عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

آخرین پست 91

1391/12/24 10:42
نویسنده : مامانی
422 بازدید
اشتراک گذاری

بردیایی من...

بلاخره انتظار به پایان رسید.زمستون تموم شد و بهار از راه رسید.من و بابایی سه روز آخر سال رو مرخصی گرفتیم و جمعه راهی بهشت من , یعنی گیلان میشیم.دلم داره پر میکشه.تو هم خیلی مشتاق و هیجان زده ای.

اما اخبار هفته ای که گذشت:

متاسفانه شما این هفته به شدت مریض شدی.تب شدید.مامانی , الهی فدات بشم.تمتم گوشت تنت آب شد.دو بار بردمت دکتر.گفتن سینوسات عفونی شده.چرک خشک کن قوی دادن.امروز یه کم بهتر شدی.سه شب تمام از ترس اینکه تبت بالا نره, نخوابیدم.شیفت صبح هم بودم.توی مدرسه همه سعیمو  میکردم که حواسم به تو پرت نشه ولی مگه میشد.دو روز مرخصی گرفتم ولی بازم دلم برات کباب بود.مامانی,حاضرم بمیرم ولی تو رو مریض نبینم.خدا رو شکر که حالا بهتری.

امروز رفتم آرایشگاه خودمو خوشگل کردم.موهامو رنگ کردم.آرایشگر به این خوبی من ندیده بودم.خیلی با انصاف بود.میگفت برام فقط رضایت خدا مهمه..واقعا تو این دوره زمونه بعیده...

راسسسسسسسستی

موش موش من ....شما داری باسواد میشی.بابایی برات بن بن بن گرفته.این روزا با اینکه مریض و بی حوصله بودی اما این کلمه هارو یاد گرفتی : آب...گل...مو...دست...پا...توپ

دیشب که داشتم این مطلبو مینوشتم یه دفعه متوجه شدم دوباره تب کردی.سریع بردیمت کلینیک سلامت.دکتر گفت چیز مهمی نیست.الان تو بغلم نشستی و داری به حرفام گوش میدی شکر خدا حالت خوبه.

خدایا شکرت

اینم آخرین ورِِِژن بردیایی



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ایمان جون
24 اسفند 91 12:48
خوششششششششششششش بگذره.
مامان حسام كوچولو
27 اسفند 91 2:32
انشالله كه زود خوب بشي و مريضي رو با خودت به سال بهد نبري .خوش باشي
مامان محمد و ساقی
27 اسفند 91 23:24
در لحظه اي که زيبا ترين ملودي ها ازآسمان جاري است به فردا گوش بسپار و دل انگيزترين موسيقي عالم را درياب ، آغاز سمفوني بهار مبارکباد http://www.niniweblog.com/upl/mohammadsaghi/13635281665.jpg
زهره مامان آریان
1 فروردین 92 8:22
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . سال نو مبارک.
زهره مامان آریان
1 فروردین 92 8:23
امیدوارم دیگه مریض نشی. تو گیلان هم بهتون خوش بگذره
مامان بردیا
5 فروردین 92 14:04
عزیز دلم امیدوارم الان خوب خوب باشی اسل نو هم مبارک روزهای خوبی براتون ارزومندم خوب وخوش باشین
مامان کیارش
7 فروردین 92 16:46
باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند.از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی. سال 1392 مبارک
عرفان خان
8 فروردین 92 15:33
سلام دوست جونم ...سال نو مبارک... با آرزوی سالی خوب و خوش برای تو در کنار خانواده خوب و مهربونت ...
مامان حسام كوچولو
14 فروردین 92 16:44
ستاره بختتان بالا سپیده صبحتان تابناک سایه عمرتان بلند ساز زندگیتان کوک سرزمین دلتان سبز سال جدید مبارک