عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

مادر...

1392/2/11 11:18
نویسنده : مامانی
423 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم.... صبورترین مادر دنیا.....

مادر شوهرم...مهربانترین مادر دنیا....

روزتون مبارک.سایه تون مستدام.دوستتون دارم

 

این فرشته کوچولوی من،همین الان از تلوزیون شنیده که روزه مادره.بدون اینکه من یا باباش چیزی بهش بگیم.الان توی اشپزخونه مشغول بودم.یهو اومد.دیدم گیتارشو گذاشته تو جعبه اسباب بازیش و داد دستم .منو بوسید و گفت:مامانی روزت مبارک.من برات اینو کادو کردم.خدایااااااااااااااا.نمی دونین چه حالی شدم.باورش سخته.چشمام پر اشک شد......عاشقتم پسرکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

متین من
11 اردیبهشت 92 12:39
کمترین آرزویم این است: هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى ناز بانو! روزت مبارک
مامان ماهان نفسی
11 اردیبهشت 92 13:02
میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید مادرم جـــــونم فـدات برم قــــربــون چشات تو اگــــــــه نگام کنی جون میدم واس نگات مامان جونی روزت مبارک وای عزیز دلم فداش بشم چه مهربونه این پسله
مامان مهدیار
11 اردیبهشت 92 15:04
خوبان را باید روی چشمان گذاشت****ای خوبترین خوبان روزتان مبارک****
قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شمــــــا
12 اردیبهشت 92 2:38
سلام عزیزم لطف کنید رمز مدیریتتو موقتا تغییر بدین و برام بزارید تو نظرات وبلاگم تا بیام وارد کد قالبتون بشم...... یادم رفت کد قالبتو ذخیره کنم برا روز مبادا....... چون به سایتهای آپلود نمیشه اعتماد کرد با اینکه سرور اصلیمو تغییر دادم اما میترسم یهو سایت آژلوده حک شه یا فیلتر شه عکسای شما حذف شه و تو قالب نشون داده نشه .... میخوام اونوقت مادام فردا پس فردا بمیره خرخره شو اون دنیا نگیرید.......... ژس یه رمز بهم بدین همینکه اومدم سر وقت وبلاگم براتون فایل ژشتیبان میگیرم تو لب تابم و یه نظر براتون میزارم که رمزتونو باز تغییر بدین
سپیده از وبلاگ "کودک من"
13 اردیبهشت 92 1:25
http://koodakeman91.niniweblog.com/post1730.php سلام خانمی. این لینک اخرشو ببنید . برای باب اسفنجی همینها را دارم. خدا پسرتون براتون حفظ کنه.
مامان امیر
13 اردیبهشت 92 19:36
سلام دوست خوبم روز مادر بر شما مادر خوب و نمونه مبارک باشه ممنون که وبلاگ گل پسرم سر می زنید. هزار تا بوسه برای بردیا گل پسر
مامان کوثری
14 اردیبهشت 92 16:23
سلام گلم جسارت نباشه که دیر جوابتون رو دادم ببخشید کمی گرفتارم این روزا قیمت ها رو تک به تک همراه با طراحی و چا÷ مینویسم یرات عدد تولد 4000 تومان کلاه 4000 ده تا کارت 8000 آویز تولدت مبارک یا خوش آمدید 3000 ریسه تولد هیی برث دی 16000 تومان عزیزم سوال دیگه ای داشتی اس بده با اس جواب بدم 09158600126
زهره مامان آریان
17 اردیبهشت 92 7:31
اخه چه پسر مهربونی.دستش درد نکنه.فکر کنم خیلی حس خوبی داشتید اون لحظه.