عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

مهد کودک بردیایی

1392/3/23 23:04
نویسنده : مامانی
410 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه مامانی...

بلاخره مهدکودک رفتن تموم شد.صبح زود بیدار شدن تموم شد.و ایشالا ویروس گرفتنم تموم شد...

از یک سال و سه ماهگی گذاشتمت مهد.همیشه برای زهراجون دعا میکنم که ایشالا خوشبخت باشه.من برای پیدا کردن یه مهد و مربی خوب تمام شهرو زیر پا گذاشتم.یه روز که دیگه ناامید شده بودم ، تو مهد گلهای زندگی زهراجون دیدم.شما تو بغلم گریه میکردی.زهرا جون اومد طرفمون و تو رو ازم گرفت تو خیلی راحت رفتی تو بغلش.تورو برد تو حیاط و تو اصلا گریه نکردی.دوستش داشتی و من تقریبا با خیال راحت تو رو بهش سپردم....الان دو ساله که زهرا جون پرستار شماست و فقط به خاطر تو شده مربی نوپاها...سال دیگه هم قراره بیاد خونمون و تو رو نگه داره...

123

45

بردیا و زهراجون6

789

عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ایمان جون
10 خرداد 92 17:15
خدا رو شکر بردیایی دیگه با خیال راحت صبحا بخواب چه کیفی میده مگه نه؟
رضوان مامان رادین
10 خرداد 92 18:21
چقدر عالی
مامان حسام كوچولو
11 خرداد 92 16:55
سلام عزيزم ما با يك پست جديد از شيرين كارياي حسام كو چولو در خدمت شماييم بهمون سر بزنيد. ممنون چه خوابي بكني صبحا
متین من
17 خرداد 92 2:31
چه خوب که با زهرا جون کنار میای و مشکلی نداری ... پرستار خوب واقعا کمه میبوسمت بردیا جون