچرخه را واسه شما گرفتن
مامان عرفان
28 شهریور 92 8:51
و صد آفرين به پسر حرف گوش كن كه مامانش را اذيت نكرده .
مامان خونه×
28 شهریور 92 13:10
ایشالله که مشکلتون حل بشه فدای پسر دچرخه سوار
مامان امیررضا
28 شهریور 92 15:07
به به مبارک باشه ماشالله واسه خودت شیرمردی شدی عزیزم می بوسمت گلم چقدرم قشنگ دوچرخه سواری میکنی
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 شهریور 92 15:27
الاهی فدای خودت و تیپت و چرخت مامانی منتظر خبرهای خوشیم
مامان حسام كوچولو
28 شهریور 92 16:26
هزار ماشالله بردياي من براي خودش مردي شده. انشالله كه هر چي خيره براتون پيش بياد.منتظر خبراي خوش شما ميمونيم
مامانی
28 شهریور 92 16:28
بردیا جون معلومه پسر قویی هستی ماشاالله مردی شدی واسه خودت عزیزم دوچرختم خیلی خوشگله خودتم که حرف نداری شیطون
مامان امیررضا
28 شهریور 92 17:22
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
ازاده
28 شهریور 92 23:46
.اگر با تبادل لینک موافقید خبرم کنید. خوشحال میشیم به جمع دوستانم اضافه شویدَ


موافقم ولی آدرس نذاشتین!!
مامان آبتین
29 شهریور 92 8:06
مبارک باشه دوچرخه خریدی ؟؟؟؟؟ عزیزم ژستهات عالین
مامان تارا و باربد
30 شهریور 92 8:33
الهی ماشالا برا خودش مردی شده پسرک دوچرخه سوار چه مهربونه ببوسش به جای من خوش خبر باشی مامانی گل
مامان بردیا
30 شهریور 92 13:19
عزیزم چه عکسای قشنگیفکر کنم بحث قوی بودن وشدن تو بردیاها اساسیه ام هم که همینارو با بردیا داریمنکنه بازم میخوای نی نی دار شین اره؟مبارکه
مامان عرفان
30 شهریور 92 13:47
عزيزم منتظر اتفاق خوب كه قولش را داده بودي هستيم ها . فكر نكن يادم رفته ها .
راحله
30 شهریور 92 16:21
آفررررررررین گل پسر انشالله عکسای ماشین سواریتو مامان بذاره ما ببینیم
معصومه
30 شهریور 92 21:19
چرا دیگه نمیای وبلاگه من؟نمیدونم چی شده ولی من حسابی از دستت ناراحتم
الهام مامان علیرضا
31 شهریور 92 8:15
چه برگریزان قشنگی مثل این که اونجا حسابی هوا پاییزیه بردیای دوچرخه سوارمو می بوسم
مامان علی مرتضی
31 شهریور 92 13:52
ماشالله هزار ماشالله اینجا چقدر ناز افتاده بقول خودش ناز وتپل وعشق دله این پسر
مامات بردیا
1 مهر 92 0:50
ای جونم ماشالا چه دوچرخه سوار حرفه ای دارید خاله جون به مامان مهربونت بگو تند تند برات یه اسپند دود کنه
مامان بردیا شیطون
1 مهر 92 10:34
الهی........... چه دوچرخه ای داری بابا مثل دوچر خه سواریت حرف نداره........... ماشالا چقدر اقا شدی
مامان کارن
3 مهر 92 11:36
بردیا جون پسر قوی قهرمان بهت تبریک میگم که پاهای قوی ای داری و اینهمه رکاب زدی ای ورزشکار - چه جای قشنگی چه منظره ای چه پسر خوشگلی چه عکسای باحالی و چه مامان با ذوقی
مامان روژینا
4 مهر 92 23:05
وااااای چه حرفای جالبی می زنه خیلی از اون جملش خوشم اومد که گفت به نظرم اون خانما دارن می گن چه پسر قوی ای یه اسفند حسااااابی براش بریز یادت نره ها عکسا هم خیلی قشنگ بودن
بهار مامانه برسام
9 مهر 92 15:33
ای جونم پسر ناناس خدا حفظش کنه مامانی گل شرمنده من نبودم که زودتر بیام سر بزنم بهتون تازه از دیروز تونستم بشینم و کامنت های پر از مهر شما دوستان رو جواب بدم و به وب هاتون سر بزنم الانم به کامنت شما رسیدم و اومدم هم پسملی دوچرخه سوارمون رو ببینم هم ازتون تشکر و قدر دانی کنم برای محبتتون خدا این پسری ناناس و حرف گوش کن و مودب رو که حرف مامانش رو گوش میده در پناه خودش حفظ کنه و انشاالله در پناه خالق یکتا خوشبخت و عاقبت یه خیر بشه
مامان حنانه زهرا
10 مهر 92 17:56
وای بخورمت عزیزم چقد نازی آخه چقدر دوچرخه سواری بهت میاد.مامانی اونجایی که داره دوچرخه سواری میکنه چقدر قشنگه
مامانی کسرا
13 مهر 92 12:36
عزیزم مبارکت باشه چه خوشگل دوچرخه سواری میکنه آفرین انشالله همیشه به شادی