عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

یه جمعه عالی...

1392/2/8 7:56
نویسنده : مامانی
458 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی...

از جمعه برات بگم: روز جمعه خواهرا و برادرای بابایی با خانواده هاشون و مادر جون مهمون ما بودن.تقریبا بیست و دو نفر بودیم.همه باهم رفتیم غرقابزار.خیییییییلی خوش گذشت.مخصوصا به شما.هوا عالی بود.هر پنج دقیقه آفتاب تبدیل به بارون میشد و برعکس.ما هم همچنان تو بارون نشستیم....

همه خانواده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عصر هم که همه رفتن.من و بابایی تو کوچه مشغول بدرقه و خداحافظی بودیم و شما سخت مشغول شستن ماشین بابایی.وقتی اومدیم تو حیاط کل ماشین تا جایی که دستت می رسید کفی بود.ما کلی ذوق کردیم و شما باغرور:ما اینیم دیگه...

آخر شب هم حوصله تون از بیکاری سررفته بود که با مامانی مشغول بازی شدین.با عکسای کتابی که حاتی برات عیدی خریده.تکه ابرهایی که باهاشون هرچیزی میشه ساخت.شما هم خلاقیت فراوانی نشون میدی و خییییلی از این بازی لذت میبری. از بس که ازت عکس گرفتم دیگه عادت کردی.تا کاری جالب انجام میدی خودت میگی:مامانی عکس بگیر دیگه.تازگیها درباره مطالب و عکسای وبتم نظر میدی و همه شکلکا و جداکننده هارو خودت انتخاب میکنی.اینم  عکس شکلایی که با هم ساختیم:

اقا شیرهکلاغماهیپیشی

اینم یه آقااااااااااا بردیای حسابی خسته:

جووووووووونم

                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ایمان جون
8 اردیبهشت 92 8:05
آفرین بردیا جون.
دیگه حسابی بزرگ شدی وقتشه خودت پشت فرمون بشینی
چه شکلای خوشکلی درست کردی عزیزم خسته نباشی.

ما اینیم دیگه زن عمو جون.....
پگاه مامان ارتین
8 اردیبهشت 92 12:18
همیشه خوش باشید.به به چه جمع صمیمی وگرمی.عزیزم ماشین می شوری ؟خسته نباشیییییییی
مامان تسنیم
8 اردیبهشت 92 16:02
سلام مامانی با ذوق من تسنیم را تابستون بردم روناک که مثلا هزینه عکس 20*25 بود25 تومن حتما الان گرونتر شده تلفنش فکرنکنم تو سایتشون باشه
منا مامان امیرسام
8 اردیبهشت 92 23:37
خوشحالم بهتون خوش گذشته.بوووس برای اقا بردیا
زهره مامان آریان
9 اردیبهشت 92 0:30
خسته نباشی پسر زحمتکش. همیشه به گردش و تفریح
فاطی
9 اردیبهشت 92 9:47
قربونت برم من کامی کمکی
فاطی
9 اردیبهشت 92 9:47
ابجی (آرمان)
9 اردیبهشت 92 19:39
قربون تو برم که این قدر قشنگ ماشین می شوری عزیزکم
فاطي خاله
10 اردیبهشت 92 17:05
سلام عشقم بعداز سالها عكسات و ديدم يك عالمه دلتنگتم بوووووووووووووس عااااااااااااااااااااااااااااااااچقتم خاله فدات بازم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس باي باي
زهرا
10 اردیبهشت 92 17:10
سلام كوچولو خوبي دلم برات تنگ شده ناز راستي چرا موهات صافه
مهسا-مامی بردیا
10 اردیبهشت 92 19:11
وای چه بردیای نازی.. عزیزم امیدوارم همیشه جمعتون جمع باشه وشاد باشین...
مامان روژینا
10 اردیبهشت 92 23:59
آسودگی از محن ندارد مادر. آسایش جان و تن ندارد مادر .دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ورنه غم خویشتن ندارد مادر دوستم روزت مباااااااااااااااارک
عمو رضا
11 اردیبهشت 92 9:06
سلام آقا بردیای کارواشی!!!!شوخی کردم انشاءالله خودت ماشین دار بشی و ببری کارواش حسابی برقش بندازی...از طرف من از بابا و مامان تشکر کن ...حسابی جمعه خوش گذشت...از طرف من روز مادر رو به مامانت تبریک بگو

خییلی خیییییییلی ممنون عموجون
متین من
13 اردیبهشت 92 16:33
همیشه شاد باشین وسلامت
بهار(مامانی شهراد)
15 اردیبهشت 92 13:26
چه جمعه خوبی و البته چه جای قشنگیعزیزم نمیخوای بهم بگی از کدوم شهری؟؟؟؟