عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

درد دل 16....باز هم ویروس....

1392/2/2 16:52
نویسنده : مامانی
329 بازدید
اشتراک گذاری

عشق رویایی من...

                        عمر جاودان من....

                                               پسرک شیرین من...

دوباره یه ویروس لعنتی اومده سراغت.خدااااااااااااااااااا.دیگه خسته شدم.کی تعطیل میشم.شیطونه میگه معلمی رو ببوسم و بزارم کنار.این دفعه دهنت آفت زده.سه روزه که لب به غذا نزدی.الان بردمت دکتر دهانشویه و شربت  داده.دکتر میگه ممکنه تا چهارده روز طول بکشه.من که میمیرم از غصه.نمی دونم چرا اینقدر مریض میشی.هزاران بچه توی مهدها هستند.یعنی اونا هم همینقدر مریض میشن.

وقتی مریض میشی تا جایی که در توان داری نق میزنی و خودتو لوس میکنی.من تمام نق هاتو به جون میخرم تو فقط غصه نخورهمش دوست داری بغلم باشی یا روی پام بخوابی....

 

 

تازگیها عاشق کارتون رد پای آبی شدی.به عشق استیو و آبی از خواب بیدار میشی.خیلی با دقت به این کارتون نگاه میکنی.قراره بابایی دی وی دی هاشو برات بخره.

الان آب ،گل ،مو، دست ،پا ،توپ،بابا ،مامان و نان رو یاد گرفتی.هدفم با سواد کردنت نیست.فقط میخوام ذهنت مشغول و فعال باشه....

این روزا تکیه کلامت شده: داریم اصلا؟؟؟میشه اصلا؟؟

دیروز بهت گفتم اگه اسباب بازیهاتو پخش کنی،من از این خونه میرم.وقتی اومدم تو اتاق دیدم تمام وسایلت توی اتاق پخشه.گفتم چرا این کارو کردی؟؟میگی :میخواستم ببینم میری!!!!!!!!

حالا من همش اینجوریمیا اینجورییا اینجوری شما هم همش اینجوری

یه کاغذ به دیوار اتاقت چسبوندم و با هر کار خوبت یه ستاره روش میکشم.خیلی جواب داده .قراره ده تا ستاره که گرفتی بابایی برات مگ مغناطیس بخره.الان نه تا ستاره داری....موفق باشی ماه من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

قالبهای کودکانه کودک من
2 اردیبهشت 92 17:14
سلام گلم کد عبور موقت بزار برا مدیریت وبلاگت بیام تو مدیریتت برات درستش کنم مال آوا جان هم همین مشکل رو داشت درست شد
قالبهای کودکانه کودک من
2 اردیبهشت 92 17:23
چشم
دیدی رو دستتو گرفتم نظر نداده فهمیدم تو وبلاگمی


باحالی دیگه.من اون موقع دیسی شدم
قالبهای کودکانه کودک من
2 اردیبهشت 92 17:23
البته امشب راس ساعت 1 درستش میکنم چون ترافیکم داره تموم میشه
متین من
3 اردیبهشت 92 2:13
سلام اخی خاله جون مریض شدی بلا دورباشه ایشالا زودخوب میشی وای چه کلمه های جدیدی هم یادگرفتی افرین 9 تاستاره هم داری وای یعنی نزدیکی به جایزه اصلی هورررااااااااا
قالبهای کودکانه کودک من
3 اردیبهشت 92 3:44
فقط یه بار دیگه بیای نظر بزاری و آدرس تو ثبت مشخصات نکنی(تو همون قسمت نظرات هست) آخه من باید کل گوگل رو دنبالت بگردم امرتون انجام شد با پشتیبانی مادام برو حالشو ببر
قالبهای کودکانه کودک من
3 اردیبهشت 92 3:45
اون بکگراند قلب قبلی بیشتر به قالبت میاد هاااااااااااااااا
ابجی (آرمان)
3 اردیبهشت 92 15:19
ای وای عزیزم . ایشاالله سریع خوب بشی
مامان ایمان جون
3 اردیبهشت 92 22:18
آخه چرا بردیا جون؟تو هم مثل ایمان سریع ویروسارو جذب میکنی! آخه این ویروسا چی دارن که شما دو تا پسرعمو اینقدر دوسشون دارین؟ ایشالله زودتر خوب بشی اینقدرم این مامان بنده خدا رو اذیت نکن باشه! آفرین پسر خوب