عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

خونه ی جدید ما...

1392/12/8 20:16
نویسنده : مامانی
979 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم...

ما فردا از اینجا میریم خونه ی جدیدمون.روزهای تلخ و بیشتر شیرینی اینجا داشتیم.تولد سه سالگی شازده پسرمون اینجا برگذار شد و کلی ماجراها و اتفاقات خوب و بد از سر گذروندیم.حالا خودمون خونه دار شدیم.خونمونو خیلی دوست دارم.تا حالا همش توی خونه هایی با حال و اتاقهای بزرگ و ویلایی بودیم.اما خونه ی خودمون طبقه ی دوم آپارتمانه.یه کم نگران بردیا جونمم.چون اونجا یه کم کوچیکه و این مرد شمالی ما در فضاهای تنگ و کوچیک دووم نمیاره....امروز از صبح رفتیم اونجارو تمیز کردیم.طفلی بردیا هم همش همراهمون بود و تا تونست شیرین زبونی و البته خرابکاری کرد....من نهار درست کرده بودم ولی چون کارمون خیلی طول کشید بابایی به سفارش آقا بردیا برامون " همبرگر خرچنگی " گرفت و با پس زمینه "داره میباره بارونو تو نیستی...چقد حس بدیه حس تنهایی...دارم میشکنم آسونو تو نیستی" کار کردیم و غذا خوردیمو....

اونجا تلفن نداریم.تا خط تلفن بگیریم و نتمون وصل بشه یه کم طول میکشه.دلم برای همتون تنگ میشه.مواظب خودتون و فرشته های قشنگتون باشین...یه نکته مهم: از اونجا که جونم به وبلاگ بردیا و اینترنت بسته اس حتما زود زود برمیگردم.فراموشم نکنیدا...

اینم چند تا کس از فرشته من :

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

اینم یه نما از آشپزخونمون واسه اونایی که خیلی دوست دارن ببینن!!!!!!

بردیا

چند روز پیش خیلی داغون بودم.روحیه ام خراب و نابود بود...ولی یکی پیام داد : عزیز دلم ؛ مهربونم چرا نابود بشی.من هنوز نمردم......این جمله اش به من زندگی داد....

ماه دلارام من....به چه زبانی بگویم....من با دوستت دارم های تو زنده ام...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

مامان کارن
9 اسفند 92 12:53
به به منزل نو مبارک ایشالا که بهترین روزها رو توش داشته باشین
مامان اراز
9 اسفند 92 16:37
خیلی خوشحال شدم.مامان بردیای گل ایشالله روزای بهترتری در انتظارتون باشه.دعا کن منم زود برم خونه ی خودم
parham,مامانش
9 اسفند 92 23:09
مباركككككككككككك باشه عسيسممممممممممم اميدوارم روزاي خوبي رو دراين خونه جديد پيش رو داشته باشين
زهره مامان عرفان خان
10 اسفند 92 1:28
سلام عزیزم... خونه نو مبارک ایشاله فقط براتون شادی و تندرستی باشه توی این خونه... گلم نگران نباش... زودی به جای جدیدتون عادت می کنید...راحت شدی عوضش خونه تکانی عید نداری!!!
مامان نازنین جون
10 اسفند 92 9:35
عزیزم خانه ی نو مبارک ...انشاا... که به سلامتی وخوشی برین خونه ی خودتون خوشحالم از اینکه صاحبخونه شدی ورفتی خونه ی خودت خواهرخبر میدادی میومدیم کمکت عزیزززززززززززززززززم!!!!!!!!!!!
عمه عاطفه جوووووووون
10 اسفند 92 20:57
سلام خانمی.واسه خونه دار شدن همه دعا کن... راستی آشپزخونتون خیلی قشنگه.
مامان آراد(خاطره)
10 اسفند 92 23:21
سلام...منزل جدید مبارک...ایشالا به سلامتی استفادش کنین.. راستی لینکتون کردیم
مامان امــــیرعلی (پسرکــــــ شیطـــون)
11 اسفند 92 11:02
مبارک باشه ایشالا به سلامتی خانمی ... خیلی نازه آشپزخونه تون ...
رضوان مامان رادین
11 اسفند 92 11:05
خونه جدید مباااارک..انشاا... که همیشه خاطرات شیرین تو این خونه داشته باشید...زود برگردید ...دلمون واستون تنگ میشه
مامان ایمان جون
11 اسفند 92 19:24
به سلامتی مبارک باشه عزیزم رنگ کابینتها که خیلی قشنگه , شبیه خونه ی جدید ماست که البته رفت دست مستاجر ایشالا به خوشی توش بشینی خواهر جان
مامانی درسا
12 اسفند 92 2:31
خونه ی جدید مبارک دوستم انشاالله توی خونه جدید روزای خوب و زیبا رو تجربه کنید ..... منتظرتون میمونیم عزیزم
بانو
12 اسفند 92 14:30
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir
بابای امیر
12 اسفند 92 22:45
با سلام و احترام نمی دونم خونه خودتونه یا اجاره نشیند ولی هر جا می روید به شادی باشید و در کنار بردیا جون آرامش مهمون خونتون باشه خونه جدید هم مبارک بردیا جونم باید به خونه های قلکی عادت کنه الان خونه ها 70 80 متره زمان اونا به 20 30 متر میرسه همواره پایدار باشید
مامان سپهر
13 اسفند 92 9:19
به سلامتي عزيزم،مبارك خونه جديدتون،اميدوارم كه اينجاهمش خبرا و خاطرات خوب باشه...
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 اسفند 92 12:42
مبارکه مامان ایشالاه به سلامتی و خوشی
مامان حنانه زهرا
13 اسفند 92 14:42
خونه ی جدید مبارک باشه عزیزم.ایشالله همیشه سلامت باشید وغم نبینی گلم. اینام برا بردیای خوشگلم
مامان مانی
13 اسفند 92 14:52
سلام خانمی خونه نو مبارک امیدوارم همیشه توش با شادی زندگی کنین و روزهای پر از شادی رو داشته باشین خیلی خوشحال شدم خونه دار شدین گلم پسری هم پس کلی بهت کمک کرده خسته نباشه و خسته نباشین راستی پیشاپیش سال نوتون هم مباررررررررررررررررررررررک
مامان تارا و باربد
16 اسفند 92 17:24
سلام عزیزم خوبی خونه مبارک ایشالا به سلامتی و دل خوش لحظه های زندگیتون به شیرینی عسل مراقب خودتون باشید
مامان حنانه زهرا
18 اسفند 92 12:03
خصوصی گلم
ماماني كسرا
19 اسفند 92 10:09
به به خونه نو مبارك ماشالله ، انشالله هميشه خوب و خوش باشيد و خونتون پر باشه از صداي خنده هاي بردیا عزيز
ماماني كسرا
19 اسفند 92 10:10
ببخشيد برديا رو نوشتم ايليا اصلاحش كنيد لطفا
آیلین
19 اسفند 92 16:54
دوست خوبم وبلاگ قشنگی داری دوست داشتی به وبلاگ من هم سر بزن
مامان عرفان
20 اسفند 92 8:40
عزيزم خانه جديدتون خيلي خيلي مبارك باشه
نگار
20 اسفند 92 8:44
خيلي دوستتون داريم
نگار(مامان عرفان)
20 اسفند 92 8:45
ايشالا به زودي نت را برقرار ميكنيد
مامان سجادجون
21 اسفند 92 22:10
آینده ای بس روشن وزیبا براتون آرزومندم خوش باشیددر منزل جدید وشیکتان /در آن سرا که دلها خوش باشد /به نغمه سرای هر بلبل باشد/
مامانی
پاسخ
فرزانه مامان آرین مهر
22 اسفند 92 6:26
سلام پس کجایید
مامان نيايش
24 اسفند 92 7:31
خونه ی جدید مبارک باشه عزیزم.ایشالله همیشه شاد باشید
الهام مامان علیرضا
24 اسفند 92 12:50
خونۀ جدید مبارک عزیزم ایشالا به زودی بتونید یه خونۀ ویلایی برای این مرد شمالی بخرید
ماماني كسرا
25 اسفند 92 10:43
راهتون دوره يا ادرس نداريد كه به ما سر نميزنيد سلام خانم خانما پيشاپيش سال نوتون مبارك سالي سرشار ازسلامتي، عشق، دلخوشي و موفقيت و بركت و اتفاقات خوب و..... خلاصه هر چي خوبي و خوشي واستون ارزو ميكنم ممنونم ميشم لحظه تحويل سال واسه ما هم دعا كني
مامان بردیا
25 اسفند 92 14:34
منزل نو مبارک بسلامتی اامیدوارم روزهای خوبی رو پیش رو داشته باشین در کنار هم 3تایی سال خوبی برات ارزو میکنم
مامان ایدین
26 اسفند 92 0:37
مبارک باشه خیلی خوشکله سال نو رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم باارزوی موفقیت
رومینا آبجی آرمان
27 اسفند 92 13:26
مبارکهههههههههههههه. ایشااله به سلامتی. فقط خاله جون زود بیا دلم برای بردیا جون تنگ میشه
الهام مامان امیرعلی جیگر
28 اسفند 92 14:20
سلام عزیزه دلم. سال نوتون مبارک باشه گلم وب امیرعلی باکلی مطلب و عکس جدید آپه/ یه سر بزن و کوچولومو خوشحال کن. نظرهم فراموش نشه
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 اسفند 92 16:21
زلال ترین شبنم شادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم نه برای امروزت بلکه برای فردای هر روزت. پیشاپیش عیدشما مبارک
مامان سونیا
28 اسفند 92 16:36
این عید پر از عطر دل انگیز خـــداست سرشار ترین آینه ی خــــاطره هاست نوروز خوشت همیشه رنگین با عـشق آراسـته با دلی که همراه خـــــداست پيشاپيش عيدتون مبارك باشه
علامه کوچولو
29 اسفند 92 15:23
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
فهیمه
1 فروردین 93 13:10
مبارک باشه هم منزل جدید و هم سال جدید
مامان حسام كوچولو
4 فروردین 93 1:11
خوش به حالتون دعا كنيد ما هم زودي خونه بخريم. فكر مي كنم كه خيلي حال بده ادم شب سرشو تو خونه خودش زمين بزاره. مباركه انشالله كه هميشه خوش باشيد
مامان حسام كوچولو
4 فروردین 93 1:11
دلت آبى تر از دریا عزیزم / به کامت گردش دنیا عزیزم الهى همیشه چون گل بخندى / بهارانت خوش و زیبا عزیزم سال نو مبارک
مامان بردیا
4 فروردین 93 23:20
سال نو مبارک عزیزم امیدوارم روزهای خوبی پیشرو داشته باشین شادیهاتون پایدار وروز روزگار خوش
بابای امیر
5 فروردین 93 13:31
با سلام و احترام و عرض تبریک سال نو خدمت بردیا جون و خانواده محترم فعلا که می دونم نت ندارید و سال نویی در خونه نو به سر می برید ولی اگه آن شدید سری به ما بزنید خوشحال می شیم همواره پایدار باشید
سارا مامان محمدرضا
14 فروردین 93 11:09
عزیزم خونه ی نو مبارررررک. ایشالله به سلامتی. اتفاقا ما هم وقتی کابینتای آشپزخونمون تکمیل شد میخوایم اسباب کشی کنیم بریم خونه خودمون. احتمالا یکی دو هفته دیگه. آشپزخونتونم تقریبا مثه مال ماس. مبارکتون باشه. شما کی میرید توش ایشالله؟
جانم مادر
19 فروردین 93 2:43
مبارک باشه هم خونه نو و هم سال نو... ان شاالله همیشه به خوشی