عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

همه چی آرومه...

1392/12/29 13:42
نویسنده : مامانی
831 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شازده کوچولوی خودم

سلام به دوستای گلم

خیلی حرف واسه گفتن دارم اما فعلا وقت ندارم.امشب سال تحویل میشه.بردیا کمی سرماخورده است واعصابم بهم ریخته.ما الان شمالیم.سرعت اینترنت خیلی پایینه و ادم انگیزه اشو از دست میده.امیدوارم سال جدید واسه همه سالی پراز شادی سلامتی و موفقیت باشه.....چندتا عکس میذارم و توضیحات مفصل درباره ی این روزها رو میذارم واسه بعد

این یه جشن کوچولوی سه تایی

 

بردیا

 بردیا

 بردیا

 

اینم چهارشنبه سوری و آتیش بازی

 بردیا

 بردیا

بردیا 

اینم پسمل من و پیییییییییییشمکش

 بردیا

این هم چندتا عکس خوشگل که خودم زیر بارون انداختم تقدیم به تو بهترین خودم

 

 بردیا

 بردیا

 بردیا

 بردیا

 بردیا

بردیا

عطر نرگس...رقص باد...خلوت گرم پرستوهای شاد...همه تقدیم تو باد....

بهارتون مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان حسام كوچولو
5 فروردین 93 14:44
*** سال یک هزار و سیصد و نود و سه مبارکــــ باد *** این عید پر از عطر دل انگیز خـــداست سرشار ترین آینه ی خــــاطره هاست نوروز خوشت همیشه رنگین با عـشق آراسـته با دلی که همراه خـــــداست.
مامانی درسا
7 فروردین 93 2:39
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهار لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نو مبارک باز کن پنجره را که بهاران آمد که شکفته گل سرخ به گلستان آمد سال نو مبارک
محمد جهرمي
7 فروردین 93 8:23
آرزو مي كنم در كنار سربلندي وطن سلامتي شادكامي و آرامش خاطر ارمغان سال نو براي همه دوستانم باشد نوروزتان پيروز
عمه عاطفه جوووووووون
7 فروردین 93 16:09
سلام عمه جوون.سال نو مبارکت باشه.ما و از همه بیشتر مادرجون خیلی دوست داشتیم بعد از چند سال ،امسال لحظه تحویل سال پیشمون می بودین. هر جا هستین بهتون خوش بگذره...
مامانی
پاسخ
ممنون عمه جون؛امیدوارم شماهم سال بسیارخوبی داشته باشین ونی نی کوچولوتون به سلامتی دنیابیاد؛ماهم خیلی دوست داریم لحظه تحویل سال اونجاباشیم اماچون خداروشکردوروبرمادرجون شلوغ بود وماهم تماعیدهاومراسم رو اونجاییم سال تحویل میایم پیش مامان جون که خیلی دلتنگترن؛فداتون بشم؛هرجاباشیم یادتون هستیم
مامان بردیا قلقلی فلفلی
8 فروردین 93 2:11
سلام.. عیدت مبارک .. ایشالا سال خوبی داشته باشین
مامانی درسا
9 فروردین 93 2:21
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
مبینا
10 فروردین 93 18:11
بهار آغاز بهانه ای برای زیستن. آغاز این بهانه بر شما مبارک/ سلام عزیزم عیدتون مبارک.سالی سرشار از سعادت سلامت و شادی داشته باشید.
مامان کارن
11 فروردین 93 9:44
سال نو مبارک
مامان تارا و باربد
11 فروردین 93 14:49
سلام دوستم سال نو مبارک همه لحظه هاتون سبز و بهاری شادکامی و سلامتی برایتان آرزو دارم
پگاه مامان آرتین
13 فروردین 93 23:32
عزیزم عیدتون مبارک ولبتون خندون ودلتون شاد. عکسا خیلی عالی بودوزیبا
فهیمه
14 فروردین 93 1:45
سال نوتون مبارک شکوفه ها هم خوشگل بودن
سارا مامان محمدرضا
14 فروردین 93 11:11
عیدتون مبارک باشه عزیزم. ایشالله سال خیلی خوب و پربرکتی داشته باشید. خصوصی
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 فروردین 93 17:21
وای چه عکسای قشنگی مامان اینجا که اومدم انگار روزهای اول بهار دوباره تکرار شد همیشه سالم باشید و سلامت
مامان عرفان
16 فروردین 93 8:52
سلام عزيزم . سال نو مبارك . ببخش با گوشيم ميومدم نت و نميتونستم برات نظر بدم .
مامان عرفان
16 فروردین 93 8:58
چه عكس هاي قشنگي . به به
ارغوان
18 فروردین 93 12:22
فرزانه مامان آرین مهر
18 فروردین 93 17:46
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. سال نو مبارک آرین مهر و مامان فرزانه
فرزانه مامان آرین مهر
20 فروردین 93 10:01
سلام خوبید سرماخوردگی بردیا جون بهتر شد منتظرتونیم
رضوان مامان رادین
20 فروردین 93 23:13
چه عکسهایی...عیدت مبارک خاله جون...منتظر پست جدیدتون هستیم
مامان مانی
21 فروردین 93 15:39
سال نوتون مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک عزیزم ببوس از لپ شازده پسر
مامان آریان جون
22 فروردین 93 0:45
سلام عید شما مبارک.امیدوارم سال خوبی داشته باشین بردیای نازنینم رو ببوس
فهیمه
24 فروردین 93 21:44
پس کجاید شماااااااااا
مامان ایدین
25 فروردین 93 10:07
عجب عکسای خوشکلی گرفتی مامانی دستت درد نکنه
آیسان مامان ماهان
26 فروردین 93 13:24
آیسان مامان ماهان
26 فروردین 93 13:24
عععععععععععععع من چرا بعضی عکسها رو ندیده بودم
آیسان مامان ماهان
26 فروردین 93 13:25
اصلا کامنتهای من کوشن عایااااااااااااااااا؟؟؟؟
آیسان مامان ماهان
26 فروردین 93 13:25
بردیا جونی مطمئنم سال نو رو بهت تبریک گفتم ...اما بازم تبریک گلممممممممممممم
آیسان مامان ماهان
26 فروردین 93 13:25
کیک و پشمکم نوش جووووووووووووووووووووونت
آیسان مامان ماهان
27 فروردین 93 11:10
به به به ه ه ه ه بازم روز زن و روز مااااااااااااادر میرســــــــــــــــــــه بوی کادو و طلااااااااااااااا میرســـــــــــــــــــــــــــه . . .واسه ادامش بدو بیا تو پست جدیـــــــــــــــــــــــــد
مامان بردیا شیطون
31 فروردین 93 19:39
خیلی عکسای قشنگی بود.... ماشالا به این شاخ شمشاد..... سال نو مبارک باشه