عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

دلم واسه خاله حاتی ام تنگه...

1392/2/5 9:46
نویسنده : مامانی
488 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسارو خیلی دوست دارم .تو راه برگشت از خونه مامان جون رفتیم خوابگاه خاله حاتی.حالا که دلت هوای خاله هاتو کرده....

خوابگاهخوابگاه

بردیا و حاتی جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

رضوان مامان رادین
5 اردیبهشت 92 10:57
سلام عزیزم... من با افتخار لینکتون کردم پسر شیرین زبونمونو هزار تا بوس از طرف من بکنین
مامان ماهان نفسی
5 اردیبهشت 92 14:22
عزیزم ممنون که به وبلاگ پسری من سر زدی عزیزم منم با افتخار لینکتون کردم خیلی پسر به دل نشینی داری خدا براتون حفظش کنه وزیر سایه پدر ومادر بزرگ بشه انشالله
بهار(مامانی شهراد)
5 اردیبهشت 92 18:07
یه آپ خوشمزه دارمای جونم به این گل پسر که انقد خودشو شیرین میکنه
زهره مامان آریان
7 اردیبهشت 92 2:11
مامان ایمان جون
7 اردیبهشت 92 9:09
بالاخره جواب داد با گوگل کروم رفتم باز شد.اینقدر خوشحال شدم,کلی دعات کردم دیگه راحت شدم(فرم رو میگما)دستت درد ننننننننننننننننننننننننننننننننکنه خواهر جان بردیا جون رو هم ببوس
مامان کوثری
8 اردیبهشت 92 10:16
عزیزم مواردی که گفتین تقریبا با طراحی و چاپش و هزینه پست میشه 57 هزار تومان
اگر سوال دیگه ای داشتی شماره من رو که داری
09158600126



فدات