عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

بردیا میگه....

1391/12/22 21:00
نویسنده : مامانی
411 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من

            بردیای من...

هر وقت چیزی به نظرت خوب و جالب می آد میگی:چه جالب چه خندون!

روزی هزار بار به من و بابایی میگی:خیلی بدی،خیلی بدی!

عمو پورنگ به من گفته عکستو برام بفرست.کدوم عکسم قشنگتره؟؟؟

من قربون عمو پورنگ میرم!!

زهرا جون (مربیت)به من گفته بردی! بیا دعواش کن.

ماهی آدمو نک میزنه؟پس چرا همش دهنشو باز و بسته میکنه؟؟

چرا مادر جون رو دستش مار داره؟؟؟(اشاره به رگهای دست مادرجون)

غول چه جوری رفته تو قصه؟میتونه بیاد بیرون؟

مامانی منو مثل وقتی نی نی بودم بغل کن.منو بوس کن. منو بو کن!

من بزرگم منو ببر مدرسه.مهد جای من نیست!

کفش راحتیمو از جا کفشی در آوردم.میخندی و میگی :اینا کفش مادر جونه!!یه خانم دیدی که رانندگی میکرد.با تعجب میگی: مگه خانما رانندگی میکنن؟؟

به من میگی: برو تو منوی استارت.بعدش درایو E.عکسای منو ببین!

یه جایی بین مبل وبخاری هست که خیلی دنجه.وقتی میری اونجا میشینی می دونم که قهری.دیروز رفتی نشستی اونجا.میگم مامانی با کی قهری ؟ میگی : با عمو پورنگ.چرا؟چون به من میگه تو!

واقعا همینقدر حساسی.عمه عاطفه یه بار چند ماه پیش بهت گفته خنک.هنوز یادت میاد ناراحت میشی.البته تو اصلاکینه ای نیستی.تا یه ذره گردنمو کج کنم خودت بدو بدو میای آشتی.

رفتیم خرید .بابایی بهت میگه اینجا نوشته زنانه،اینجا نوشته بچه گانه.شما سریع میگی: پس کو باباگانه؟

اینم اصطلاحات و عباراتی که زیاد به کار میبری:

به نظر منحتما.فقط.دوبارهشاید.یادم رفتهخیلی زیاد.یه کم زیادمنظورم اینه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ابجی (آرمان)
22 اسفند 91 13:00
آفرین به بردیا جون که این قدر قشنگ حرف می زنه
مامان ایمان جون
22 اسفند 91 13:13
عزیزم تو چقدر شیرین زبونی.
دلم برات تنگیده.مامانی داره روزای انتظار تموم میشه به سلامتی کی راهی میشی؟


ممنون.آخر هفته
فاطی
22 اسفند 91 13:45
عاششششششششششششقتم
فاطی
22 اسفند 91 13:45
ناهید جوونی
22 اسفند 91 13:46
فدای شیرین زبونم بشم
دوست
22 اسفند 91 13:46
دوسسسسسسسسسسستت دارم بردیا
گل
22 اسفند 91 22:01
سلام.....حالا یه کارایی میکنیم دیگه البته فعلا غیرفعاله
رضا یوسفی
23 اسفند 91 10:49
سلام.خسته نباشید؛ آقا بردیا عجب وبلاگ توپی داره ...درست مثل خودشه .کاظم آقا چطورن؟انشاءالله اگه تعطیلات میرین شمال خوش بگذره.مریم هم سلام می رسونه.


سلام عمو جون.ممنون از لطف شما.خییییییلی خوشحال شدیم که
به ما سر زدین.من بامریم جوون شوخی کردم.بهش خیلی سلام برسونین.بازم پیش مابیاین.شمال هم اگه بیاین خیلی خوشحال میشیم..
مامان روژِینا
24 اسفند 91 0:12
وااااااااااااااااااااااااای چه پست با حالی بود کلی از دست این پسمله خندیدم خیلی شیرینههههههههههههه مخصوصا وقتی عمو پورنگ بهش گفته تو مامانی حتما یه اسفند برای عشق من بریز بووووووووووووووووووووووس
فاطی خاله
25 اردیبهشت 92 10:12
سلام خاله جونی الان از سر امتحان اومدم عاااااااااااااااااااااااااااااااااچقتم خاله دلم واست تنگه