عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

تولد مامان

1391/12/9 16:53
نویسنده : مامانی
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

فدات بشم ماه من.الان دو هفته است که خاله حاتی اینجاست و خوش به حال شماست چون هم مهد نمیری وبه قول خودت تعطیلی( بمیرم برات که از همین سن همش نگران تعطیلیی) و هم کلی از صبح تا شب باهات بازی میکنه.

دیروز تولد مامان بود و بابایی برام یه کیک خوشکل گرفته بودني ني شكلك ویه کادو از طرف خودش و یکی هم از طرف شما.کلی ذوق کردم مامانی.اینم عکس کیک.که قبل از اینکه ما تولد رو شروع کنیم شما اینجوریش کردی.ای شککککککمو

کیک مامانو خوردی؟؟؟؟؟؟؟

یه لاو خوشگل روش بود که همشو خوردی.....نوش جونت هستی من....کلی واسه من رقصیدی و تولدت مبارک خوندی

پسسسسری ...فکر کنم عاشق شدی.آخه این شعرو از حاتی یاد گرفتی و یه جوری چشاتو تنگ میکنی وبا خودت زمزمه میکنی که هر کس ببیندت همین فکرو میکنه:

تو رو آرزو نکردم..........این یعنی نهااَت درد

خیلی چیزای تو دُنآ.....که نمیشه آرزو کرد...................................

اینم شعری که واسه مامانی میخونی:

پسر شیر ژیانه.......مواظبه مامانه......................

خاله حاتی هم حسودیش شده و این شعرو واست ساخته:

پسر شیر کاله اس....مواظبه خاله اس................

اینم شعری که دیشب فقط یه باربرات خوندم وحفظ شدی.خودمم خیلی خوشم میاد:

گربه هه سرما خورده....قرص و دوا نخورده....اتل متل نخودچی....سرفه و هاپچی هاپچی....ببین چه لاغر شده....قده کبوتر شده....تا موش موشی هلش داد....از روی پله افتاد...

I love you Scraps

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان امیرعلی
9 بهمن 91 23:28
تولدتون مبارک انشالله همیشه شادباشید
مامان مهدیار
10 بهمن 91 15:52
سلام مامانی عیدشما و شاپرک کوچولومون مبارک باشه تولدتون هم مبارک باشه بردیا جون کیک نوش جونت باشه عزیز دل خاله مامانی عکسای تفلد مهدیارو گذاشتم خوشحال میشم تشریف بیارید [بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
مامان مهدیار
10 بهمن 91 16:42
مامانی ممنون که اومدی پیشمون بوس برای بدیا جون
زهره مامان آریان
11 بهمن 91 0:05
تولدت مبارک مامانی.بهترینها رو براتون آرزو می کنم.امیدوارم همیشه خوش باشید
مامان کوثری
11 بهمن 91 8:39
سلام ممنونم از انتخابت عزیزم امروز آماده اش میکنم تا عصر بهت خبر میدم
مامان کوثری
11 بهمن 91 9:37
سلام گلم میتونید برید وبم تقویم هاتون رو آماده کردم گذاشتم ببینید اوکی رو بدین اگر مشکلی نداشت خبرم بدین
رها
11 بهمن 91 17:14
سلام عزیزم . دقیقا بگین چه قالبی می خواین ؟ چه رنگی ؟ عکس های بردیا جون که دوست دارین تو قالبتون کار بشه هم برام بفرستین .
مامان کوثری
11 بهمن 91 19:03
باشه گلم منتظرم راستی حساب سیبا ندارم ولی اون شماره کارته می تونید راحت کارت به کارت کنید
مامان کوثری
12 بهمن 91 15:51
سلام گلم طراحی تم پوه 20 هزار تومن پک کامل هست و قیمت چاپ بستگی به تعداد چیزایی که میخواین چاپ بشه داره یعنی از هر چیزی چند تا بخواین مثلا کارت تولد چند دونه و غیره این آدرس کامل تم هست http://temparti.blogfa.com/post/2 برید باقی چیز ها رو هم ببینید
مامان کوثری
12 بهمن 91 15:56
عزیزم کلا طراحی تم 20 هزار تومن هست
زهره مامان آریان
12 بهمن 91 23:57
مامان روژینا
13 بهمن 91 9:38
الهی همیشه بری گردش و همینطوری بهت خوش بگذره عشق خالهههههههههههه عکسات خیلی قشنگ بود خوشگلم
مامان روژینا
13 بهمن 91 9:41
ااااااااااااا نظر پست قبلی و اشتباه اینجا گذاشتم ولی اشگال نداره اینم برای این پست : تووووووووووووووووولددددددت مبااااااااااارک مامانی دست دست دست دستایشاا... صدو بیست ساله بشی قربون بردیام بشم که شکل کیک و به سلیقه خودش تغییر داده خاله هم خیلی باحاله چه شعری بهش یاد داده به این می گن خالهههههههههههه تعطیلی بهت خوش بگذره عزیزم
مامان بردیا
13 بهمن 91 12:41
تولدت مبارک عزیزم 120ساله شی کنار خانواده مهربونت وپسر شیرینت این شعر خوندنش رو قربون کلی ببوسش
مامان حسام کوچولو
16 بهمن 91 2:23
تولدت مبارک ممنون که به ما سر زدید. ای پسر شیطون خاله ت اومده که تو رو تعطیل کرده
متین مامان مانی
16 بهمن 91 13:36
سلام خدا حفظش کنه همراه خانواده عزیزم
فهیمه مامان سینا
16 بهمن 91 15:36
تولدتون مبارک عجب شعر قشنگی ...منم یاد داشت کردم تا برای سینا بخونم ...
مادام
25 بهمن 91 19:30
عزیزم آماده شد............خسته نباشم واقعا
مامان علی مرتضی
28 بهمن 91 15:41
سلام مامان بردیای عزیز خوبین؟چ قالب قشنگی و آفرین به پسره باهوش خاله که اینقدر زود شعر رو حفظ میکنه. خدا از چشم بد دورت کنه راستی ما اومدیم وآپیدیم
ابجی (آرمان)
6 اسفند 91 20:12
خاله جون تولدت مبارک
فاطى
17 اسفند 91 14:04
آى قربون پسر خوشگل برم با اون كيك خوردنش، خاله چقدر دلم مى خواست ببينمت، بوست بدم، عزيزم، جانم با اون چشاى گنده ات. خداى من!