عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

بدون عنوان

1393/9/5 18:40
نویسنده : مامانی
397 بازدید
اشتراک گذاری

زیباترین گل هستی
دلیل بودنم سلام.خیلی وقته که چیزی برات ننوشتم و دلیلشم فقط نت داغونه ایرانسله که به زور یه صفحه باز میکنه و ساتها باید بشینی تا یه عکس آپلود بشه...
جونم واست بگه:تو این مدت اتفاقای زیادی افتاده.شما خیلی خیلی آقا شدی .خیلی مهربون و حرف گوش کن.من وقتی با بچه های دور و برمون مقایسه ات میکنم واقعا امیدوارم وسپاس گذار.
روز و شبت با بازی وکارتون و یادگیری میگذره.وقتی چیزی بهت یاد میدیم با تمام وجود یاد میگیری.مثل ساعت خوندن.بابایی بهت سات خوندن رو یاد داده و تو خیلی فوق العاده یاد گرفتی.حالا دیگه همیشه از تو میپرسیم ساعت چنده و از درست گفتنت سرشار از شادی و ذوق میشیم.خدارو شکر که اونقدر باهوش هستی که نگران آینده ات نباشم.ساعت رو بچه های سوم ابتدایی یاد میگیرن و تو در چهارسالگی خیلی راحت یاد گرفتی.خودتم از بلد بودن سات خیلی کیف میکنی.سه تا کتاب کار پیش دبستانی هم برات گرفتم که عاشق ریاضیش شدی و فارسی رو اصلا دوست نداری.علوم هم مورد توجهته.بیشتر از اینکه نقاشی بکشی دوست داری کاردستی درست کنی و فوری دور چیزی که کشیدی مبری.با قیچی هم خیلی خوب کار میکنی.شیرینکم تو اسباب بازیهاتو خیلی خوب نگه نمی داری و تقریبا تمام اسباب بازیهات شکسته و ناقصن.همیشه هم وقتی بازی میکنی تمام وسایلتو تو اتاقت پخش میکنی و موقع جمع کردن شروع میکنی به ناله که:من چه جوری جمع کنم. کاشکی یکی کمکم کنه و ... همیشه سر این موضوع با بابایی دعوات میشه.
این چند وقته همگی سرمون شلوغ بود. تعطیلی عاشورا و تاسوعا عمه عاطفه و امیرعلی مهمونمون بودن. بعد از عاشورا یه برف حسابی هم بارید و همه جا رو سفید کرد.تو سر از پا نمیشناختی ازم میپرسیدی مگه برف زمستون نمیاد؟ گفتم : آره.گفتی مگه الان پاییز نیست؟؟؟....پس خدا چون منو خیلی دوست داره الان برف فرستاده.آخه خیلی منتظر برف بودی.بابایی هم یه عالم برف آورد خونه و با هم آدم برفی درست کردین.البته با نظارت مستقیم امیرعلی جون.
هفته ی بعد از عاشورا هم یه روز,سه شنبه که از مدرسه رسیدم خونهشما توی راه پله اومدی استقبالم و تند تند میگفتی: مامان جون باباجون نیومدنا....نیومدن ببین...من تعجب کردم.وقتی اومدیم توی خونه دیدم بابایی هم داره میخنده.فهمیدم یه خبریه .رفتم اتاق تو و دیدم مامان و بابام اونجان.نمی دونی چه حالی داشتم.نزدیک بود از ذوق پس بیفتم.خیلی خوب بود.بیخبر اومدن و ده روز پیش ما موندن که این ده روز شد استراحت مطلق من.با خیال راحت میرفتم مدرسه وتو هم حسابی سرت گرم بود.صبح ها با باباجون میرفتی پارک و فریمان گردی و عصرها هم مامانجون برا کتاب میخوندن...
عاشق بن تن شدی.شده همه کست.تا یه کاری ازت میخوایم میزنی رو مچت و به اصطلاح تبدیل به موجودات بن تن میشی: موجود سرعتی..موجود عظیم الجثه و....یه دستبند بن تن دیده بودی که بابایی گفتن اگه پنجاه تا ستاره بگیری برات میخرمش وجنابعالی ظرف چهار روز پنجاه ستاره گرفتی وصاحبش شدی.
معاینه چشم هم بردمت که شکر خدا سالم سالم بودی
علیرضا هم که همدم روز و شبته.همیشه هست و با هم شام  و نهار میخورین و خیلی دوستین....

عشق همیشگی من.بودنت کنارمن بزرگترین نعمته..

خدایا به خاطر بردیا شکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

حالا عکس:

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

این چکمه رو چون خیلی دوست دارم عکسشو میذارم یادگاری بمونه

بردیا

این عکس خوشمزه ترین کره دنیاست.چون پسرم خودش بون اینکه ما بگیم رفته خریده

بردیا

بردیا

فعلا بسه...فدای تو بشم هستی من.دوستت دارم عاشقانه...

 

پسندها (6)

نظرات (15)

بانو
6 آذر 93 12:10
سلام برای بچه ها قانون، قانون است! www.banoo.ir/post/1299 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
عمه عاطفه جوووووووون
9 آذر 93 10:30
چه عکسهای متنوعی!!! ایشالله همیشه خوش باشی عمه جون راستی ساعتت مبارک باشه...
بانو
10 آذر 93 10:26
سلام مادران معتاد اینترنتی www.banoo.ir/post/1281 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
فاط
11 آذر 93 12:09
بردیا خاله تو معرکه ای دوستت دارم دلتنگتم میبوسمت شیرین من
فاطی خاله
11 آذر 93 12:09
اخمتو بخووووووووووووووووووووووووووووووررررررررررررررررررررررررممممممممممممممممممممم
فاطی خاله
11 آذر 93 12:10
با این لباسا میخورمت واستا ببین
فاطی خاله
11 آذر 93 12:10
دلم میخاد هزارتا بوست کنم پیشی من
وانيا واثق
15 آذر 93 8:53
سلام از وبلاگ زيباي شما بازديد كردم و با اجازه شما رو لينك كردم ، اگه شما هم مايل باشيد وبلاگ منو لينك كنيد مرسي
فاطی خاله
15 آذر 93 11:24
رعنا گونی مو دلیرم رعنای اشکور باج بگیرم رعنای رعنا تو که دونی مو گالشم رعنای از گالشی جی دس نکشم رعنای مختار خانکه سرگالشم رعنای سالی صد من روغن کشم رعنای جان من بگو مرگ من بگو رعنای پارسال بیچاره تره چی ببو رعنای رعنای می شِی رعنا، سیاه کیشمیشه رعنا رعنا تی تومان گِله کِشه ،رعنا تی غصه آخر مَره کوشه ،رعنا دیل دَوَستی کُردآجانه،رعنا حنا بَنَی تی دَستانه،رعنا جان من بگو مرگ من بگو رعنای پارسال بیچاره تره چی ببو رعنای رعنای می شِی رعنا، سیاه کیشمیشه رعنا آخه پارسال بوشوی امسال نِمَی ،رعنا تی بوشو راه واش دَر بِمَی، رعنا تی لِنگانِ خاش در بِمَی ،رعنا جان من بگو مرگ من بگو رعنای پارسال بیچاره تره چی ببو رعنای رعنای می شِی رعنا، سیاه کیشمیشه رعنا رای اسپیلی سر به جیرای رعنای قزاق بمای دست به تیرای رعنای بزا آقا جونه چیپیرای رعنای کورد آق جونی ایمشو میرای رعنای اونی هفتمه کی بگیرای رعنای جان من بگو مرگ من بگو رعنای پارسال بیچاره تره چی ببو رعنای رعنای می شِی رعنا، سیاه کیشمیشه رعنا رعنای بوشو تا لنگرود رعنای خیاط بِدِی هیشکی نُدوت ،رعنای خیاط وَچَی تَر کُت بُدوت ،رعنا جان من بگو مرگ من بگو رعنای پارسال بیچاره تره چی ببو رعنای رعنای می شِی رعنا، سیاه کیشمیشه رعنا ایمساله سال بارونای رعنای نامرد چقد فراوونای رعنای ایمساله ساله شیطونای رعنای آدم کوشی چی آسونای رعنای جان من بگو مرگ من بگو رعنای پارسال بیچاره تره چی ببو رعنای رعنا ی می شِی رعنا، سیاه کیشمیشه رعنا گلونده رو اوخون درای رعنای """"""""""""گوراب زرمخ اوخان درای رعنای""""""""" جنگل هنی شیرون درای رعنای مرداکونه ژیبیر درای رعنای جان من بگو مرگ من بگو رعنای پارسال بیچاره تره چی ببو رعنای رعنای می شِی رعنای سیاه کیشمیشه رعنا
بانو
16 آذر 93 10:36
سلام مجموعه های آموزشی کودکان؛ فرصت یا تهدید www.banoo.ir/post/1358 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
زینب فتوحی
23 آذر 93 11:10
سلام خوبی خانومی بردیا جون خوبه خوش میگذره عزیزم من چند ماهی میشه وب نمیام راستش وقتش نیست ولی به یادتون هستم و دوستون دارم بردیا جون رو ببوس امیدوارم هر جا هستی روز های خوشی و پر از سلامتی داشته باشین
هنرمند
15 دی 93 15:57
سلام خداقـــــــــــــــــوت ////////////////////// فرارسيدن هفته وحدت و ولادت نبي اكرم حضرت محمد مصطفي و قرآن ناطق حضرت امام جعفر صادق بر شيفتگان حضرتشان و شما استاد ارجمندم تبريك و تهنيت باد
تاپ پسرانه
9 اسفند 93 16:18
برایه خرید تاپ هایه خوشگل پسرانه از فروشگاه ما دید نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
مامان الهام
20 اسفند 93 18:21
فرارسیدن ماه خرید هول هولکی بدو بدوهای الکی بشور و بسابهای بیخودکی شستو شوهای زیادکی برتمام بزرگ بانوان ایرانی دست تنها مبارک ....
وکیل خانواده
19 مرداد 94 10:57
سلام وبتون عالیه به ما هم سربزنید ممنون http://www.gorohevokalayeiran.ir/